В Україні працюють над покращенням мобільного зв’язку під час відключень електроенергії

Національним центром оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ) видано рішення, спрямоване на покращення якості надання послуг мобільного зв’язку та доступу до мережі Інтернет в умовах планового, аварійного, незапланованого та/або вимушеного відключення електропостачання інфраструктури електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану.

НЦУ видав відповідне розпорядження від 15.07.2024 №539/2344 «Про внесення змін до розпорядження НЦУ 154/1959 Розпорядження НЦУ про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану».

Виконання постачальниками електронних комунікаційних послуг завдань, зазначених у розпорядженні НЦУ, забезпечить:

  • роботу протягом 10 годин 100 % обладнання, яке забезпечує мобільний зв’язок та доступ до мережі Інтернет;
  • роботу протягом 72 годин 100 % оперативно-диспетчерських служб, що здійснюють приймання та обробку екстрених викликів за телефонними номерами 101,102,103,104 та єдиним номером виклику екстрених служб 112.

Також розпорядження зобов’язує постачальників електронних комунікаційних послуг забезпечити об’єкти фізичної інфраструктури електронних комунікаційних мереж, за допомогою яких вони надають послуги, пересувними електрогенераторними установками або акумуляторними установками на перші 72 години роботи в умовах відсутності електропостачання.

Для забезпечення відповідного рівня якості послуг у разі відсутності електроживлення передбачено поетапне виконання завдань у часі, з досягненням 100% показників забезпечення до 1 лютого 2025 року.

За інформацією Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України

Стрічка новин