COVID-сертифікат про вакцинацію: як реагувати, якщо не вдається створити електронний документ
Понад 1,8 мільйонів українців на сьогодні успішно користуються електронним документом, що підтверджує факт вакцинації від COVID-19 у додатку “Дія”. Користувачі можуть отримати і міжнародний, і внутрішній COVID-сертифікати. Відтак, їхні власники можуть не лише зручно перетинати кордон, але й користуватися документом всередині країни. Приміром, у випадку введення обмежень “жовтого”, “помаранчевого” та “червоного” рівня епідемічної небезпеки. Йдеться про можливість користуватися послугами міжрегіональних перевезень, відвідувати громадські місця чи брати участь у масових заходах.
Незважаючи на велику кількість успішно згенерованих COVID-сертифікатів, Міністерство охорони здоров’я продовжує фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить. Кожен з таких випадків ретельно проаналізований, розібраний та, за можливості, виправлений. На підставі цих кейсів, ми зібрали перелік найбільш поширених запитів та підготували алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми з генерацією сертифіката.
Питання 1: Якщо ви отримали статус «Не має даних про вас» після запиту на створення документа
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.
Якщо і портал Дія відповів, що “Немає даних про вас”, зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:
1. ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах.
2. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН).
3. УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
5. Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати і відсилати смс.
Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або співпадінь із профілем іншої людини.
Питання 2: Якщо ви отримали статус ««Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат
Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
Питання 3: Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат
Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.
Питання 4: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».
Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.
Питання 5: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення».
Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.
Питання 6: Якщо ви отримали статус: “Номер партії вакцини помилковий”.
Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом – позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.
Без такої дії ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
Питання 7: “На жаль, сталася помилка”
Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку “Дія”
__________________________________________________________
Довідково: Якщо у вас є інші запитання про це, звертайтеся в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою – issue.covid19.gov.ua ) , а також через чат-бот Дії – вхід на порталі державних послуг та через мобільний застосунок «Дія»
-
13:08Симоненківська премія 2025: стартував прийом робіт
Розпочався прийом творчих робіт на здобуття Всеукраїнської літературної премії імені Василя Симоненка. Про це інформують в управлінні культури і охорони культурної спадщини Черкаської ОВА. Триватиме…
13:08 -
12:10єОселя: майже 3 тисячі українців отримали кредити на житло з початку року
Цьогоріч вже 2 953 українські родини отримали кредити на придбання власного житла за програмою доступної іпотеки єОселя. Загальна сума кредитів за цей період становить 5,4…
12:10 -
11:40Ветеранський спорт: стартувала програма підтримки
Міністерство у справах ветеранів України спільно з Міністерством цифрової трансформації України розпочали третій етап прийому заявок на участь у програмі Ветеранський спорт. Ця ініціатива надає можливість…
11:40 -
11:01Племінна справа: на Черкащині атестували сільськогосподарські підприємства
Сільськогосподарські підприємства Черкащини пройшли атестацію на отримання статусу суб’єкта племінної справи у тваринництві. Про це інформують в департаменті агропромислового розвитку ОВА. Експерти провели огляд та…
11:01 -
10:24Прохолода з Балтики: синоптики про погоду в області на початку липня
На Черкащині 1 липня прогнозують температуру повітря нижчу від кліматичної норми, а також можливі короткочасні дощі. Про це інформують в обласному центрі з гідрометеорології. На…
10:24 -
10:00Держава підтримує постраждалих від збройної агресії рф
Повномасштабна агресія рф завдала і продовжує завдавати українцям біль та втрати. Серед загиблих та постраждалих від злочинів ворога — цивільні працівники, енергетики, комунальники, працівники органів…
10:00 -
09:39У Смілі долають наслідки ворожої атаки
На Черкащині координують зусилля задля допомоги Смілі. Щоб послідовно долати наслідки російської атаки по місту. План дій узгодили на нараді під головуванням начальника ОВА Ігоря…
09:39 -
09:20Звернення Президента України
Дорогі українці! Кілька речей за цей день. Перше – перед новими перемовинами у Європі готуємось дуже ретельно. Провів нараду сьогодні з нашими військовими, з міністром оборони.…
09:20 -
08:45Загальні бойові втрати противника станом на 1 липня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 01.07.25 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 1 020 980 (+970) осіб; танків ‒ 10 983 (+3); бойових…
08:45 -
16:36Як учасники бойових дій та люди з інвалідністю можуть безоплатно здобути нову професію
Учасники бойових дій та люди з інвалідністю можуть безоплатно здобути нову професію або підвищити кваліфікацію. Доступно 98 професій та понад 400 програм. Популярні напрями: психологія,…
16:36 -
16:05До 1,6 млн грн на ветеранський бізнес: стартує грантова програма “Варто РОБИти СВОЄ 2.0”
Ветерани, ветеранки, їхні сім'ї та родини загиблих Захисників і Захисниць можуть взяти участь у грантовій програмі “Варто РОБИти СВОЄ 2.0” та отримати від 600 тис.…
16:05 -
14:33За тиждень підприємці отримали 408 пільгових кредитів на 1,5 млрд грн за держпрограмою «Доступні кредити 5-7-9%»
За минулий тиждень у межах Державної програми «Доступні кредити 5-7-9%» підприємці отримали від уповноважених банків 408 пільгових кредитів на загальну суму 1,5 млрд грн, зокрема,…
14:33