Велике будівництво стало трампліном дорожньої галузі

Масштабні інвестиції держави у відновлення доріг дали суттєвий поштовх для розвитку техніки. У середньому, найбільші дорожні компанії країни змогли оновити парк техніки на 53%. Лише за інформацією Національної асоціації дорожників України, у розпорядженні підрядних організацій зараз понад 6000 одиниць спецтехніки та 3000 одиниць автотранспортної техніки. Втім, реальні цифри в рази більші.

Про це під час відкриття Міжнародного форуму з будівництва, експлуатації та проєктування автомобільних доріг та мостів АВТОДОРЕКСПО 2021 розповів заступник голови Укравтодору Андрій Івко.

«Інфраструктура є однією із наймасштабніших та найважливіших галузей, від якої залежить добробут людей та конкурентоспроможність країни на світовій арені. Тому кожен учасник цього форуму робить свій цінний вклад у розвиток України», – сказав Андрій Івко.

Завдяки програмі Велике будівництво дорожній ринок почав істотно розвиватися. 21 компанія-підрядник отримала державних замовлень на суму понад 1 мільярд гривень кожна.

Відбулося збільшення частки українських виробників будівельних матеріалів. За даними компаній-виробників щебеню, до 2019 року 60% замовлень було зі сфери житлового будівництва. А вже у 2021 році 80% забирає дорожнє будівництво, при тому що темпи виробництва збільшилися майже утричі.

Завдяки програмі Президента «Велике будівництво» відбувається локалізація виробництва, розвиваються українські компанії.

Розбудовою придорожньої інфраструктури вже зацікавився міжнародний бізнес. Наприклад, на відремонтованій цьогоріч «Бориспільській трасі» відкрила свій перший ресторан мережа McDonald’s.

Укравтодором напрацьована база для 10-річного розвитку галузі.

Стрічка новин