В області розпочали опалювальний сезон

Опалювальний сезон стартував на Черкащині. Розпочали його з 19 жовтня. Першочергово почали запуск закладів охорони здоров’я, потім дошкільні заклади, заклади освіти, житлові будинки, інформують у Департаменті інфораструктури та ЖКГ облдержадміністрації.

У Черкасах, як обласному центрі, ухвалили рішення розпочати пуск теплоносія до житлових будинків з 28 жовтня. Температурний режим дозволяв це зробити.

Із 15 населених пунктів області, де є централізоване опалення, станом на 28 жовтня пуск тепла відбувся в усіх, крім м. Ватутіне де запланована подача теплоносія з 01 листопада, у населених пунктах Черкаського району запланований пуск на 02-03 листопада, неврегульоване питання пуску тепла у м. Сміла.

Не зважаючи на вчасне забезпечення теплом мешканців Черкащини, питання розрахунків споживачів за отримані послуги є досить складним для підприємств теплопостачання нашої області. Заборгованість населення за послуги теплопостачання станом на 01 жовтня склала 177,5 млн грн. За період минулого опалювального сезону вона зросла майже на 39 млн грн з урахуванням сплати протягом неопалювального періоду цього року.

В умовах невідповідності діючих тарифів фактичній вартості теплової енергії (вартість газу, що закладена в нових тарифах на тепло на рівні 4500 грн за тис.м3, в порівнянні з доведеною вартістю газу у жовтні на рівні 6500 грн/тис м3), недостатнього рівня розрахунків споживачів за теплову енергію, проведення авансових платежів перед енерго-, газопостачальними компаніями, підприємство не має можливості забезпечити своєчасні розрахунки за спожитий природний газ, який необхідний для виробництва теплоносія споживачам.

На сьогодні одним із джерел тимчасового покриття витрат підприємства є кошти, не сплачені населенням та іншими споживачами за отримані послуги.

Тому, враховуючи критичний фінансовий стан підприємств галузі, обласна державна адміністрація звертається до споживачів з проханням своєчасно та в повному обсязі проводити оплату за спожиті послуги теплопостачання. Тільки за умови існування партнерських відносин між підприємством та споживачами можливе отримання послуг належної якості.

 

Стрічка новин