Майже 2,3 тисячі звернень надійшло за січень на «гарячу лінію» до обласного контактного центру
Соціальний захист, комунальні питання, охорона здоров’я – з цими та іншими питаннями звертаються черкащани за телефоном «гарячої лінії» до фахівців обласного контактного центру. За січень сюди надійшло 2 295 звернень.
Із усіх звернень, що надійшли, 1191 – безпосередньо до обласного контактного центру, 1104 – через Урядову «гарячу лінію». На більшу половину звернень, що не вимагали розгляду органів виконавчої влади, працівники контактного центру надали заявникам роз’яснення та довідкову інформацію, в першу чергу стосовно поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та введення карантинних заходів.
– Протягом січня 2021 року Черкаський обласний контактний центр приймав та своєчасно надсилав звернення громадян на розгляд органам виконавчої влади, аналізував їх опрацювання, стан вирішення, дотримання визначених термінів, – розповідає керівниця обласного контактного центру Лариса Ходаковська. – Також наші фахівці надавали консультації та роз’яснення заявникам щодо положень законодавства та необхідна довідкова інформація. Із загальної кількості зареєстрованих звернень 1114 – направлені на розгляд за належністю: до органів місцевого самоврядування (676 звернень), до органів виконавчої влади (328 звернень), до підприємств і організацій надіслано на (110 звернень). в основному звернення були адресовані до ТОВ «Черкасигаз Збут» та ПАТ «Черкасиобленерго».
Найбільше звернень надійшло від жителів міст Черкаси, Сміла та Канів, із Черкаського,Звенигородського та Уманського районів.
Як свідчить аналіз цих звернень, найбільше заявників турбували питання:
- соціального захисту населення – 664 (59,8 %від загальної кількості зареєстрованих звернень);
- комунального господарства – 159(14,1 %);
- охорони здоров’я (в тому числі COVID-19) – 46 (4,1 %);
- аграрної політики – 44 (4,0%).
- діяльності посадових і службових осіб – 35 (3,1 %);
Як показує аналіз звернень, інтерес громадян викликає комплекс питань соціального захисту населення – 664 звернення. Серед звернень соціальної проблематики найбільшу частку становили питання соціальних виплат, отримання житлових субсидій та надання матеріальної допомоги і пільг.
Посиленої уваги органів влади потребує сфера комунального господарства –159 звернень. Найбільше скарг викликали питання оплати послуг, їх відсутності та неякісного надання.
Окремої уваги потребують питання охорони здоров’я та коронавірусної інфекції COVID-19 – 46 звернень. Серйозну стурбованість громадян викликали питання аграрної політики та земельних відносин: надійшло 44 звернення. Актуальним залишається питання реформування системи управління.
– У ході запровадження обласної програми соціальної адаптації і підтримки учасників антитерористичної операції та їх родин на базі ОКЦ діє єдина безкоштовна телефонна лінія (0 800 508 876) для надання консультаційної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх родин, – продовжує Лариса Ходаковська. – Наші працівники приймають та реєструють звернення від громадян, демобілізованих із зони антитерористичної операції (операції об’єднаних сил), та членів їх сімей з метою соціального супроводу, психологічної адаптації, а також оперативного вирішення проблемних питань.
Протягом звітного періоду на «гарячу лінію» від учасників АТО (ООС) та їх сімей надійшло 205 звернень, з них 197 – безпосередньо до ОКЦ, 8 – через урядову «гарячу лінію». Основна тематика:
- проведення заходів – 64 звернення;
- пільги та матеріальна допомога – 51 звернення;
- он-лайн наради – 21 звернення;
- лікування та реабілітація – 19 звернень;
- земельні питання – 15 звернень.
Через впровадження карантину та режиму надзвичайної ситуації функціонує цілодобова обласна «гаряча лінія» 0 800 508 876, на яку надходять звернення щодо ситуації з поширенням коронавірусної інфекції на Черкащині.
-
15:53Коректна комунікація з ветеранками: що варто памʼятати про жінок із досвідом війни
На початок 2024 року нашу країну захищали понад 45 тис. жінок-військовослужбовиць, 4 тис. з них — у боях нарівні з чоловіками. Ще 13 тис. українок…
15:53 -
15:38Як закуповувати ефективно та екологічно: замовникам презентують нові інструменти у сфері публічних закупівель
Діалог з замовниками і постачальниками сфери публічних закупівель. Нові інструменти підтримки замовників сфери публічних закупівель презентують 16 травня у форматі онлайн та офлайн. Очна участь:…
15:38 -
15:09єОселя: Українці взяли іпотечних кредитів на 6 млрд грн з початку року
3 400 українських родин взяли кредити на придбання житла за програмою єОселя загалом на майже 6 млрд грн від початку 2024 року. 30% з них…
15:09 -
15:06Синоптики попереджають черкащан про похолодання
Ще сьогодні спостерігаємо майже літній день з високими 23-25°. Тепло буде і вночі 7-12°. А вже завтра вдень все зміниться. Атмосферний фронт, який перетинатиме Черкащину…
15:06 -
15:05Цьогоріч майже 9 тисяч підприємців отримали доступні кредити на 35 млрд грн
Від початку 2024 року 8 884 підприємці отримали кредити за програмою «Доступні кредити» на загальну суму 35 млрд гривень. 20% кредитів видано бізнесу, що працює…
15:05 -
14:01З початку року в Україні відкрили рекордну кількість ФОПів
За перші три місяці 2024 року в Україні зареєструвалися 74 050 нових фізичних осіб-підприємців. Таку статистику надає платформа Опендатабот із посиланням на дані Єдиного державного реєстру.…
14:01 -
11:17СБУ затримала агентурну групу фсб, яка готувала масовані авіаудари по Україні напередодні Великодня
Служба безпеки затримала агентурну групу фсб, яка готувала координати для масованих авіаобстрілів Київської, Черкаської, Полтавської, Вінницької та Кіровоградської областей напередодні Великодня. Про це інформують в…
11:17 -
10:42Економічний ефект від приватизації державного майна минулого тижня в Україні становить 17,6 млн гривень
З 29 квітня по 3 травня Команда Фонду провела 8 успішних онлайн-аукціонів з приватизації держмайна в системі «Прозорро.Продажі». Загальна сума цінових пропозицій становить 17,6 млн…
10:42 -
09:17Грошове забезпечення військовослужбовців ЗСУ: працює онлайн-калькулятор
У Міністерстві оборони України запустили сайт соціального забезпечення та підтримки військовослужбовців та членів їх сімей. На платформі користувачі мають змогу розрахувати грошове забезпечення за основними…
09:17 -
09:12«Військовий асистент»: сервіс допомоги з підготовки рапортів розширює свою роботу
Як правильно написати рапорт на відпустку? А рапорт на грошову допомогу? Або рапорт на переміщення до іншої в/ч? Стандартизовані шаблони цих та близько 100 інших…
09:12 -
09:09Понад 76 мільйонів гривень спрямовано на чергові виплати за програмою «Прихисток»
У межах реалізації проекту «Прихисток» профінансовано компенсації за лютий 2024 року на більш ніж 76 мільйонів гривень. Ці кошти були перераховані понад 71 тисячі власників…
09:09 -
08:24«Зроблено в Україні»: виробники дронів зможуть отримувати гранти на пільгових умовах
Підприємства, що виробляють дрони, зможуть отримувати грант від держави у розмірі 80% вартості поданого проекту. Пільговий режим надання грантів таким виробникам буде діяти на всій…
08:24