З початку року споживачам Черкащини відшкодували майже 40 тисяч гривень за неякісний товар

З січня по березень 2021 року фахівці управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Черкаській області провели 17 позапланових перевірок суб′єктів господарювання. Перевіряли, чи дотримуються у закладах законодавства про захист прав споживачів. Планові заходи не проводили з огляду на карантин.

У 5 випадках із перевірених суб′єктів господарювання виявили порушення законодавства про захист прав споживачів. За їх результатами видали приписи усунути виявлені порушення. Ці приписи суб’єкти господарювання виконали у визначені терміни.

За звітний період фахівці Держпродспоживслужби розглянули 60 заяв та скарг. У телефонному режимі та на особистому прийомі спеціалісти управління захисту споживачів надали споживачам 181 консультацію, роз’яснили щодо їхніх прав відповідно до чинного законодавства. За сприяння управління споживачам Черкащини повернуто за придбані неякісні товари 38,9 тисяч гривень.

Працівники управління захисту споживачів дослідили 49 об’єктів рекламоносіїв:

– у сфері зовнішньої реклами – 30 одиниць;

– у сфері внутрішньої реклами – 10 одиниць;

– в друкованих ЗМІ – 5 одиниць;

– на транспорті – 4 одиниць.

За результатами розгляду матеріалів встановили 4 порушення у сфері реклами, застосовані штрафні санкції в сумі 3,435 тисяч гривень, з них сплатили у добровільному порядку 2,35 тисяч гривень.

За 1 квартал 2021 року переважну частку порушень законодавства у сфері реклами становить розміщення зовнішньої реклами про знижку цін на продукцію; реклама тютюнових та алкогольних виробів, інше.

Стрічка новин