Як бізнесу стати постачальником ЗСУ: освітній серіал для українських компаній

Державний оператор тилу (ДОТ) створив освітній серіал «Дотичні. Як бізнесу стати постачальником ЗСУ». Це покроковий гід для українських підприємців, які хочуть долучитися до забезпечення армії. Про це інформують у міністерстві екононміки України.

Він доступний на платформі Дія.Освіта та невдовзі буде доступний на порталі Дія.Бізнес. У серіях експерти ДОТ, Prozorro, Міноборони та Мінекономіки пояснюють, як працюють оборонні закупівлі, що потрібно для участі в тендерах, як підготувати документи, виконати контракт та забезпечити якість продукції. Серіал віднині доступний на платформі Дія.Освіта та невдовзі запуститься на порталі Дія.Бізнес.

Це перший подібний в Україні матеріал, що покликаний зробити ринок оборонних закупівель відкритим і доступним для українського бізнесу. Він допоможе компаніям стати частиною національної оборони, розширити ринки збуту й зробити практичний внесок у зміцнення України.

Освітній серіал складається із дев’яти серій, які охоплюють усі аспекти співпраці бізнесу із ЗСУ – від реєстрації в Prozorro до виконання контрактів. Ключові теми курсу:

  • як працює система оборонних закупівель в Україні;
  • які вимоги висуваються до постачальників;
  • як правильно підготувати документи;
  • як працювати з Prozorro;
  • як контролюється якість постачання для ЗСУ.

Головна мета освітнього серіалу – допомогти українському бізнесу зрозуміти всі етапи участі у державних закупівлях, зробити процес прозорим та доступним.

Освітній серіал створений ДОТ для власників малого, середнього та великого бізнесу, які мають можливість постачати продукцію для ЗСУ – від одягу та харчів до пального та спорядження. Він також буде корисним для новачків, які лише планують починати справу у цій сфері, та для громадських організацій, що здійснюють контроль закупівель.

 

Стрічка новин