Результати запуску Кабінету водія для бізнесу: понад тисяча компаній скористались послугами сервісу

Із початку запуску у Кабінеті водія для бізнесу зареєструвалися і скористалися послугами понад одна тисяча юридичних компаній. 

Кабінет водія для бізнесу успішно функціонує майже 3 місяці. За цей час було подано до 6 тисяч заявок на призначення належного користувача. Із них успішно призначено понад 3500.

У Кабінеті водія для бізнесу доступні функції: 

  • перегляд автопарку компанії. Система відображає марку, номер автомобіля, страховий поліс і належного користувача;
  • призначення належного користувача. Система дозволяє призначати відповідальних осіб для кожного транспортного засобу;
  • призначення відповідальної особи за ведення кабінету юридичної особи (1 користувач);
  • отримання інформації про статус замовлених послуг.

Щоб скористатися перевагами функціонала для бізнесу, спочатку необхідно зареєструватися. Для цього потрібно пройти авторизацію під електронною печаткою підприємства. Після входу в систему власники мають можливість призначити адміністратора, який буде керувати Кабінетом від імені компанії.

Як призначити належного користувача у Кабінеті водія для бізнесу:

  • відповідальна особа обирає у Кабінеті водія для бізнесу транспортний засіб, заповнює необхідні дані та підписує заявку;
  • фізична особа, яку призначають належним користувачем, погоджує дані у своєму Електронному кабінеті водія;
  • заявка опрацьовується сервісним центром МВС. Після чого у Кабінеті водія для бізнесу оновиться статус.

Довідково:

Кабінет водія для бізнесу реалізовано у співпраці Головного сервісного центру МВС з ДП «ІНФОТЕХ».

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном: (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію читайте на сайті.

За інформацією Міністерства внутрішніх справ України

Стрічка новин