І квартал 2015 року

1. Протягом І кварталу 2015 року в облдержадміністрації розглянуто 452 звернення громадян, що на 137, або 44,12 % більше, ніж за І квартал  2014 року.

 

І квартал

2011 року

2012 року

2013 року

2014 року

2015року

Загальна кількість звернень

966

811

561

315

452

 

Своїм конституційним правом на звернення скористалися 4298 громадянина, що на 3265, або майже в 4 рази більше відповідного періоду минулого року.

Варто зазначити, що у 18 регіонах області збільшилась кількість звернень громадян, зокрема, у містах Золотоноші (у 6 разів), Черкаси (на 72,63 %), Ватутіне (на 50,00 %), Умані (на 38,46 %), у районах: Смілянському  (на 233,33%), Чигиринському (на 154,54%), Тальнівському (на 133,33 %), Христинівському (на 133,32 %), Корсунь-Шевченківському (на 120,00%), Драбівському (на 80,00 %), Черкаському (на 66,67%), Городищенському (на 50,00 %), Чорнобаївському (на 50,00%), Маньківському (на 50,00%), Жашківському (46,15 %),  Уманському (на 37,5 %), Золотоніському (на 12,50 %), Шполянському (на 11,11%).

При загальній тенденції щодо збільшення кількості звернень, розглянутих в облдержадміністрації у січні-березні 2015 року, зменшилась кількість звернень жителів 7 регіонів,а саме: містах Канів (-33,33%), Сміла (-28,00%),      у районах: Катеринопільському (-66,67%), Лисянському (-33,33%), Кам’янському (-22,22%), Канівському (-22,21%), Звенигородському (-11,12%).

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень від жителів Монастирищенського району залишилася сталою – 6.

Протягом січня-березня 2015 року найбільше розглянуто звернень від жителів м. Черкаси –164 (36,28 %), від загальної кількості звернень громадян), Черкаського району – 30 (6,63 %), Чигиринського району – 28 (6,19 %), Жашківського району –  19 (4,20%), міст: Сміла – 18 (3,98%), Умань – 18 (3,98 %) ).

У облдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом І кварталу цього року розглянуто головою, заступниками голови облдержадміністрації 84 звернення, що на 60 більше, ніж за І квартал минулого року.

Щоденно з 9.00 до 18.00 громадяни мають можливість отримати необхідну допомогу і консультації у приймальні громадян облдержадміністрації. Протягом січня – березня 2015 року працівниками відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації надано консультацій та роз’яснень 107 заявникам.

Кожний другий вівторок та четвертий понеділок місяця в облдержадміністрації функціонує консультативний центр, у роботі якого беруть участь керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області.

2. Упродовж січня-березня 2015 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 142 звернення, що на 16, або 12,6 відсотка більше, ніж за І квартал 2014 року. Питома вага цих звернень становить 31,4 відсотка .

 

І квартал 2011 року 2012 року 2013 року 2014 року 2015 року
Загальна кількість зверненьз ЦОВ

321

285

227

126

142

Питома вага від загальної кількості

33,23

35,14

40,46

40,00

31,4

Збільшилася кількість звернень до органів влади вищого рівня  від жителів 10 регіонів, зокрема: міст Умань ( на 166,6 %), Черкаси (на 60,86 %), Золотоноша (у 6 разів), Чигиринського (на 57,14%),   Жашківського (на 50,00%).

Значно зменшилася кількість звернень до органів влади вищого рівня від жителів Звенигородського (-57,15%), Золотоніського (-66,67%), Кам’янського (-60,00 %), Катеринопільського (-60,00%), Уманського (-25,00%), Шполянського (-25,00%) районів, міста Сміла (-14,29%).

Показники надходження звернень громадян за І квартал 2015 року у порівнянні з показниками чотирьох останніх років до Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів
.

 

І квартал 2011 року 2012 року 2013 року 2014 року 2015 року
АПУ

191

162

132

80

68

КМУ

82

75

61

27

44

ВРУ

30

21

20

9

8

При зменшенні кількості звернень за січень – березень 2015 року надісланих на розгляд до Адміністрації Президента України, у порівнянні  з відповідним періодом минулого року, їх кількість зросла від жителів міст Золотоноша (на 200%), Черкаси (на 16,6 %) та районів: Жашківського, Маньківського, Смілянського.

Кількість звернень громадян до Секретаріату Кабінету Міністрів України протягом відповідного періоду збільшилася на 62,3 % порівняно з аналогічним періодом 2014 року. Зросла кількість таких звернень  від жителів міста Черкаси (в 11 разів) та Чигиринського району (у 2 рази),
Протягом І кварталу 2015 року найбільше розглянуто звернень, що надійшли з центральних органів влади, від жителів м. Черкаси – 37 (26,05 %), від загальної кількості зазначених звернень, громадян), м. Сміли – 12 (8,45 %), Чигиринського району (7,74%).

3. Протягом січня-березня 2015 року в облдержадміністрації розглянуто  89 звернень від найменш соціально захищених категорій громадян,
що становить 21,90 % від загальної кількості звернень громадян.

За І квартал 2015 року в облдержадміністрації розглянуто звернень   5 інвалідів війни, що на 4 менше, ніж у аналогічному періоді 2014 року. Всі звернення розглянуто у встановлений законодавством термін, заявникам надано обґрунтовані відповіді.

У 89 зверненнях громадян, віднесених до найменш соціально захищених категорій, здебільшого порушені питання соціального захисту, надання матеріальної допомоги, допомоги у лікуванні, перегляду розміру пенсій, забезпечення житлом, призначення субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, покращення міжміського та приміського автобусного сполучення.

Упродовж звітного періоду до обласної державної адміністрації  18 звернень від учасників АТО та 3 звернення від членів їх сімей щодо надання матеріальної допомоги та виділення земельних ділянок для житлового будівництва та ведення особистого селянського господарства. Всі звернення цієї категорії громадян щодо надання матеріальної допомоги (9 звернень) вирішено позитивно, на звернення із земельних питань надано відповідні роз’яснення.

4. У зверненнях громадян, розглянутих у січні-березні 2015 року в облдержадміністрації, порушено 589 питань, що на 42,6 % більше, ніж за аналогічний період 2014 року.

Найбільше звернень громадян, як і у попередні періоди, надійшло з питань соціального захисту – 125, або 21,2 % від загальної кількості. Максимальна кількість звернень такого змісту надійшла від жителів м. Черкаси (55 або 44,0 % від загальної кількості цих питань), м. Сміли (10, або 12,5 %), Христинівського (8, або 6,4 %), Черкаського (6, або 4,8  %) районів.

На другому місці за кількістю звернень перебували питання аграрної політики і земельних відносин – 95, або 16,1 % від загальної кількості питань, порушених громадянами.

Найбільше звернень із зазначених проблем  надійшло від жителів м. Черкаси (15, або 15,8 %), Жашківського (12, або 12,7 %), Кам’янського (6 або 6,3%), Чигиринського (6, або 6,3 %) районів.

На третьому місці за кількістю звернень перебували питання комунального господарства – 56, або 9,5 % від їх загальної кількості.

Найбільше звернень цієї тематики  надійшло від жителів м. Черкаси (29, або 51,7 %), м. Умань (7, або 12,5%).

5. Із загальної кількості звернень до облдержадміністрації 82 звернення були колективними, що на 48, або 141,17 відсотка більше, ніж за І квартал 2014 року.

Станом на 01.04.2015 року  вирішено по суті 61,6 % звернень громадян, 37,17 % перебувають у стадії розгляду.

Робота щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення перебуває на постійному контролі в облдержадміністрації.

Анонси