#Черкащина_місце_сили: в області презентували відео про брендинг регіону
Коротке відео про бренд та айдентику області, її важливість для регіону презентували на загал. Протягом 5 хвилин у відео розповідається про основні елементи брендингу, а саме чому Черкащина отримала слоган #місце_сили, що стало основою для створення лого.
– Разом із брендом ми розробили туристичну маркетингову стратегію, – розповідає директор Департаменту регіонального розвитку ОДА Василь Стеценко. – Наша мета була – не лише створити брендбук, а й напрацювати дорожню карту його впровадження через різні ініціативи та проекти. Бо бренд – це не просто красива картинка та гасло. Ці проекти власне й стали основою стратегії #місце_сили, яку ми вже реалізуємо. Власне, це відео про брендинг є одним із проектів стратегії. До речі нещодавно , також в рамках стратегії #місце_сили, разом із ІТ-компанією Everlabs розробили туристичний мобільний додаток “Подорожуй Черкащиною”. У планах на найближчі місяці ще 2 проекти.
У відео глядача знайомлять із візуальною бренд-ідентичністю, яка складається з логотипу, фірмових кольорів, шрифтів, додаткових графічних елементів, а експерти з брендингу та черкащани розповідають про особливі місця та силу Черкащини.
Важливо зазначити, що в основу логотипу покладено форму прапора Богдана Хмельницького, яскравого червоного кольору. У центрі цієї форми є Буква “Ч”, яка об’єднує всі сенси регіону. Форма логотипу є динамічною та оригінальною, що в свою чергу привертає увагу. Буква “Ч” всередині нагадує стрілку, яка рухається вперед та вгору. Загальна форма основи також віддалено нагадує букву “Ч”.
Леттерінг для слогану Черкащина – місце сили, спеціально розроблений Дмитром Растворцевим. В основі літер зашиті букви з літописів з характерними деталями. Особливо цікаво виглядає буква Е.
Ключовими графічними елементами ілюстрацій є хвиля, коло та спіраль. Це набір базових елементів з яких складається ілюстрації в поєднанні з бренд-кольорами.
Нагадаємо офіційно Черкащина отримала власний бренд 31 липня цього року. Головна мета брендингу – змінити стереотипи про Черкаську область, створити новий образ. Зробити Черкащину цікавою та впізнаваною. Розказати історію про нас з вами. Створити певний імідж, враження про місце в уяві туристів та жителів. Ярлик, який асоціюється у людей з певним регіоном.
Над створенням бренду працювала команда експертів, дизайнерів, представників різних сфер життя Черкащини. Запустив цей процес та продовжує вже наразі імплементувати бренд Департамент регіонального розвитку Черкаської ОДА.
Дивитися відео тут: https://cutt.ly/NgkUPr3
Більше про брендування регіону тут: http://brand.ck.ua
Завантажити туристичний мобільний додаток “Подорожуй Черкащиною”:
- для платформ iOS (https://cutt.ly/if8hGFY)
- для Android (https://cutt.ly/4f8hKnj)
-
15:33Черкаським науковцям вручили обласні премії
На Черкащині відзначили молодих науковців, лауреатів обласної премії. Цьогоріч їх десятеро. Так визначила конкурсна комісія. - Зараз, під час війни, ми потребуємо нових рішень абсолютно…
15:33 -
17:35Шкільні ліги: в області визначили переможців волейбольних першостей
Ще одних чемпіонів обласних першостей шкільних ліг сьогодні визначили на Черкащині. Цього разу з волейболу серед дівчат. Перемогу здобула команда «Жовті скорпіони» із Черкаської школи…
17:35 -
16:29На Черкащину надходить хвиля тепла
Полярний холод покинув Черкащину, а період весняних заморозків у нашому регіоні – закінчився. Погода, під впливом антициклону «Uwe», стабілізувалася. Тепла повітряна маса хоч і повільно,…
16:29 -
15:47На Черкащині перерахували до бюджетів майже 75 млн грн акцизного податку
Платники податків Черкащини за січень-квітень 2024 року перерахували 74,9 млн грн акцизного податку. Про це повідомляє в.о. начальника Головного управління ДПС у Черкаській області Володимир…
15:47 -
15:36Міноборони запускає мобільний застосунок Резерв+
https://youtu.be/vAchBGPwyVo Міноборони запускає мобільний застосунок Резерв+ для військовозобов'язаних, призовників та резервістів. Завтра, 18 травня, набуває чинності оновлений Закон про мобілізацію. Що це означає? Відзавтра всі…
15:36 -
15:33Дивіться вебінари на Дія.Освіта та розвиньте навички й інструменти для роботи з молоддю
На платформі Дія.Освіта запланована серія безоплатних вебінарів, які допоможуть створити освітні програми для молоді. Під час лекцій з експертами різних напрямів учасники отримають базу знань…
15:33 -
15:29МОН: Оновлено порядок надання субвенції на модернізацію їдалень і харчоблоків у школах
Кабінет Міністрів України вніс важливі зміни до постанови від 16 лютого 2022 року №120 Про затвердження Порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на…
15:29 -
12:48Урожай-2024: на Черкащині тривають заходи з детінізації доходів в агросекторі
У межах комплексу заходів «Урожай» минулого року до бюджету надійшло більше 2 млрд грн податку…
12:48 -
12:38В Україні вже засіяно понад 11 млн гектарів ярих культур
На контрольованій Україною території засіяно 6,3 млн га олійних та 5,1 млн га зернових та зернобобових культур. Це складає більше 90 % від запланованих площ…
12:38 -
12:37Мінветеранів перезапускає бренд “Створено захисниками”
"Створено захисниками” — це бренд Міністерства у справах ветеранів України, що має на меті зробити товари і продукцію, виготовлені ветеранами-підприємцями впізнаваними та популярними. І цим…
12:37 -
09:44Зручні локації для всіх: перевіряйте лікарню, парк чи ЦНАП на безбар’єрність у сервісі «Доступно!»
За даними Міністерства соціальної політики, у вересні 2023 року в Україні нараховувалося 3 мільйони людей з інвалідністю. Одне з пріоритетних завдань — зробити їх проживання…
09:44 -
08:36Загальні бойові втрати противника станом на 17 травня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 по 17 травня 2024 орієнтовно склали: особового складу / personnel ‒ близько/ about 489870 (+1410) осіб /…
08:36