Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
18:44Обласній лікарні передали чергове медичне підсилення
Апарати для ВАК-терапії та витратні матеріали передали обласній лікарні благодійники. Вони допомагають лікувати рани, які неможливо первинно закрити, та пришвидшують одужання. – Уже стали доброю…
18:44 -
16:37В Україні заборонили діяльність вже 12 проросійських партій
За ініціативи СБУ заборонено діяльність вже 12 проросійських партій в Україні. Восьмий апеляційний адміністративний суд Львова ухвалив рішення щодо заборони чергової проросійської політичної сили –…
16:37 -
15:05В Україні з’явиться Реєстр психологів, навчених працювати з дітьми, які постраждали від насильства
Україні з’явиться Реєстр психологів, навчених працювати з дітьми, які постраждали від насильства. Спеціалісти, які увійдуть до Реєстру психологів, допомагатимуть правоохоронним органам ефективно розслідувати злочини проти…
15:05 -
14:03МКІП оновило список рішень щодо переміщення чи демонтажу пам’ятників в рамках декомунізації та дерусифікації
Очищення українського простору від радянських та російських символів розпочалося із "ленінопаду" і далі котиться країною. Через повномасштабне вторгнення рф в Україні значно активізувались процеси декомунізації…
14:03 -
13:53Гарячі телефонні лінії Уряду допомагають. Мінагрополітики
Міністерство аграрної політики залишається на зв’язку, якісно і вчасно надає роз'яснення та консультує з питань функціонування агропромислового сектору країни. Крім того, міністерство надає консультації з…
13:53 -
13:34Вихідними дощитиме
Невеликі грозові дощі прогнозують в суботу. Температурний фон підвищиться на 1-3°, вночі - 13-15°, вдень 24-26°. Про це повідомляє Черкаський обласний центр з гідрометеорології. У…
13:34 -
12:02Україна отримала премію ООН за найкращий публічний сервіс – систему онлайн-аукціонів Прозорро.Продажі
Організація Обʼєднаних Націй (ООН) відзначила Україну найпрестижнішою премію у сфері публічної служби — UN Public Service Awards. Це щорічна нагорода, яка з 2003 року відзначає…
12:02 -
10:51Понад 100 тисяч книжок доступні українським дітям у 14 країнах в рамках проєкту «Книжки без кордонів»
У рамках проєкту «Книжки без кордонів» для українських дітей-біженців вже надруковано 100 тисяч примірників дитячих книжок. Наразі вони доступні у 14 країнах. Проєкт «Книжки без…
10:51 -
09:55Україна будуватиме європейську лібералізовану державу, але з потужним захистом на зразок ізраїльського – Президент під час спілкування з професорами та студентами вишів Ізраїлю
Після перемоги у великій війні, яку розв’язала Росія, Україна будуватиме європейську державу зі значною лібералізацією багатьох сфер і процесів, але з потужною системою безпеки й…
09:55 -
09:39Україна отримала статус кандидата на членство в ЄС
Kідери 27 країн-членів ЄС ухвалили рішення про надання Україні статусу кандидата на членство в ЄС. «Ми вітаємо це історичне рішення Євросоюзу, яке фактично означає, що…
09:39 -
09:37Загальні бойові втрати противника станом на 24 червня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого до 24 червня орієнтовно склали: особового складу - близько 34530 (+100) осіб ліквідовано, танків ‒ 1507 (+3) од,…
09:37 -
08:39Гарячі телефонні лінії Уряду допомагають. Мінветеранів
• Як добровольцю отримати статус учасника бойових дій? • За якими документами надається статус особи з інвалідністю внаслідок війни? • Як набути статусу члена сім’ї…
08:39