Освітяни області дискутували про альтернативні й допоміжні засоби комунікації в корекційно-реабілітаційній роботі

У дистанційному режимі на платформі Google Meet фахівцями ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної осіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» провели методичні діалоги «Альтернативні та допоміжні засоби комунікації в корекційно-реабілітаційній роботі».

Основна мета діалогів: висвітлення актуальних питань використання засобів альтернативної та допоміжної комунікації (АДК) у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, інформують в Управлінні освіти  і науки Черкаської ОДА.

Учасники методичних діалогів ознайомилися з основними групами сучасних засобів АДК а також цілями, принципами їхнього вибору та застосування в професійній діяльності, долучались до виконання пропонованих практичних завдань.

Педагогам були запропоновані конкретні приклади застосування АДК при порушеннях слуху, тяжких порушеннях мовлення, порушеннях інтелектуального розвитку та розладах аутистичного спектру.

Представлений матеріал значною мірою сприяв розширенню професійних компетентностей педагогічних працівників.

У заході взяли участь 42 особи (педагогічні працівники інклюзивно-ресурсних центрів, спеціальних закладів освіти та закладів загальної середньої освіти Черкаської області).

Стрічка новин