Понад 7 тисяч державних закладів надаватимуть українцям сервіс за новими стандартами
Мінцифри затвердило Наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
“Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.
У наданні послуг з’явилися нові вимоги:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
Також у надання послуг розширилися деякі вимоги:
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Водночас держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
-
09:15Ігор Табурець про ситуацію в області на ранок 15 червня
Ніч в області минула з повітряними тривогами. Як інформує начальник Черкаської ОВА Ігор Табурець, по ворожих цілях працювали сили та засоби ППО. — У межах…
09:15 -
17:42GovTech Meetup: Як ШІ та цифрові реформи змінюють державне управління
GovTech Meetup у Києві зібрав провідних спікерів у сфері цифрового розвитку. Серед учасників — Луукас Ілвес, Марк Борис Андріянич та Валерія Іонан. Подію організував Global…
17:42 -
17:03На Черкащині пройшов форум «Хлібна індустрія – 2025»
Головна подія на українському ринку хлібопродуктів, понад 220 учасників. На Черкащині відбувся форум «Хлібна індустрія – 2025». Провідні виробники хліба та хлібобулочних виробів, інвестори, фахівці…
17:03 -
16:51Реєстрація військовослужбовців за місцем служби за наявності власного житла
Під час проходження служби військовослужбовці можуть декларувати або реєструвати своє місце проживання за місцем розташування службового житла, навіть якщо мають у власності інше житло. Реєстрація…
16:51 -
15:06Травневі температури: якою буде погода на Черкащині на вихідних
На вихідних, 14 та 15 червня, переважатиме комфортна погода, проте можливі локальні короткочасні дощі, місцями з грозами. Синоптики прогнозують температурні показники вдень 19-24 градусів, а…
15:06 -
11:37Як військові можуть отримати грошову допомогу після поранення
Військовослужбовці, які отримали поранення, контузію або травму, мають право на грошову допомогу від держави. Зокрема, передбачено як щомісячні виплати, так і одноразові компенсації, залежно від…
11:37 -
10:57Як здобути українську освіту за кордоном
Уряд створює умови, щоб кожна дитина могла здобувати освіту за українськими стандартами, навіть перебуваючи за кордоном. Є декілька сценаріїв навчання, і всі вони – з…
10:57 -
10:30Хто може отримати разову виплату до Дня Незалежності у 2025 році?
Щороку до Дня Незалежності держава виплачує разову грошову допомогу людям, які мають певний статус. Пенсіонерам гроші нарахують автоматично, іншим категоріям потрібно звернутися до Пенсійного фонду…
10:30 -
10:02Прозорість і підзвітність: моніторинг публічних закупівель проводять в області
Публічні закупівлі, оголошені через систему Prozorro, відслідковують на Черкащині в межах діяльності робочої групи “Прозорість та підзвітність”. Так, із 6 по 13 червня у статусі…
10:02 -
09:50Діалог влади та бізнесу: фітосанітарний контроль та підтримка аграріїв
Фітосанітарний контроль, його цифрова трансформація та фінансова підтримка аграрного сектору. Такі теми обговорили під час 35 онлайн-зустрічі, яка відбулася у межах регіональної платформи „Діалог влади…
09:50 -
09:20Звернення Президента України
Бажаю здоров’я, шановні українці, українки! Сьогодні продовжили повернення наших людей із російського полону. Це вже третій крок обмінів, про які домовились у Стамбулі. Серед тих,…
09:20 -
08:45Загальні бойові втрати противника станом на 13 червня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 13.06.25 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 1 001 560 (+1 220) осіб; танків ‒ 10 934 (+1)…
08:45