Понад 7 тисяч державних закладів надаватимуть українцям сервіс за новими стандартами
Мінцифри затвердило Наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
“Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.
У наданні послуг з’явилися нові вимоги:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
Також у надання послуг розширилися деякі вимоги:
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Водночас держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
-
16:14Ігор Табурець про ситуацію у Смілі
У Смілі тривають роботи з ліквідації наслідків ворожої атаки. Бригади ремонтників працюють поміж тривогами. Виконують першочергові роботи. Завтра їх ще підсилять. Про це інформує начальник…
16:14 -
16:10Прозорість і підзвітність: на Черкащині проводять моніторинг публічних закупівель
У межах діяльності робочої групи «Прозорість та підзвітність» здійснюють моніторинг електронної системи публічних закупівель Prozorro. Так, із 10 квітня по 25 квітня в Черкаській області…
16:10 -
16:01Медики області про імунопрофілактику та захист населення від інфекційних хвороб
На Черкащині достатньо всіх вакцин, необхідних для проведення профілактичних щеплень, згідно з календарем. Про це повідомив головний державний санітарний лікар області Володимир Папач на брифінгу…
16:01 -
15:59Молоді науковці області отримуватимуть премії для розвитку
Десять молодих науковців Черкащини отримуватимуть обласну премію. Кожен із них має вагомі досягнення в освітній і науковій сферах. Про це повідомив очільник обласного управління освіти…
15:59 -
15:45Вікторія Шепіль про толерантну взаємодію із ветеранами та ветеранками
https://youtu.be/vXJwTYudJIg Екологічне ставлення, взаємодія та підтримка наших захисників і захисниць. Актуальні рекомендації зібрали в посібнику «Люди з досвідом війни. Гідність та взаємодія». Презентувала цей довідник…
15:45 -
14:49В області презентували «Гайд безбар’єрних подій»
На Черкащині презентували на загал «Гайд безбар’єрних подій». Тут зібрані рекомендації для організаторів івентів, як зробити їх приємними для усіх відвідувачів. «Гайд» докладно розбирає все…
14:49 -
14:30Для жінок-підприємиць презентували грантову на $1 мільйон
$ 1 000 000 спрямують на підтримку малого і середнього бізнесу українок у сфері виробництва і переробки: ремонту устаткування, поліграфічної діяльності, виробництва одягу, меблів, харчових…
14:30 -
14:09Як знятися з обліку ВПО?
Українцям, які повертаються до рідних домівок після деокупації територій або ж за умови зниження небезпеки обстрілів міст і сіл, необхідно знятись з обліку ВПО. Більше…
14:09 -
13:10Новий грантовий конкурс на відновлення багатоквартирних будинків для громад
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України оголошує проведення відбору територіальних громад в рамках Проекту «Ремонт житла для відновлення прав і можливостей людей (HOPE)» за…
13:10 -
13:09Якими послугами служби зайнятості можуть скористатися ВПО Черкащини?
Державна служба зайнятості пропонує низку сервісів та послуг, спрямованих на сприяння працевлаштуванню вимушених переселенціві. Для того, щоб скористатися деякими послугами, навіть не обов’язково реєструватися в…
13:09 -
10:35Триває ліквідація наслідків ворожої атаки, – Ігор Табурець про ситуацію у Смілі
У Смілі триває ліквідація наслідків ранкової ракетної атаки по місту. Про це повідомив начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець. Як він зауважив, по допомогу до медиків…
10:35 -
10:13Ветерани та ВПО можуть отримати грант на підтримку мікробізнесів
Міжнародна гуманітарна організація Help – Hilfe zur Selbsthilfe оголошує грантовий конкурс для власників мікробізнесу у Харківській, Одеській, Миколаївській областях та місті Києві. Про це йдеться на сторінці…
10:13