Як залишатись на зв`язку під час знеструмлень

Під час знеструмлень якість мобільного зв`язку та інтернету може погіршуватись. У Мінцифри нагадують поради, як залишатися на зв’язку та мати доступ до інтернету під час знеструмлень.

План дій незмінний:

1. завантажте Мапу Пунктів незламності в застосунку ДІЯ. Завдяки мапі ви зможете знайти адресу найближчого до вас пункту незламності, в якому можна зарядити телефон та підключитися до інтернету. Завантажити мапу можна тільки тоді, коли у вас буде інтернет.

2. уточніть у свого інтернет-провайдера чи може він підключити вас до інтернету, за технологіями які працює під час знеструмлень. Одна з найефективніших –  xPON. Вона може забезпечить вас інтернетом до 72 годин під час відключень електроенергії.

Якщо провайдер не використовує xPON, рекомендуємо знайти іншого і перепідключитись. Знайти такого провайдера можна на мапі інтернету під час знеструмлень, яку запустили ЛУН Місто та Мінцифра, або спитавши у сусідів. 

Після підключення вам треба буде купити павер-банку для WiFi роутера та пристрою, який з’єднує ваш роутер з мережею провайдера (ONU).

3. перевірте чи працює у вас нацроумінг. Це безкоштовна послуга, завдяки якій ви можете підключитись до мережі іншого мобільного оператора, якщо мережа вашого оператора не працює. Наприклад, якщо у вас Київстар – то ви можете підключитись до мережі Vodafone чи Lifecell.

Як налаштувати нацроумінг та підключитись до мережі іншого оператора?

Відключити автовибір мережі.

  • – на Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор;
  • – на iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі.

Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.

Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.

Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Стрічка новин