Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
15:42Колективи профтехів області презентували технологічні напрацювання
Сучасно і технологічно. На Черкащині провели виставку педагогічних технологій. Традиційно вона об’єднала працівників і студентів профтехів регіону. Тут учасники презентували професійні доробки. Зокрема, розповідали про…
15:42 -
14:03Інклюзивний простір: в області розпочали перевірку доступності громадських об’єктів
Зручне середовище доступне кожному. На Черкащині розпочали моніторинг інклюзивності та доступності об’єктів громадської інфраструктури. Про це інформують у департаменті будівництва ОВА. Моніторинг здійснюється працівниками обласного…
14:03 -
13:31Весняна посівна: українські аграрії засіли 2,4 млн гектарів ярих культур
На контрольованій Україною території вже засіяно 2 млн 546 тис. га зернових та зернобобових культур. З яких, зокрема: кукурудзи – 1 189 тис. га; ячменю…
13:31 -
13:29Денис Шмигаль: Створюємо нову систему соціальної політики, в основі якої принцип «формування спроможності замість залежності»
Україна перебуває у фазі активної трансформації. Відбувається соціальний перехід від пострадянського вдаваного патерналізму до ефективної соціальної політики. Про це зазначив Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час…
13:29 -
12:22На Черкащині вшанували подвиг ліквідаторів катастрофи на ЧАЕС
38 років тому світ здригнувся від масштабної катастрофи на Чорнобильській атомній електростанції. Тоді ліквідатори першими стали на захист від невидимого ворога. На Черкащині вшанували пам’ять…
12:22 -
11:48Нацбанк презентував пам’ятну монету до річниці катастрофи на ЧАЕС
У 38-му річницю Чорнобильської катастрофи НБУ вводить в обіг пам’ятну монету "Чорнобиль. Відродження. Лелека чорний". Це – четверта монета з серії, присвяченої відродженню дикої природи…
11:48 -
09:13Більш ніж 65 тисячам українців погоджено виплати за програмою єВідновлення
Державна програма компенсацій за пошкоджене та знищене житло працює майже рік. За цей час більше 86 тисяч українців звернулися по допомогу на поточні та капітальні…
09:13 -
08:26Загальні бойові втрати противника станом на 26 квітня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 по 26 квітня 2024 орієнтовно склали: особового складу / personnel ‒ близько/ about 463930 (+950) осіб /…
08:26 -
08:17Україні потрібні дитячі книжки про інклюзію – Олена Зеленська під час фестивалю «Книжкова країна»
Перша леді Олена Зеленська взяла участь у круглому столі «Дитяче читання без бар'єрів» на фестивалі «Книжкова країна», який присвячено доступності дитячої літератури в Україні. Захід…
08:17 -
08:10Звернення Президента
https://youtu.be/M5dFmycPgms Бажаю здоров’я, шановні українці, українки! Головне за цей день. Ставка. Комплексні питання захисту, і не лише енергетики, а й усієї інфраструктури життя. Соціальні об’єкти,…
08:10 -
20:37Ігор Табурець про оперативну ситуацію в області через весняне водопілля
Рівень небезпеки через весняне водопілля на Черкащині все ще залишається помаранчевим. Про це повідомив начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець. За інформацією на вечір, у Черкаському…
20:37 -
16:14Ігор Табурець про ситуацію у Смілі
У Смілі тривають роботи з ліквідації наслідків ворожої атаки. Бригади ремонтників працюють поміж тривогами. Виконують першочергові роботи. Завтра їх ще підсилять. Про це інформує начальник…
16:14