«Витримки та об’єктивізму нам не бракує», – директорка Черкаського контактцентру
Черкаський обласний контактний центр обслуговує громадян України не лише на Черкащині, а й у сусідніх Київській, Полтавській, Вінницькій областях, а також віддалених Одеській, Житомирській, Львівській, Закарпатській. Про це свідчить географія адресантів звернень та додзвонювачів на «гарячу лінію» Черкаського обласного контактного центру.
Тут оперативно реагують на ситуацію та надають фахову консультацію, допомагають вирішити різноманітні проблеми, з якими звертаються люди. Зокрема, оформляють офіційне звернення і направляють за належністю до відповідних виконавчих органів, установ та організацій, тергромад, фіксують та опрацьовують звернення, що надходять з Урядової «гарячої лінії» (15-45), «гарячої лінії» МОЗУ (0-800-60-20-19), контролюють їхнє виконання.
— Витримки та об’єктивізму нам не бракує, це вже напрацьовані роками трудові мозолі, — зазначає директорка Черкаського обласного контактного центру Лариса Ходаковська. — Водночас пишаємося тим, що спроможні реагувати на виклики часу і працювати на повну потужність, допомагаючи людям. Звісно, буває нелегко. В режимі 24/7 потрібна неабияка концентрація уваги, аналітичний хист, толерантні навички, стресостійкість. Гуманний менеджмент високого ґатунку, яким володіють наші фахівці, в умовах сьогодення вагомий важіль у налагодженні комунікації між владою та громадянами. Діяльність обласного контактного центру — це комплексна масштабна робота, спрямована на нормалізацію суспільно значущих процесів.
Серед опрацьовуваних звернень левову частку займають саме телефонні дзвінки, яких надходить до Контактного центру близько сотні щодня, акцентує директорка установи.
З початку року фахівці Центру прийняли і опрацювали 21 082 звернення. Здебільшого заявників турбували питання соціального захисту населення, комунального господарства, охорони здоров’я, будівництва та благоустрою, діяльності посадових і службових осіб, аграрної політики та земельних відносин, подяки.
Злободенними темами залишаються питання поширення коронавірусу, транспортного обслуговування, охорони довкілля, потреба у довідковій інформації та психологічній допомозі.
Начальниця відділу юридично-психологічного забезпеченняЧеркаського обласного контактного центру Тетяна Камалова повідомила, за останній рік кількість додзвонювачів суттєво зросла. Насамперед це соціально незахищені верстви населення: люди похилого віку, самотні матері, малозабезпечені, тяжкохворі, ті, що опинилися у складних життєвих обставинах, учасники бойових дій.
— Соціальна напруга у зв’язку з поширенням епідемії коронавірусу теж неабияк ударила по психіці людей, — акцентує пані Тетяна. — Страх за своє життя, нерозуміння ситуації, певна інформаційна плутанина, карантинні обмеження та пов’язані з цим ризики й незручності — все це має свій згубний вплив на кожного без винятку. Однак не кожен може подолати ці перепони самотужки. Тому, маючи нагоду звернутися на «гарячу лінію» нашого центру, люди скаржаться буквально на все. І ми намагаємося їх усіляко розрадити та допомогти.
— Люди інколи навіть неспроможні охарактеризувати свою проблему, їм просто зле, як у фізичному плані, так і моральному. Вони дезорієнтовані і потребують елементарної уваги та прояву чуйності, — додає психологиня Черкаського обласного контактного центру Оксана Голоднюк. — У зверненнях абонентів бачимо труднощі адаптації до складних ситуацій, які переживає країна, відчуваємо їхню безпорадність. Тож здебільшого всі діалоги намагаємося будувати на подоланні психоемоційної кризи. Коли цей етап пройдено, формуються висновки та причинно-наслідкові зв’язки, знаходяться і продуктивні рішення. Часто нас про це повідомляють самі абоненти і дякують за допомогу, діляться певними досягненнями. Це люди старшого віку, які обмежені в соціалізації, та учасники бойових дій, адже відколи працює «гаряча лінія» підтримки учасників АТО/ОСС та їхніх сімей (0 800-508-876). Багато хто телефонує на постійній основі. Цих абонентів ми уже впізнаємо по голосу, а вони сприймають нас, як рідних.
Пані Оксана навела кілька прикладів звернень від додзвонювачів із коротким описом вражаючих життєвих ситуацій:
Жінка, 32 роки. Безробітна. Розлучена, сама виховує доньку-підлітка. Скаржиться на часті депресії та відсутність підтримки з боку родичів. Просить зорієнтувати її, як подолати кризу і скруту.
Чоловік, 44 роки. Протягом 5-ти місяців був у зоні бойових дій. Часто потрапляв під обстріли, втратив багатьох своїх побратимів. Відчуває безпорадність та безсилля, страждає від депресії. Вважає, що криза ніколи не скінчиться, а становище не покращиться.
Чоловік, 28 років, перебуває в зоні ОСС. Нещодавно побував у довгоочікуваній відпустці вдома, яка стала для нього великим розчаруванням — молода дружина повідомила, що хоче з ним розлучитись. Тепер боєць знову у місці бойових дій, але не може позбутися душевної травми. Просить про комплексну допомогу кризового психолога.
Кадровий військовий, учасник бойових дій, 37 років. Телефонував із проханням допомогти йому вирішити проблему «в тилу». Переймається тим, що значно погіршилися стосунки з родиною, що на Івано-Франківщині, дружина не дозволяє йому спілкуватися з донькою. Чоловік боїться втратити родину. Просить фахової поради та емоційної підтримки.
Чоловік, 65 років. Як батько, чоловік та дідусь вкрай стурбований суспільно-політичною ситуацією в країні. Втомився від невизначеності, економічної кризи, постійного страху за майбутнє. Зателефонував, аби просто висловити душевний біль.
Свої насичені трудові будні самі фахівці Черкаського обласного контактного центру визначають як динамічний процес самовдосконалення і розвитку, навіть попри всі труднощі сьогодення. Тут переконані: кожна людина у тій чи іншій життєвій ситуації здобуває цінний досвід, тому варто об’єктивно реагувати на обставини. А ще пам’ятати про людяність і взаємну підтримку, діяти в дусі гуманності, тоді й довколишній світ зміниться на краще.
Прийом звернень заявників та надання довідково-консультативної інформації здійснюється за телефонними номерами: (0472) 36-11-13, 0-800-508-876, 050-420-13-56 (питання охорони здоров’я) та (0472) 33-55-17. Електронна поштова скринька для звернень: cherk_kont.centr@ukr.net
FB-сторінка: https://www.facebook.com/Черкаський-обласний-контактний-центр-591703567596031/
За інформацією Черкаського обласного контактного центру
-
17:52Черкащина посилює міжнародну співпрацю у сфері медицини
Співпраця про якість життя. В області продовжують реалізовувати важливі медичні ініціативи за підтримки американських партнерів. Про це розповів начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець. Громадська організація…
17:52 -
14:38В Україні запрацювала пошта для звернень щодо захисту прав військовослужбовців
Військові та члени їхніх родин відтепер можуть направляти звернення на офіційну електронну адресу уповноваженої Президента з питань захисту прав військовослужбовців та членів їхніх сімей. Про…
14:38 -
14:19Реєстр збитків для України розпочав прийом заяв про зникнення безвісти близького члена сім’ї
Реєстр збитків для України розпочав прийом заяв про зниклих безвісти. Відкриття цієї категорії забезпечує можливість подання заяв на компенсацію моральної шкоди особами, які перебувають у…
14:19 -
14:12На Черкащині прогнозують суттєве зниження температур
Свій незапланований прихід на початку весни здійснив квітень. Втім вже наступного тижня в області прогнозують суттєве похолодання та опади. Про це інформує начальник обласного гідрометцентру…
14:12 -
13:57Дві громади Черкащини уклали договір міжмуніципального співробітництва
Громади Черкаського району продовжують налагоджувати співпрацю. Так, Березняківська та Тернівська громади уклали договір міжмуніципального співробітництва. Про це інформують у департаменті регіонального розвитку ОВА. Укладений договір…
13:57 -
13:53СБУ попереджає українців про активізацію російської пропаганди
Служба безпеки України фіксує активізацію російських спецслужб в інформаційному просторі нашої держави із залученням кишенькових пропагандистів, блогерів і так званих «експертів». Ці особи створюють і…
13:53 -
13:46Захисники та Захисниці України можуть безоплатно відновити зір
Українські військові можуть безоплатно пройти діагностику та лікування очей. Послуги доступні для Захисників і Захисниць, які втратили зір під час бойових дій або відчули його…
13:46 -
13:02Ігор Табурець зустрівся з керівниками Екстренки країни
Черкащина вкотре зібрала керівників центрів екстреної медичної допомоги з усієї країни. Тем для розмови вистачає, адже сучасні реалії ставлять перед службою «103» багато викликів –…
13:02 -
11:07У Резерв+ військовозобов’язані згенерували вже понад 30 000 електронних направлень на ВЛК
У застосунку Резерв+ вже згенеровано 32 000 електронних направлень на військово-лікарську комісію (ВЛК). Про це повідомила заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко.…
11:07 -
10:44Міноборони анонсує довгострокові контракти для виробників дронів з локалізацією понад 50%
Українські виробники безпілотних літальних апаратів, які збільшують частку локалізації виробництва, матимуть переваги у державних закупівлях. Про це повідомив директор Департаменту політики закупівель Міністерства оборони України…
10:44 -
09:05Загальні бойові втрати ворога станом на 13 березня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 13.03.25 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 890250 (+1200) осіб, танків ‒ 10307 (+1) од, бойових броньованих машин…
09:05 -
08:54Звернення Президента України
Бажаю здоров’я, шановні українці, українки! Провів сьогодні Ставку – Технологічну Ставку. Передусім – щодо наших дронів і далекобійних ударів українських дронів. Провели аналіз застосування нещодавно:…
08:54