Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
17:05Освітній процес у черкаській області організовано на належному рівні, – Сергій Шкарлет
Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет з робочим візитом перебуває на Черкащині. Він разом з начальником Черкаської ОВА Ігорем Табурцем,…
17:05 -
16:52Держгеокадастр Черкаської області торік видав понад 44 тисячі витягів із технічної документації про НГО
Спеціалісти Головного управління Держгеокадастру у Черкаській області протягом 2022 року на підставі заяв, отриманих від фізичних та юридичних осіб, сільськогосподарських товариств і фермерських господарств, сформували й видали…
16:52 -
16:42Безпека учнів – одне із ключових завдань, – Ігор Табурець про освітній процес
На Черкащині діє потужний освітній фронт. Із тим, як галузь адаптується до роботи в умовах повітряних тривог, відключень електроенергії та інших викликів, ознайомився міністр освіти…
16:42 -
14:43Черкаський спортсмен виборов третю медаль чемпіонату світу-2023 з парабіатлону
Черкащанина Григорія Вовчинського не зупинити на чемпіонаті світу з лижних перегонів та біатлону. У його активі вже три нагороди: бронза та срібло змагань, інформують в…
14:43 -
13:55Сім’ї з дітьми зможуть подавати заяви про отримання допомоги на порталі Дія
Незабаром на порталі Дія сім'ї з дітьми зможуть подавати заяву про отримання допомоги від держави. Послуги будуть доступні для осіб, які усиновили дитину; людям, які…
13:55 -
13:53Якщо ви постраждали від домашнього насильства або стали його свідком – не мовчіть! Телефонуйте на «гарячу лінію» 1547
Домашнє насильство під час війни – поширене явище, яке стає ще більш небезпечним, ніж у мирний час. Тож, якщо ви постраждали від домашнього насильства або…
13:53 -
12:35«На Черкащині на цю хвилину все стабільно», – Ігор Табурець
В області завершилася тривала повітряна тривога. Натепер на Черкащині все стабільно, інформує начальник ОВА Ігор Табурець. – Небо нарешті чисте, – наголосив очільник області. –…
12:35 -
12:06Платформу для забезпечення житлом постраждалих внаслідок війни запускають в Україні
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України та Управління Верховного комісара ООН у справах біженців (УВКБ – UNHCR) підписали Меморандум про співробітництво. Меморандум передбачає запуск…
12:06 -
12:02Україна та ЄС обговорили подальші кроки в інтеграції енергетичних ринків
Відбулося 8-ме засідання Кластера 3 (Енергетика, включаючи ядерні питання, навколишнє природне середовище, включаючи зміну клімату та цивільний захист, транспорт) Підкомітету з питань економіки та іншого…
12:02 -
10:55Нові освітні можливості від Google Cloud за інформаційної підтримки Мінцифри та Дія.Цифрова освіта
Google продовжує безкоштовну програму «Розвивайте кар’єру з Google Cloud» для українців та оголошує про набір учасників на другий потік. Навчання на програмі буде спрямоване на вивчення…
10:55 -
08:42Загальні бойові втрати противника станом на 26 січня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 по 26 січня 2023 орієнтовно склали: особового складу / personnel ‒ близько/ about 123860 (+780) осіб ліквідовано…
08:42 -
08:30Олена Зеленська на зустрічі зі студентами розповіла про Альбом безбар’єрних рішень
Перша леді України Олена Зеленська взяла участь у діалозі зі студентами-архітекторами та представниками професійної спільноти, присвяченому майбутнім українським містам, комфортним і безбар’єрним для жителів, а…
08:30