Безбар’єрність – це коли можеш: у ДПС області працюють над доступністю просторів

На фото - картинка від ДПС про безбар'єрність

Фізична, інформаційна та цифрова доступність. Державна податкова служба області активно впроваджує безбар’єрність у просторах для зручності громадян та їх якісного обслуговування. 

Так, приміщення Центрів обслуговування платників пристосовані для всіх відвідувачів. Ознайомитись із переліком Центрів можна тут.

Окрім цього, в ДПС наявні електронні сервіси. Зокрема, електронний кабінет платника – сервіс, де можна подати звітність, сплатити податки та отримати важливу інформацію онлайн 24/7.

Також мобільний застосунок «Моя податкова» аналог електронного кабінету, але у смартфоні. Його можна завантажити в App Store/Google Play.

Тож відвідувачі можуть отримати необхідні консультації чи відеоінструкції у зручному форматі – онлайн чи офлайн.

Є ще інші варіанти для звернень та отримання інформації:

  • Контакт-центр ДПС – телефон 0 800 501 007.
  • Електронна черга – запис онлайн за покликанням на платформі ЗІР ДПС або через Контакт-центр.
  • Ютуб-канал ГУ ДПС у Черкаській області «Допомога платнику» – корисні відео тут.
  • Facebook-сторінка ГУ ДПС у Черкаській області – тут
  • Комунікаційна податкова платформа ГУ ДПС у Черкаській області – поштова скринька ck.ikc@tax.gov.ua.

Довідково:

Безбар’єрність – це коли можеш отримувати інформацію (інформаційна). Безбар’єрність – це коли можеш пересуватися (фізична). Безбар’єрність – це коли можеш орієнтуватися в онлайн-послугах (цифрова).

Безбар’єрність – це коли можеш.

#безбарєрність_черкащина

За інформацією ГУ ДПС у Черкаській області

Стрічка новин