В “Обленерго” пояснили, чому змінили графіки відключень електроенергії

В Україні спостерігається зростання дефіциту потужності. Тому задля збереження об’єднаної енергосистеми та якнайшвидшої ліквідації ракетних обстрілів, НЕК «Укренерго» змушене вводити більш жорсткі ліміти потужності, які діють упродовж всієї доби – з 00:00 до 24:00, зокрема і по Черкаській області.

Споживання електроенергії у країні підвищилось через низьку температуру, посилену сильним вітром. Також зросло споживання промисловістю та бізнесом.

Крім того, через пошкодження обстрілами енергетичних об’єктів та окупацію ворогом низки електростанцій, які виробляють електроенергію, серед яких і найпотужніша Запорізька АЕС, наразі енергосистема не в змозі покрити споживання електроенергії в повному обсязі.

Об’єднана енергосистема країни постійно піддається ворожим ракетним обстрілам у різних куточках країни і особливо у прифронтових регіонах на сході та півдні, де ситуація з електропостачанням залишається складною через значні пошкодження електромереж внаслідок високої активності бойових дій.

Тож наразі, відповідно доведених лімітів, ПАТ «Черкасиобленерго» застосувало жовті графіки погодинних відключень (три години зі світлом, три години без світла). Вони діятимуть протягом найближчого часу.

1 ЧЕРГА – ГОДИНИ ВІДКЛЮЧЕННЯ  https://bit.ly/3vOY3vS

  • 00:00-03:00
  • 06:00-09:00
  • 12:00-15:00
  • 18:00-21:00

2 ЧЕРГА – ГОДИНИ ВІДКЛЮЧЕННЯ  https://bit.ly/3Zpc54T

  • 03:00-06:00
  • 09:00-12:00
  • 15:00-18:00
  • 21:00-24:00

Нагадуємо, години відключення (послідовність черг) у двох чергах жовтого графіку змінюється раз на тиждень (в ніч із суботи на неділю, аби зменшити дискомфорт для споживачів у можливих затримках відключення/включення між чергами).

Надважкими зусиллями енергетики України та Черкащини зробили усе можливе, аби зменшити перерви відключення світла та взагалі не вимикати електроенергію у святкові дні. Нині через ускладнення ситуації таке виконати не можливо.

Коли ж робота об’єднаної енергосистеми країни стабілізується та ліміти потужності дозволятимуть застосувати зелений вид графіків, ПАТ «Черкасиобленерго» відразу виконає відповідний перехід.

У випадку виникнення запитань або потреби звернення до Товариства можна надсилати повідомлення на офіційну Facebook-сторінку ПАТ «Черкасиобленерго» та телефонувати до кол-центру 24/7 за багатоканальними номерами

  • (0472) 33-87-87
  • (093) 170-40-57
  • (050) 434-87-87
  • (067) 690-48-48

Також можна надіслати повідомлення у паблік-аккаунт Viber  viber://pa?chatURI=cherkasyoblenergo або у Telegram бот https://t.me/Cherkasyoblenergo_bot

Стрічка новин