“Усі в плюсі, коли зроблено в Україні”: до кампанії з підтримки українських виробників долучились ритейлери
Для посилення економіки та армії українців закликають купувати продукцію національних виробників, а виробників — маркувати свої товари логотипом “Зроблено в Україні”, який з’явився у вільному доступі.
До кампанії вже долучилися найбільші мережі супермаркетів країни: на рекламних площинах у магазинах Сільпо, АТБ, Novus, Varus, Ашан покупців закликають звертати увагу на країну-виробника та обирати саме українські товари. Водночас десятки брендів найбільш популярних товарів уже працюють над тим, щоб їхня маркована новим лого продукція незабаром потрапила на полиці магазинів.
Мета кампанії — спонукати українців підтримувати вітчизняних виробників і таким чином впливати на зростання ВВП. Так, за дослідженням ДП “Укрпромзовнішекспертиза”, в середньому 40% від вартості українських споживчих товарів повертається українцям. А заміщення імпортованих харчових продуктів вітчизняною продукцією потенційно може мати значний економічний ефект і збільшити фонд зарплати працівників на +40 млрд грн/рік, а податки й платежі до Пенсійного фонду ~25 млрд грн/рік, адже ця галузь активно розвивалася протягом останніх років та наразі вона здатна забезпечити внутрішній попит.
Тож Мінекономіки пропонує виробникам маркувати свою продукцію, яку буде легко виокремити завдяки спеціальному логотипу “Зроблено в Україні” (відповідну торговельну марку зареєстрували 8 березня). Логотип є у вільному доступі для маркування продукції, створення рекламних матеріалів тощо. Головні умови до компаній для його використання: мати фактичні потужності виробництва на території України, не вести діяльність на території держави-агресора й Білорусі та не перебувати під санкціями.
Завантажити логотип, наліпки для маркування, брендбук з їх використання вже можна на сайті https://madeinukraine.gov.ua/. Оскільки маркування продукції для виробників — доволі тривалий процес, розробники передбачили можливість створення власних унікальних банерів у фірмовому стилі кампанії з логотипом “Зроблено в Україні”. Їх можна згенерувати на тому ж сайті, додавши зображення свого продукту, та використовувати на будь-яких своїх онлайн-майданчиках уже зараз.
Довідково:
“Зроблено в Україні” — комплексна політика, покликана підтримувати українських виробників і посилювати економіку держави. Йдеться не лише про роздрібні товари для побутового споживання, а й про інші напрямки: пріоритетний доступ українських виробників до публічних закупівель, програми стимулювання попиту на українські товари, дешеві кредити й гранти для інвестицій та на розширення виробництва, стимулювання інвестицій в реальний сектор і модернізацію, розвиток несировинного експорту. Завдяки реалізації всього комплексу цих заходів, Мінекономіки прогнозує отримати 1% із 4,6% прогнозованого загального зростання ВВП уже в результаті 2024 року.
-
16:51Зроблено в Україні: в Золотоноші відкрили офіс підтримки бізнесу
Державна допомога місцевим виробникам продовжує масштабуватися. Четвертий за рахунком офіс «Зроблено в Україні» з підтримки регіонального бізнесу запрацював на Черкащині. Про це повідомляє начальник ОВА…
16:51 -
15:58Житло для захисників: Черкащина реалізує «Політику Героїв»
Цього року 200 родин ветеранів отримають житло за державними програмами на Черкащині. Зокрема, йдеться про такі категорії: люди з інвалідністю І-ІІ групи внаслідок війни та…
15:58 -
14:08«Наїв вільний»: в Українському домі презентували колекцію черкаського художника
Понад 300 робіт українського наївного мистецтва склали експозицію проєкту «Наїв вільний». Це картини із приватної колекції Миколи Бабака – народного художника України, відомого черкаського культурного…
14:08 -
13:36«Збережи свою ідентичність»: безоплатний онлайн-курс з дослідження родоводу
Громадська організація «Українська Античність» запустила освітній відеокурс «Збережи свою ідентичність», який стане у пригоді тим, хто хоче дослідити свою сімейну історію. Курс включає дев’ять відеолекцій,…
13:36 -
13:28Український молодіжний фонд провів тренінг для молоді Черкащини
Основи написання грантових заявок опановувала молодь Черкащини. Для них провели навчання фахівці Українського молодіжного фонду. Про це повідомляють в управлінні у справах сім’ї, молоді та…
13:28 -
13:23В Україні впроваджується автоматичне надання статусу учасника бойових дій
У рамках місяця цифрової трансформації Міністерство у справах ветеранів України зробило важливий крок — автоматизовано надання статусу учасника бойових дій (УБД). Тепер військовослужбовці, які виконують…
13:23 -
12:45На Черкащині вшанували пам’ять ліквідаторів аварії на ЧАЕС
Чесно та гідно виконали свій обов’язок. Врятували українців та наше майбутнє. Напередодні 14 грудня – дня в історії України, коли ми віддаємо шану ліквідаторам наслідків…
12:45 -
11:53Сонце, мороз та відлига: синоптики прогнозують нетривале зниження температури
На Черкащині відмічаються сонце та морози до 5º у повітрі та до 8º на земній поверхні. Сніговий покрив місцями досягає 5-8 см, грунт промерз на…
11:53 -
11:38Ситуація в області на ранок 13 грудня
Тривога на Черкащині тривала понад 16 годин. Усе через масований російський обстріл України ударними дронами, крилатими ракетами та балістикою. Про це повідомляє начальник Черкаської ОВА…
11:38 -
09:33Діалог влади та бізнесу: підготовка фахівців
Співпраця влади, бізнесу та освітніх закладів є ключовою для підготовки кваліфікованих кадрів. Про це йшлось на черговій онлайн-зустрічі в ОВА в межах комунікаційної платформи “Діалог…
09:33 -
09:12Звернення Президента України
Бажаю здоров’я, шановні українці, українки! Сьогодні – Запоріжжя, область. День Сухопутних військ – привітав наших воїнів, відзначив нагородами. 65-та окрема механізована бригада, 27-ма ракетна артилерійська.…
09:12 -
09:09Загальні бойові втрати ворога станом на 13 грудня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 13.12.24 орієнтовно склали особового складу ‒ близько 760120 (+1390) осіб, танків ‒ 9537 (+5) од, бойових броньованих машин…
09:09