З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу буде можливо лише з використанням онлайн-системи
3 1 березня завершується перехідний період, під час якого в Україну можна було завозити гуманітарну допомогу, використовуючи паперові декларації. З 1 квітня завезти гуманітарну допомогу до України буде можливо лише з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.
Ці зміни впроваджуються для того, щоб зробити процедуру ввезення та обліку гуманітарки зручнішою та прозорішою для всіх: для фондів і волонтерів, для організацій та інституцій, які отримують допомогу, і для держави. Цифровий механізм дозволить позбутись паперів, а, значить, і зловживань під час завезення та розподілу гуманітарної допомоги. А ще – дасть можливість фондам та громадським організаціям зберігати всю історію завезення гуманітарної допомоги в одному місці.
“Нові правила завезення гуманітарної допомоги в першу чергу важливі, щоб гуманітарна допомога точно доходила до тих, кому вона дійсно потрібна. Цифрова система дозволить бачити весь рух гуманітарки від потрапляння її до України до розподілу. Також система допоможе відслідковувати, що планується до завезення, впливати на цей процес через збір інформації про реальні потреби в допомозі, запобігати задвоєнню допомоги та спрямовувати її туди, де в цьому є найбільша потреба. Наприклад, типовою є ситуація, коли в одну й ту саму громаду різні організації завозять схожу допомогу, а інші громади залишаються з незакритою потребою.
Цифровізація процесу ввезення та обліку гуманітарної допомоги – це якісний запобіжник розкраданням та зловживанням в цій сфері. Ми не правоохоронний орган, але відповідаємо за політику у сфері гуманітарної допомоги і тому створюємо зручні для всіх інструменти, щоб таких ситуацій не було”, – наголосила Міністр соціальної політики Оксана Жолнович.
З моменту запуску цифрової системи https://good.gov.ua/ до офіційного Реєстру отримувачів гуманітарної допомоги приєдналось більше ніж 8 тисяч отримувачів. Усі ці організації можуть легально завозити гуманітарну допомогу. За час роботи цифрового механізму у системі було сформовано понад 18 тисяч записів про вантажі та 12,5 тисячі декларацій.
“Останні 4 місяці ми удосконалювали цифрову систему, і весь цей час перебували у тісній комунікації з волонтерами. Я вдячний їм за якісний зворотній зв’язок, який дозволяє нам працювати над системою. Загалом ми підходимо до вирішення проблем у сфері гуманітарної допомоги стратегічно. Вже кілька місяців працює робоча група із числа волонтерів, з якою ми спільно напрацьовуємо шляхи вирішення болючих питань”, – сказав заступник Міністра соціальної політики Назар Танасишин.
Нагадаємо, до 1 квітня ще діє перехідний період. Він передбачає, що отримувачі гуманітарної допомоги (фонди, громадській організації та інші установи) можуть обирати один із двох варіантів завезення та обліку гуманітарної допомоги – паперовий або цифровий.
Детальну інструкцію з користування системою можна знайти за посиланням
Також за посиланням можна знайти відповіді на запитання, які найчастіше виникали під час запровадження нових правил.
Для отримувачів гуманітарної допомоги:
Маєте запитання щодо реєстрації та користування в Автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги? Звертайтесь до контакт-центру ДП “ІОЦ Мінсоцполітики України” за номером (044)-494-19-10 або за електронною поштою callcenter@ioc.gov.ua
Для журналістів:
Щоб отримати більше інформації чи отримати відповіді на запитання, просимо контактувати з прес-службою Міністерства соціальної політики за електронною адресою press@mlsp.gov.ua.
За інформацією Урядового порталу
-
18:13Україна та Словенія уклали безпекову угоду
У Вудстоку Президент України Володимир Зеленський і Прем’єр-міністр Словенії Роберт Голоб підписали Угоду про співробітництво у сфері безпеки та довгострокову підтримку між Україною та Республікою Словенія.…
18:13 -
18:11Черкащина приймає ІІІ Меліоративний форум
Як розвивати інфраструктуру зрошування, які інструменти для цього потрібно комбінувати, як залучати ресурси, зокрема і від міжнародних партнерів. Відповіді на ці питання озвучували на ІІІ…
18:11 -
16:01Оксана Компанієць про результати дослідження функціонування державної мови в освітньому процесі
Питання дотримання мовного законодавства у школах вивчено в межах всеукраїнського моніторингу. Зокрема, і на Черкащині. Про його результати розповіла начальниця обласного управління Державної служби якості…
16:01 -
15:51Уряд розширив перелік об’єктів, яким гарантується пріоритетне електропостачання
Через російський терор та аномальну спеку в Україні фіксується постійний дефіцит генераційних потужностей, тому «Укренерго» змушене вдаватися до вимкнень споживачів. Про це зазначив Прем’єр-міністр Денис…
15:51 -
15:39Черкаські спортсмени готуються до участі у XVII літніх Паралімпійських іграх
Шестеро спортсменів Черкащини візьмуть участь у XVII літніх Паралімпійських іграх. Напередодні вони вибороли ліцензії. Зараз активно тренуються. Про це повідомив начальник регіонального центру з фізичної…
15:39 -
14:46У патрульній поліції розповіли про ситуацію з ДТП в області
Із початку року на Черкащині сталися 2218 дорожньо-транспортних пригод. Про це повідомив речник обласного управління патрульної поліції Олексій Драгун на брифінгу в медіацентрі ОВА. Серед…
14:46 -
13:55Олена Зеленська: Держава й суспільство мають втілювати безбар’єрність разом
Перша леді України Олена Зеленська взяла участь у засіданні Ради з прав людини, гендерної рівності та різноманіття при Міністерстві закордонних справ. На засіданні також були…
13:55 -
13:19Ситуація в енергосистемі станом на 18 липня
Сьогодні, 18 липня, температура в більшості регіонів - вище +30°С. З 8:00 діють чотири черги у Центральному, Північному і Дніпровському регіонах. Негода залишила без світла…
13:19 -
12:42Долучайтеся до нової ініціативи для українських стартапів Open Data Accelerator
Open Data Accelerator — це тримісячна акселераційна програма для українських стартапів, які розробляють технологічні рішення на основі відкритих даних. Щонайменше 5 стартапів-переможців отримають фінансування із…
12:42 -
11:09Електронне бронювання військовозобовʼязаних: сервіс запрацював на порталі Дія
Один із найочікуваніших сервісів — електронне бронювання вже в Дії. Відтепер керівники критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати співробітників…
11:09 -
08:33Загальні бойові втрати противника станом на 18 липня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 по 18 липня 2024 орієнтовно склали: особового складу / personnel ‒ близько/ about 563640 (+1130) осіб /…
08:33 -
07:31В Україні працюють над покращенням мобільного зв’язку під час відключень електроенергії
Національним центром оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ) видано рішення, спрямоване на покращення якості надання послуг мобільного зв'язку та доступу до мережі Інтернет в умовах планового,…
07:31