У Регіональному відділенні ФДМУ пояснили, як ініціювати приватизацію

Ініціювати включення об’єктів до переліку приватизації можуть і потенційні покупці – як звичайні громадяни, так і підприємства. Бачите занедбану будівлю або непрацюючий цех, що може допомогти у розвитку вашого бізнесу або буде корисним вашій громаді – подавайте заяву про включення об’єкту державної власності до переліку, що підлягають приватизації та купуйте їх на прозорих аукціонах.

Якщо ви маєте усю необхідну інформацію про об’єкт, то відповідно до ст. 11 ЗУ «Про приватизацію державного та комунального майна», вам необхідно виконати 3 прості кроки:

1. Скачати відповідну Заяву, роздрукувати, заповнити і підписати її.

2. Підготувати копію нижчезазначених документів, засвідчивши усі сторінки:

  1. особистим підписом, прізвищем та ініціалами;
  2. відміткою “Згідно з оригіналом”;
  3. датою.

Перелік необхідних документів для фізичних осіб:

– копія паспорта громадянина України (для громадян України);

– копія паспорта або копія документа, що посвідчує особу (для іноземних громадян).

Перелік необхідних документів для юридичних осіб:

Для резидентів:

Для нерезидентів:

  • Документ про реєстрацію у державі місцезнаходження (наприклад витяг із торговельного, банківського або судового реєстру, тощо). Документ має бути засвідчений згідно із законодавством держави його видачі
  • Переклад документу про реєстрацію українською мовою;
  • Копія паспорту представника;
  • Довіреність або інший документ, який засвідчує право представляти юридичну особу. У разі, якщо документ подано мовою країни, яка його видала, необхідно додати український переклад.
  • У разі якщо документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина з безконтактним електронним носієм, до заяви додається копія такого паспорта з відповідною підтверджуючою інформацією.

3. Відправити Заяву та копію усіх засвідчених документів у регіональне відділення Фонду державного майна України за місцем знаходження об’єкта приватизації. У разі подання заяви щодо об’єкта малої приватизації – заява подається у 1 примірнику, у разі об’єкта великої – у 2 примірниках.

Регіональне відділення Фонду, у свою чергу, звернеться до органу управління цим державним майном для включення його в перелік приватизації. Відповідь стосовно об’єктів малої приватизації надійде на вказану адресу протягом 35 днів з моменту отримання, щодо об’єктів великої – буде розглянуто в Кабінеті Міністрів України.

ВАЖЛИВО!

Якщо ви не маєте усієї необхідної інформації про об’єкт, який маєте намір приватизувати, можна скористатись безкоштовною адміністративною послугою «Надання інформації (відомостей або витягу) з Єдиного реєстру об’єктів державної власності», а також пошуком інформації по суб’єктам господарювання для уточнення інформації по об’єкту приватизації.

Стрічка новин