Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
09:21Затверджено розподіл житлових субвенцій для виплати ветеранам і членам їхніх сімей грошової компенсації на придбання житла
Міністерство у справах ветеранів України здійснило розподіл субвенцій на виплату грошової компенсації для придбання житла за трьома бюджетними програмами в обсязі 5,7 мільярдів гривень, що…
09:21 -
09:06Загальні бойові втрати противника станом на 3 липня
Загальні бойові втрати противника з 24 лютого 2022 по 03 липня 2024 орієнтовно склали: особового складу / personnel ‒ близько/ about 546270 (+1180) осіб /…
09:06 -
09:01Звернення Президента України
https://youtu.be/EH2X85R3woo Бажаю здоровʼя, шановні українці, українки! Сьогодні насичений день. Візит Премʼєр-міністра Угорщини Віктора Орбана в Україну – вперше за багато років і за весь час…
09:01 -
15:28Володимир Зеленський у Києві зустрівся з Віктором Орбаном
https://youtu.be/7zBJ5B2zLuk?si=fqzm0IV73PiMdFIN Президент України Володимир Зеленський у Києві зустрівся з Прем’єр-міністром Угорщини Віктором Орбаном. Його візит відбувся одразу після початку угорського головування в ЄС. «Це чітке…
15:28 -
14:40Дрони й протидія дезінформації: результати літньої школи зі штучного інтелекту для студентів
Під час літньої школи «AI for Defence: Drones, Security, and Disinformation» українські студенти навчилися використовувати штучний інтелект в оборонних технологіях та створили власні інноваційні рішення…
14:40 -
13:38Два роки єРобота: Держава інвестувала 8,5 млрд грн в розвиток малого й середнього бізнесу через гранти
Понад 18 000 підприємців отримали гранти на старт або розвиток бізнесу за урядовим проєктом єРобота. За два роки дії проєкту держава інвестувала через гранти в…
13:38 -
12:15Завдяки Prozorro Market за півроку держава заощадила понад 1,3 млрд грн
Понад 1,3 мільярда гривень від початку року держава заощадила при купівлі товарів широкого вжитку через електронний каталог Prozorro Market. Це більше ніж за весь 2023…
12:15 -
11:12В області оголосили конкурс на здобуття премії Василя Симоненка
Конкурс на здобуття Симоненківської премії стартував на Черкащині. Прийом робіт на конкурс триватиме до 01 жовтня 2024 року. Про це інформуют в управлінні культури та…
11:12 -
10:21Твоя незалежність починається тут: стартує вступна кампанія до профтехів
Заклади професійної освіти розпочинають приймання документів на навчання. Подати заявку на вступ можна до кінця вересня як онлайн (через електронний кабінет на сайті ЄДЕБО), так і наживо.…
10:21 -
10:20На е-Карті для ветеранів вже налічується понад 9 тисяч послуг
Йдеться про електронну карту послуг для ветеранів війни, де зібрана інформація щодо організацій, які надають психологічну підтримку, медичну допомогу та інші послуги. Зокрема, з розвитку…
10:20 -
09:24Долучайтеся до Резерву відновлення
https://youtu.be/OHQzwMGV-wE?si=wViWGPkhvLnxJd8z Набір у кадровий резерв державної служби для роботи на деокупованих територіях триває. Якщо ви бажаєте взяти участь у відновленні деокупованих територій: перейдіть за посиланням; зареєструйтеся…
09:24 -
09:11Гранти для ветеранів: Понад 340 млн грн від держави отримають ветерани та члени їхніх родин
Визначено ще 62 переможця одинадцятої хвилі подачі заяв на гранти для ветеранів. Вони отримають від держави близько 30 млн грн на започаткування або розвиток власного…
09:11