В “Черкасиобленерго” закликали з розумінням поставитися до відключень світла

Об’єкти інфраструктури електроенергетики країни зазнали руйнувань через ракетні обстріли ворога. Тож в об’єднаній енергосистемі України виник дефіцит генерованої потужності. Задля балансування роботи енергосистеми України, відповідно до розпорядження НЕК «Укренерго», у більшості областей країни, зокрема і в Черкаській області, застосовано графіки аварійних відключень (ГАВ).  Однак соціально-важливі об’єкти Черкащини залишатимуться з електроживленням.

Графік аварійних відключень (ГАВ) – це графік аварійних, а не погодинних відключень, тому заздалегідь озвучити тривалість та перелік населених пунктів чи адрес, де обмежать електропостачання, неможливо. Застосовуються такі аварійні відключення при раптовому порушенні режиму роботи об’єктів електроенергетики.

ГАВ вводяться за розпорядженням диспетчера Регіонального диспетчерського центру Північного регіону НЕК «Укренерго». У складних аварійних ситуаціях допускається багаторазове відключення одних і тих самих ліній.

В свою чергу ПАТ «Черкасиобленерго» переконливо просить споживачів спільними зусиллями допомогти енергетикам посприяти у зменшені навантаження на енергосистему України.

Зокрема, просимо усіх громадян максимально зменшити використання енергоємних електроприладів (електрообігрівачі, бойлери, електроплити, мікрохвильовки, пральні і сушильні машини, електричні духові шафи, посудомийні машини, кондиціонери, пилососи, електрочайники, кавоварки, праски тощо) з 17:00 до 23:00 години. При використанні енергоємного електроприладу вимикайте усі інші електроприлади.

Також мінімізуйте використання електроприладів у години пік: з 7:00 до 11:00 та з 17:00 до 23:00.

Крім того, звертаємося до усіх підприємців, представників банків, торгових мереж за можливості внести зміни у графіки роботи таким чином, щоб вони не припадали на такі години: з 7:30 до 10:00 та з 17:00 до 21:00. Саме на ці години припадає найбільше навантаження на електромережі. Також просимо обмежити підсвічування рекламних вивісок, банерів, біл-бордів, моніторів тощо, це також значно зменшить навантаження у мережах.

Інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення та застосування ГАВ можна дізнатися за допомогою паблік акаунту Viber, чат-боту Telegram і особистого кабінету споживача (детальніше за посиланням).

Якщо Ви не маєте можливості скористатися одним із цих сервісів телефонуйте до кол-центру 24/7 Товариства за багатоканальними номерами (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328 та дізнайтеся про перерву в електроживленні та тип відключення саме за Вашою адресою, назвавши свій особовий рахунок, адресу та ПІБ споживача на якого зареєстрований договір.

Стрічка новин