З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ Черкаською обласною державною адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.
-
За І квартал 2025 року
-
За 2024 рік
-
За 9 місяців 2024 року
-
За І півріччя 2024 року
-
За І квартал 2024 року
-
За 2023 рік
-
За 9 місяців 2023 року
-
За І півріччя 2023 року
-
За І квартал 2023 року
-
За 2022 рік
-
За 2021 рік
-
За 9 місяців 2021 року
-
За І півріччя 2021 року
-
За І квартал 2021 року
-
За 2020 рік
-
За 9 місяців 2020 року
-
За І півріччя 2020 року
-
За І квартал 2020 року
-
За 2019 рік