Понад півтори тисячі за місяць: фахівці обласного контактного центру продовжують опрацьовувати звернення громадян

Про роботу зі зверненнями жителів Черкащини до обласного контактного центру інформують фахівці структури. Її керівниця Лариса Ходаковська повідомила про липневу роботу, зокрема щодо дії урядової та обласної «гарячих ліній».

За словами пані Лариси, упродовж минулого місяця контактний центр приймав та своєчасно надсилав звернення на розгляд органам виконавчої влади, аналізував опрацьоване, зокрема щодо вирішення питань, дотримання визначених термінів розгляду. Також працівники центру надавали консультації та роз’яснення заявникам щодо положень законодавства й необхідну довідкову інформацію.

Загалом же за липень надійшло 1672 звернення, із яких 923 – безпосередньо до центру, 749 – через Урядову «гарячу лінію». На 880 звернень, що не вимагали розгляду органів виконавчої влади, працівники контактного центру надали заявникам відповідні роз’яснення та довідкову інформацію, зокрема й з приводу карантинних обмежень та епідситуації в області та Україні.

Найбільше  звернень  направлено до міст Черкаси, Сміла, Черкаського та Звенигородського районів.

Як свідчить аналіз, найбільше заявників турбували питання: соціального захисту населення, комунального господарства, будівництва та благоустрою, охорони здоров’я, діяльності посадових і службових осіб.

“Гарячі лінії”:

0 800 508 876

(0472) 36-11-13

15-45

Стрічка новин