Понад 7 тисяч державних закладів надаватимуть українцям сервіс за новими стандартами
Мінцифри затвердило Наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
“Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.
У наданні послуг з’явилися нові вимоги:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
Також у надання послуг розширилися деякі вимоги:
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Водночас держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
-
15:41єОселя: Від початку дії програми українці отримали кредити на житло на 27,2 млрд грн
Усього за весь час дії програми доступної іпотеки єОселя власниками житла стали 16 517 українських родин. Загальна сума отриманих кредитів становить 27,151 млрд грн. Зокрема,…
15:41 -
15:17Ваучери на навчання: 8000 українців отримали ваучери на здобуття нової професії з початку року
З початку 2025 року 8000 українців отримали ваучери на навчання за державний кошт та зможуть опанувати новий фах або спеціальність, які є актуальними на ринку…
15:17 -
14:27Від літнього тепла до заморозків: яким буде кінець квітня на Черкащині
До кінця робочого тижня в області утримається ясна, суха та по-літньому тепла погода. Удень повітря прогріватиметься в діапазоні 21-26º, теплі ночі з температурами 8-13º. Утім…
14:27 -
13:27За минулий тиждень підприємці отримали 543 кредити на 1,9 млрд грн за держпрограмою «Доступні кредити 5-7-9%»
За минулий тиждень у межах Державної програми «Доступні кредити 5-7-9%» підприємці отримали від уповноважених банків 543 пільгові кредити на загальну суму 1,9 млрд грн, зокрема банками державного сектору економіки…
13:27 -
13:02В області оновили склад Ради безбар’єрності
Ефективні ініціативи для безбар’єрності обговорили під час першого засідання оновленої Ради під головуванням заступника начальника Черкаської ОВА Антона Царюка. Про це інформують у департаменті капітального…
13:02 -
12:00Для дзвінків від фермерів і власників тварин: на Черкащині створили «гарячу лінію»
Є підозра на ящур чи блутанг у свійських тварин — негайно повідомляйте фахівцям. На Черкащині запрацювала «гаряча лінія» Держпродспоживслужби, щоб приймати дзвінки від фермерів чи…
12:00 -
10:51Доступні кредити 5-7-9%: 15,4 млрд грн уже залучено аграріями з початку року
Програма «Доступні кредити 5-7-9%» залишається головним фінансовим інструментом підтримки аграрного сектору України у 2025 році. З початку 2025 року 2 630 агропідприємств залучили 15,4 млрд…
10:51 -
10:50Триває прийом заявок на здобуття премії імені Івана Франка
Держкомтелерадіо до 1 травня приймає публіцистичні твори на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності. До конкурсу подаються нові оригінальні публіцистичні твори у…
10:50 -
09:39Про ШІ, технології майбутнього, цифровий бізнес і працевлаштування для українців: 4 нові серіали на Дія.Освіта
Мета нових едьютеймент-серіалів — допомогти українцям знайти роботу, опанувати цифрові інструменти, розібратися в технологіях майбутнього та почати власну справу. Кожен серіал містить короткі навчальні епізоди,…
09:39 -
09:05Уряд розподілив 830 млн грн регіонам для продовження роботи з облаштування укриттів
Уряд ухвалив рішення, яке дозволить Україні залучити 84 млн дол. від Світового банку за проектом HOPE. Про це повідомив прем’єр-міністр України Денис Шмигаль під час…
09:05 -
09:01Загальні бойові втрати противника станом на 21 квітня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 21.04.25 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 941 770 (+670) осіб, танків ‒ 10 679 (+2) од, бойових…
09:01 -
08:16Ігор Табурець про ситуацію в області на ранок 21 квітня
На світанку Черкащина опинилась під ворожим прицілом. рф спрямувала на область ударні дрони. У черкаському небі силами та засобами ППО знищено 8 російських БпЛА, інформує…
08:16