Понад 7 тисяч державних закладів надаватимуть українцям сервіс за новими стандартами
Мінцифри затвердило Наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
“Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.
У наданні послуг з’явилися нові вимоги:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
Також у надання послуг розширилися деякі вимоги:
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Водночас держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
-
16:01Компенсація за розміщення ВПО – нові правила для юросіб і ФОПів
Уряд затвердив порядок компенсації за житлово-комунальні послуги та енергоносії, спожиті під час безоплатного розміщення ВПО. Подати заяву на компенсацію можна через особистий кабінет на порталі…
16:01 -
15:32Підвищення виплат при народженні дитини – частина пакету, розробленого для комплексної підтримки сімей з дітьми
Уряд схвалив проєкт закону, мета якого – запровадження широкого пакету комплексної та всеохоплюючої підтримки для українських родин з дітьми. Проєкт закону було розроблено Мінсоцполітики спільно…
15:32 -
14:33Театральний сезон завершує Черкаський ляльковий театр
Справжнє свято дитинства, творчості й радості. Черкаський академічний театр ляльок готує для своїх глядачів особливу подію до закриття театрального сезону. Про це повідомляють в обласному…
14:33 -
14:16Замість райдержадміністрацій: прийомними сім’ями та ДБСТ опікуватимуться місцеві ради області
Рішення про створення прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу (ДБСТ) тепер ухвалюватимуть виконавчі комітети сільських, селищних рад, а не райдержадміністрації. Про це інформують в…
14:16 -
13:41єОселя: українці вже отримали іпотечних кредитів на 30 млрд грн
18 тис. українців скористалися програмою доступного іпотечного кредитування єОселя, яка діє з жовтня 2022 року. Загальна сума виданих кредитів перевищила 30 млрд грн. — 18…
13:41 -
12:00Доступні кредити 5-7-9%: Підприємці отримали понад 15, 2 тис. пільгових кредитів
З початку 2025 року бізнес отримав 15 252 пільгових кредити за програмою «Доступні кредити 5-7-9%» на загальну суму 47,6 млрд грн. Від старту програми у…
12:00 -
11:00єВідновлення: як отримати другий транш на будівництво нового житла
У Дії доступний другий етап компенсацій у межах програми «єВідновлення». Йдеться про допомогу для українців, чиї приватні будинки були знищені через війну, але є земельна…
11:00 -
10:20Другий етап «СТВОРЮЙ!»: бюджет проєкту $1 млн для бізнесу жінок
Стартував прийом заявок на другий етап програми «СТВОРЮЙ!», спрямованої на підтримку розвитку жіночого підприємництва у сфері виробництва та переробки. Бюджет програми понад $1 млн. Відповідний…
10:20 -
09:50Антициклон з південного заходу: синоптики про погоду на Черкащині
В області прогнозують суху та безвітряну погоду. Температура повітря прогріється до +32. Про це інформують в Черкаському центрі з гідрометеорології. На 08:00 годину температура становила…
09:50 -
09:35Бюджети громад Черкащини отримали майже 150 млн грн податку на нерухомість
Місцеві бюджети Черкащини отримали 148 млн грн податку на нерухомість, що на 22 млн грн або на 17,5 % більше, ніж за аналогічний період минулого…
09:35 -
09:20Звернення Президента України
Бажаю здоров’я, шановні українці, українки! Коротко про цей день – день непростий. Зустріч із військовими та міністром оборони. І не тільки про фронт, але й…
09:20 -
08:45Загальні бойові втрати противника станом на 14 липня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 14.07.25 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 1 035 060 (+1 130) осіб; танків ‒ 11 019 (+3);…
08:45