“Усі в плюсі, коли зроблено в Україні”: до кампанії з підтримки українських виробників долучились ритейлери
Для посилення економіки та армії українців закликають купувати продукцію національних виробників, а виробників — маркувати свої товари логотипом “Зроблено в Україні”, який з’явився у вільному доступі.
До кампанії вже долучилися найбільші мережі супермаркетів країни: на рекламних площинах у магазинах Сільпо, АТБ, Novus, Varus, Ашан покупців закликають звертати увагу на країну-виробника та обирати саме українські товари. Водночас десятки брендів найбільш популярних товарів уже працюють над тим, щоб їхня маркована новим лого продукція незабаром потрапила на полиці магазинів.
Мета кампанії — спонукати українців підтримувати вітчизняних виробників і таким чином впливати на зростання ВВП. Так, за дослідженням ДП “Укрпромзовнішекспертиза”, в середньому 40% від вартості українських споживчих товарів повертається українцям. А заміщення імпортованих харчових продуктів вітчизняною продукцією потенційно може мати значний економічний ефект і збільшити фонд зарплати працівників на +40 млрд грн/рік, а податки й платежі до Пенсійного фонду ~25 млрд грн/рік, адже ця галузь активно розвивалася протягом останніх років та наразі вона здатна забезпечити внутрішній попит.
Тож Мінекономіки пропонує виробникам маркувати свою продукцію, яку буде легко виокремити завдяки спеціальному логотипу “Зроблено в Україні” (відповідну торговельну марку зареєстрували 8 березня). Логотип є у вільному доступі для маркування продукції, створення рекламних матеріалів тощо. Головні умови до компаній для його використання: мати фактичні потужності виробництва на території України, не вести діяльність на території держави-агресора й Білорусі та не перебувати під санкціями.
Завантажити логотип, наліпки для маркування, брендбук з їх використання вже можна на сайті https://madeinukraine.gov.ua/. Оскільки маркування продукції для виробників — доволі тривалий процес, розробники передбачили можливість створення власних унікальних банерів у фірмовому стилі кампанії з логотипом “Зроблено в Україні”. Їх можна згенерувати на тому ж сайті, додавши зображення свого продукту, та використовувати на будь-яких своїх онлайн-майданчиках уже зараз.
Довідково:
“Зроблено в Україні” — комплексна політика, покликана підтримувати українських виробників і посилювати економіку держави. Йдеться не лише про роздрібні товари для побутового споживання, а й про інші напрямки: пріоритетний доступ українських виробників до публічних закупівель, програми стимулювання попиту на українські товари, дешеві кредити й гранти для інвестицій та на розширення виробництва, стимулювання інвестицій в реальний сектор і модернізацію, розвиток несировинного експорту. Завдяки реалізації всього комплексу цих заходів, Мінекономіки прогнозує отримати 1% із 4,6% прогнозованого загального зростання ВВП уже в результаті 2024 року.
-
13:43По Україні розгорнуто пункти незламності
Понад 700 пунктів незламності розгорнуто підрозділами ДСНС по всій території України. Про це повідомляється в Міністерстві внутрішніх справ України. Ще близько 400 перебувають у резерві.…
13:43 -
11:27В Україні почався перший етап запуску Єдиного державного реєстру домашніх тварин
Міністерство аграрної політики разом із Держпродспоживслужбою та Міністерством цифрової трансформації запускає — Єдиний державний реєстр домашніх тварин. Його мета — допомогти власникам краще дбати про…
11:27 -
11:14Держбюджет-2025: підтримка ветеранів війни
Наступного року продовжуємо забезпечувати ветеранів необхідними послугами та допомагати в повоєнній інтеграції до цивільного життя. Пріоритетами у підтримці ветеранів у 2025 році є ментальна та…
11:14 -
10:56Понад 8 тисяч українців скористались програмою доступного кредиту єОселя
Із початку 2024 року в межах програми єОселя українці оформили 8 032 доступних кредити для придбання житла на суму 13,7 млрд грн. Про це повідомив…
10:56 -
10:28З початку року майже 100 тисяч внутрішніх переселенців скористалися послугами Державної служби зайнятості
Послуги спрямовані на підтримку ВПО в їхній адаптації та працевлаштуванні. Наразі до уваги внутрішньо переміщених осіб пропонуються такі послуги: 1. Пошук роботи Служба зайнятості підбирає…
10:28 -
09:10Загальні бойові втрати ворога станом на 26 листопада
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 26.11.24 орієнтовно склали особового складу ‒ близько 733830 (+1480) осіб, танків ‒ 9435 (+6) од, бойових броньованих машин…
09:10 -
08:55Звернення Президента України
Бажаю здоров’я, шановні українці, українки! Зараз уже завершилися рятувальні роботи в місцях влучання російських ракет. Харків – 25 людей постраждали. Удар попередньо – С-400. Одеса…
08:55 -
08:17Ігор Табурець про ситуацію в області на ранок 26 листопада
Понад сім годин поспіль Черкащина була на тривозі. За цей час захисники неба знищили вісім ворожих БпЛА. Про це повідомив начальник ОВА Ігор Табурець. -…
08:17 -
17:18Адаптаційний простір відкрили на Чигиринщині
Адаптаційний простір «Ми – поруч» запрацював у Чигиринській громаді. Тут ветерани, військові та їхні близькі можуть отримати необхідну підтримку та супровід. Про це повідомляють у…
17:18 -
16:41На Черкащині відбудеться масштабний економічний форум
Щотижнева комунікація влади та бізнесу цього разу відбудеться у форматі офлайн. В області проведуть «Черкаський міжнародний економічний форум-2024». Про це повідомив начальник ОВА Ігор Табурець.…
16:41 -
14:59Як приватизація землі наповнює бюджети: аналіз відкритих даних торгів
Станом на травень 2024 року в Україні продано 567 000 гектарів землі, з них через систему Прозорро.Продажі — 6 363 гектари на суму 2,06 мільярда…
14:59 -
14:17Виставка сучасного мистецтва триває в Черкасах
У Черкаському художньому музеї експонують виставку сучасного мистецтва, що передана Фондом Миколи Бабака в межах акції «Сучасне мистецтво України. Музейна колекція». Її приурочили до Дня…
14:17