Освітяни області долучилися до підсумкового заходу МОН

Міністерство освіти і науки провело підсумковий захід разом з департаментами освіти ода, на якому презентувало здобутки 2021 року та окреслило перспективи на 2022 рік. Черкаська ОДА теж долучилася до заходу.

“Освіта – це консервативна галузь, її результати дійсно побачимо через декілька років. Саме тому ми зараз маємо працювати над якістю, змістом освіти та постійно вдосконалювати їх”, – зазначив міністр освіти та науки України Сергій Шкарлет.

Успіхи освітніх інституцій у сфері якості освіти, розбудови Нової української школи, модернізації змісту освіти, розвитку освіти, освітньої аналітики, фізичного виховання і спорту в 2021 році були представлені їх керівниками.

Зокрема, у заході взяли участь голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак, директор Українського центру оцінювання якості освіти Валерій Бойко, керівник Інституту модернізації змісту освіти Євген Баженков, керівник Комітету фізичного виховання і спорту МОН Вадим Стеценко, очільник Українського інституту розвитку освіти Вадим Карандій та директор Інституту освітньої аналітики Сергій Лондар.

Черкащину на заході представили заступник голови ОДА Лариса Кошова, начальник Управління освіти і науки ОДА Валерій Данилевський, ректор КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Наталія Чепурна.

Крім того, під час заходу окрему увагу було приділено результатам областей України в межах хабів Національного освітнього технопарку “СІМ НОТ”, створення якого ініційовано Міністром. Акцент зроблено на здобутках хабу “Відкрите партнерство”, у межах якого відбулись міні-презентації партнерських проєктів у сфері освіти, зокрема міжнародних інноваційних проєктів за підтримки LEGO Foundation, DECIDE, Фонду освітніх ініціатив тощо.

Підсумки зустрічі підбила заступниця Міністра освіти і науки України Віра Рогова, звернувши увагу учасників на необхідність розбудови якісної освіти та виокремивши її складові.

«Перше, на нашу думку, це ціннісно-компетентнісна основа, на якій вона базується; наступні – підготовка інтелектуальної еліти, створення безпечного освітнього середовища, формування або трансформація мережі закладів освіти задля підвищення її ефективності», – зазначила заступниця Міністра.

Віра Рогова також визначила не лише складові якості освіти, а й основні підходи до її забезпечення: безбар’єрність, інтегративність, автономність і варіативність.

Директор директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти Олег Єресько озвучив складники формули Нової української школи, що мають зробити її територією успіху: сучасний і креативний учитель та менеджер, сучасний контент та інноваційні технології, сучасне нормативне забезпечення і сучасна матеріально-технічна база.

Захід відбувся за участі заступників голів обласних, Київської міської державних адміністрацій, очільників регіональних департаментів освіти і науки та керівників закладів післядипломної педагогічної освіти.

Стрічка новин