Основні завдання та функції:
-
- реалізація державної політики з питань управління персоналом у облдержадміністрації;
- забезпечення здійснення головою облдержадміністрації своїх повноважень з питань управління персоналом;
- добір персоналу облдержадміністрації;
- прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;
- здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
- організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у структурних підрозділах облдержадміністрації та районних державних адміністрацій;
- документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення;
- реалізація Закону України «Про державні нагороди України» та інших нормативно-правових актів з питань нагородження;
- організація роботи з питань нагородження державними нагородами України, відзнаками Президента України, Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, інших питань, пов’язаних з проходженням нагородних матеріалів в облдержадміністрації.