Електронні звернення

Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу:

бульвар Шевченка, 185, м. Черкаси , 18000 (або подати до відділу роботи із зверненнями громадян Черкаської обласної державної адміністрації за вказаною адресою).

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII   «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Телефон для довідок за зверненнями громадян (0472)37-60-01, 37-22-49.

Ваше П.І.Б. (обов'язково)

Ваш email (обов'язково)

Місце проживання (обов'язково)

Текст звернення

Завантажити файл

Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань.
У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.
На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.
Звернення не приймається до розгляду, якщо:
• порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
• не вказані дані, які обов’язкові для заповнення картки заявника;
• у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
• містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.

У разі коли для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним або письмовим зверненням.

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus