«Безбар’єрність — це коли можеш»: в Україні запустили кампанію соціальних змін

Щоб об’єднати уряд, бізнес, суспільство та медіа й зробити Україну безбарʼєрною для кожного. В Україні презентували Всеукраїнську кампанію соціальних змін «Безбар’єрність — це коли можеш».

Кампанія реалізується Мінцифрою та іншими міністерствами в межах національної стратегії з безбарʼєрного простору у співпраці з ЮНІСЕФ у межах ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів».

– Безбар’єрність — це не про обмеження, а про рівність і гідність для кожного. Для людей з інвалідністю і людей без інвалідності, для найстарших і найменших, для малюків у візочках і для їхніх батьків, для тих, хто має сили, і тих, хто почувається не дуже добре фізично чи психологічно, бо всі ми в якийсь момент життя так почуваємося. Безбар’єрність не ділить. Вона всіх об’єднує, — наголосила Олена Зеленська.

Перша хвиля кампанії першої леді стартувала з відео маніфесту «Коли можеш». Вона покликана пояснити шість ключових напрямів безбар’єрності: фізичний, інформаційний, цифровий, суспільно-громадянський, освітній та економічний.

Друга хвиля кампанії «Безбар’єрність — це коли можеш» має за мету залучити людей до створення доступного середовища у своїх громадах. Щоб всі — незалежно від віку, статі, соціального статусу, місця проживання чи будь-яких інших ознак — малий рівний доступ до участі в житті суспільства.

Кампанія «Безбар’єрність — це коли можеш» реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору та ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів» за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW.

За інформацією Міністерства цифрової трансформації України

Стрічка новин