Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
17:17Ігор Табурець подякував усім, хто боровся з наслідками атаки на Черкаси
Від ранку четверга і до сьогодні. Рятувальники, медики, правоохоронці, комунальники і волонтери працювали над ліквідацією наслідків ворожої атаки на Черкаси. Подякував кожному за роботу очільник…
17:17 -
15:34Прозорі іспити для майбутніх водіїв: Черкащина долучилася до пілотного проекту
На Черкащині стартував пілотний проект Головного сервісного центру МВС, який передбачає оптимізацію екзаменаційної діяльності та запровадження онлайн запису на практичний іспит для майбутніх водіїв. Що…
15:34 -
14:54Держава загалом спрямує цьогоріч на сектор безпеки й оборони майже 2 трлн грн
Українська економіка функціонує в трьох вимірах: економіка війни, економіка відновлення й економіка майбутнього. Про це зазначив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час Регіонального економічного форуму, що…
14:54 -
14:53Громади додатково отримають 2,58 мільярда гривень на проекти відновлення
Міжвідомча комісія щодо розподілу коштів Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) погодила фінансування 139 регіональних проектів та розподілила кошти ще по 16 вже погоджених проектах на загальну…
14:53 -
14:11Руслан Стрілець: Крок за кроком розвʼязуємо питання відновлення річки Рось
Міністр Руслан Стрілець на Черкащині провів друге засідання Міжвідомчої робочої групи щодо розв’язання проблем басейну річки Рось. У заході взяли участь народні депутати Олег Бондаренко,…
14:11 -
14:09Куди звертатися у разі зникнення зв’язку із захисником
Постійний зв’язок з військовослужбовцем – це те, що заспокоює його близьких та рідних. Але виникають ситуації, коли через об’єктивні причини зв’язок із бійцем втрачається. Тож…
14:09 -
12:17Пропозиції до плану дій із оздоровлення Росі напрацьовували на Черкащині
Порятунок річки Рось вимагає комплексних підходів і дієвих інструментів. Про це йшлося на засіданні Міжвідомчої робочої групи під головуванням міністра захисту довкілля та природних ресурсів…
12:17 -
10:57Ігор Табурець про ситуацію в Черкасах на ранок 22 вересня
Усю ніч тривали роботи на місці російської атаки в обласному центрі. Рятувально-пошукову операцію завершено. На щастя, минулось без загиблих. Про це інформує очільник Черкащини Ігор…
10:57 -
10:51Підвищення тарифів для населення не планується, – Герман Галущенко
Наразі немає жодних планів щодо збільшення тарифів на електропостачання для побутових споживачів. На цьому наголосив Міністр енергетики України Герман Галущенко. Очільник Міненерго нагадав, що до…
10:51 -
10:51В Україну повернули культурні цінності, викрадені із тимчасово окупованих територій
Під час робочого візиту до США Президент Володимир Зеленський узяв участь у церемонії повернення культурних цінностей, викрадених російськими загарбниками з тимчасово окупованих територій України. У…
10:51 -
09:25Загальні бойові втрати противника станом на 22 вересня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 до 22 вересня 2023 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 274950 (+480) осіб, танків ‒ 4644 (+6)…
09:25 -
09:05Звернення Президента Володимира Зеленського
https://youtu.be/auITqcjQxvY?si=n6e8T5Rig_saFUHs Бажаю здоров’я, дорогі українці, українки! Дуже важливий візит у Вашингтон був, дуже вагомі результати. Зустріч із Президентом Байденом, із його командою. Є новий оборонний…
09:05