COVID-сертифікат про вакцинацію: як реагувати, якщо не вдається створити електронний документ
Понад 1,8 мільйонів українців на сьогодні успішно користуються електронним документом, що підтверджує факт вакцинації від COVID-19 у додатку “Дія”. Користувачі можуть отримати і міжнародний, і внутрішній COVID-сертифікати. Відтак, їхні власники можуть не лише зручно перетинати кордон, але й користуватися документом всередині країни. Приміром, у випадку введення обмежень “жовтого”, “помаранчевого” та “червоного” рівня епідемічної небезпеки. Йдеться про можливість користуватися послугами міжрегіональних перевезень, відвідувати громадські місця чи брати участь у масових заходах.
Незважаючи на велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, Міністерство охорони здоров’я продовжує фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить. Кожен з таких випадків ретельно проаналізований, розібраний та, за можливості, виправлений. На підставі цих кейсів, ми зібрали перелік найбільш поширених запитів та підготували алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката.
Питання 1: Якщо ви отримали статус «Не має даних про вас» після запиту на створення документа
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.
Якщо і портал Дія відповів, що “Немає даних про вас”, зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:
1. ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах.
2. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН).
3. УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
5. Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.
Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.
Питання 2: Якщо ви отримали статус ««Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат
Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
Питання 3: Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат
Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.
Питання 4: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».
Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.
Питання 5: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення».
Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.
Питання 6: Якщо ви отримали статус: “Номер партії вакцини помилковий”.
Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом – позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.
Без такої дії ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
Питання 7: “На жаль, сталася помилка”
Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”
__________________________________________________________
Довідково: Якщо у вас є інші запитання про це, звертайтеся в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою – issue.covid19.gov.ua ) , а також через чат-бот Дії – вхід на порталі державних послуг та через мобільний застосунок «Дія»
-
12:07Що таке національний роумінг та як його налаштувати
Національний роумінг в Україні працює з перших місяців повномасштабної війни, допомагаючи залишатися на зв’язку навіть у найскладніших умовах. Завдяки цьому українці можуть під’єднатися до мережі…
12:07 -
11:15«Ми всі за одне»: стартувала національна кампанія про суперсилу українців
Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки разом з Міністерством культури та стратегічних комунікацій запускають національну кампанію «Ми всі за одне». Вона покликана нагадати українцям про…
11:15 -
11:09Оператори протимінної діяльності зможуть подавати заявку до органів сертифікації через Дію
В Україні спрощують процес сертифікації операторів, які займаються чи планують займатися гуманітарним розмінуванням. Про це інформують у міністерстві цифрової трансформації. Скоро подати заяву про проведення…
11:09 -
10:28Норвегія та Німеччина надають €2 млн грантів на підтримку енергостійкості мікро та малого бізнесу України
У грудні стартує грантова програма «Підтримка енергостійкості мікро та малих підприємств України», що фінансується урядом Норвегії через Норвезьку агенцією з розвитку співробітництва (NORAD) та урядом…
10:28 -
09:151400 приватних домогосподарств області стали енергонезалежними
Курс на енергостійкість. Уже 1400 приватних домогосподарств подбали про власну енергетичну незалежність. Вони встановили гібридні сонячні електростанції. Про це інформує начальник ОВА Ігор Табурець. І…
09:15 -
08:54Загальні бойові втрати противника станом на 28 листопада
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 28.11.24 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 736630 (+1220) осіб, танків ‒ 9450 (+1) од, бойових броньованих машин‒…
08:54 -
08:49Звернення Президента України
Бажаю здоров’я, шановні українці, українки! Щойно говорив із Марком Рютте, Генеральним секретарем НАТО. Вчора відбулась зустріч нашої Ради Україна – НАТО через застосування Росією нової…
08:49 -
17:14“Результат залежить від кожного”, – Ігор Табурець на обласному Конгресі місцевих і регіональних влад
Пріоритетні завдання для Черкащини відпрацювали на обласному засіданні Конгресу місцевих і регіональних влад при Президентові України. У ньому взяли участь, зокрема, лідери районів і громад,…
17:14 -
16:14«Країна волонтерів»: Укрпошта презентує благодійну марку до Міжнародного дня волонтера
До Міжнародного дня волонтера, що традиційно відзначається на початку грудня, Укрпошта анонсує випуск благодійної поштової марки «Країна волонтерів». Про це інформують у головній пошті країни.…
16:14 -
15:17«Муніципальна няня»: догляд за програмою отримують 2300 дітей
В Україні зростає кількість батьків, які користуються соціальною послугою «Муніципальна няня». Станом на 1 листопада 2024 року послугою скористалися 1877 родин, догляд няні отримують 2300…
15:17 -
15:15Понад 17 тисяч робочих місць створено завдяки державній грантовій програмі
В Україні вже два роки діє грантова програма, що підтримує підприємства переробної промисловості. Завдяки їй створено понад 17 тисяч нових робочих місць. Про це повідомляють…
15:15 -
14:55Національний роумінг: що це та як його налаштувати?
Національний роумінг в Україні працює з перших місяців повномасштабної війни, допомагаючи залишатися на зв’язку навіть у найскладніших умовах. Завдяки цьому проєкту українці можуть під’єднатися до…
14:55