Основи професійно-технічної освіти обговорили під час навчально-методичної ради

Про досягнення учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, організацію методичної діяльності в цих установах та інше говорили на онлайн-засіданні навчально-методичної ради при Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Черкаській області. Воно відбулось за участі представників Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації.

Розглянули такі питання:

– рівень навчальних досягнень здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти загальнопрофесійної, професійно-теоретичної, професійно-практичної, загальноосвітньої підготовки за підсумками 2019/2020 навчального року;

– результати організації методичної діяльності у закладах професійної (професійно-технічної) освіти області за підсумками 2019/2020 навчального року;

– впровадження елементів дуальної форми навчання в навчально-виробничий процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти області (підсумки та перспективи) у 2020 році.

Доповідачем із першого питання виступив завідувач регіональної інформаційно-аналітичної лабораторії, член ради Лесь Данилевський, який розповів про деякі аспекти результатів моніторингу рівнів навчальних досягнень здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти за підсумками 2019/2020 навчального року.

Він акцентував увагу на якісних показниках навчальних досягнень здобувачів освіти з загально професійної, професійно-теоретичної, професійно-практичної та загальноосвітньої підготовки. Водночас Лесь Валерійович акцентував увагу на якісному складі педагогічних працівників, роботі методичних комісій та здійснені контрольно-аналітичної діяльності колективами ЗП(ПТ)О в контексті звітів про результати організації методичної діяльності у закладах професійної (професійно-технічної) освіти області за підсумками 2019/2020 навчального року.

Методист Центру, член ради Світлана Бабенко, яка розповіла про стан впровадження елементів дуальної форми навчання в навчально-виробничий процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти області (підсумки та перспективи) у 2020 році.

Узагальнюючи викладені питання, директор Центру, голова ради Наталія Мартинюк акцентувала на важливості аналізу моніторингових матеріалів, оскільки вони дають змогу керівникам ЗП(ПТ)О більш ґрунтовно коригувати заходи освітнього процесу та своєчасно реагувати на організаційні виклики. Також вона наголосила на тому, що впровадження елементів дуальної форми навчання, не зважаючи на недосконале нормативно-правове забезпечення та організаційні труднощі, з кожним роком набуває популярності, є необхідним та безальтернативним заходом функціонування ЗП(ПТ)О уже в найближчому майбутньому.

Стрічка новин