Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
16:41«Наше здоров’я у ваших надійних руках», – Наталія Кравченко
Заслужене визнання та подяка. Медичну спільноту Черкащини вітали з професійним святом. У переддень Дня українських медичних працівників їм вручили обласні та міські відзнаки. Від імені…
16:41 -
14:37Військові та цивільні медики стали героями нової поштової марки від Укрпошти
Напередодні Дня медика Укрпошта представила новий марковий аркуш із благодійною складовою під назвою «Героїчні професії. Янголи війни». Він включає дві марки — «Медики. На полі…
14:37 -
14:22В Україні розпочали реформу центрів профтехосвіти ДСЗ, щоб збільшити підготовку фахівців за запитом бізнесу
Починаємо реформу центрів профтехосвіти Державної служби зайнятості, аби вони були сучасним навчальним простором, який допомагатиме бізнесу шукати кваліфіковані кадри. Маємо намір значно збільшити підготовку потрібних…
14:22 -
13:54В Україні вже намолочено понад 22 млн т зернових та олійних
Україні тривають жнива ранніх зернових культур. Вже зібрано понад 19 млн тонн зернових та понад 3 млн тонн олійних. Загалом обмолочено понад 5 871,9 тис.…
13:54 -
13:52Сервіс єПідприємець: як відкрити бізнес “під ключ” за однією заявою
Відкрити чи розширити свою справу можна за однією заявою, заощаджуючи час та уникнувши зайвої бюрократії. Уряд працює над створенням максимально зручних умов для започаткування та…
13:52 -
10:40Жителі Черкащини задекларували право на податкову знижку до повернення з бюджету 15,5 млн грн
Жителі Черкаського регіону поступово декларують право на податкову знижку. Податкова знижка – це можливість повернути частину сплаченого податку на доходи фізичних осіб із доходів у…
10:40 -
10:17СБУ затримала диверсанта рф, який підпалював електропідстанції на Черкащині
Служба безпеки затримала диверсанта, який за завданням розвідки рф вчинив серію підпалів енергетичних об’єктів на Черкащині. Про це інформують в управлінні СБ України у Черкаській…
10:17 -
10:12Державна підтримка оздоровлення дітей: хто може отримати кошти на путівки
Держава виплачує українським родинам гроші на оздоровлення та відпочинок дітей за програмою єОздоровлення. Батьки мають змогу самостійно обрати заклад і придбати путівку. Виплата на одну…
10:12 -
09:21Пів року “Зроблено в Україні”: перша інвестиційна угода за програмою компенсацій від держави готується до підписання
Однією зі складових політики “Зроблено в Україні” є залучення інвестицій у реальний сектор — це зокрема програма компенсацій для проектів зі значними інвестиціями, компенсації за…
09:21 -
09:15Ідентифікація кожні пів року: ВПО-пенсіонери в Ощадбанку повинні підтвердити особу
Це стосується внутрішньо переміщених осіб, які були взяті на облік до 24 лютого 2022 року. Відповідне питання розглянули на нараді під головуванням Віцепрем’єр-міністра Ірини Верещук.…
09:15 -
09:11Більше вибору для учнівства: Уряд затвердив державний стандарт профільної середньої освіти
Кабінет Міністрів України затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти. Стандарт будуть застосовувати в академічних ліцеях (10–12 класи), закладах професійної (професійно-технічної), а також фахової передвищої та…
09:11 -
09:10Загальні бойові втрати противника станом на 26 липня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 26.07.24 орієнтовно склали:особового складу ‒ близько 572300 (+950) осіб ,танків ‒ 8320 (+7) од,бойових броньованих машин ‒ 16050…
09:10