Понад 7 тисяч державних закладів надаватимуть українцям сервіс за новими стандартами
Мінцифри затвердило Наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу. Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення.
“Наказ дозволить практично реалізувати сучасний клієнтоорієнтований підхід у державних установах та наблизити рівень сервісу до європейських та світових стандартів і практик надання держпослуг. Крім цього, це спростить роботу працівників ЦНАП та інших фронт-офісів, що надають адмінпослуги. Адже у них з’явиться чіткий порядок дій у типових ситуаціях та варіанти реагування у нетипових ситуаціях”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.
У наданні послуг з’явилися нові вимоги:
- якісно та без дискримінації надавати послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- уникати та запобігати виникненню конфліктів із відвідувачами;
- позитивно мислити у проблемних ситуаціях та фокусуватися на можливостях та розв’язанні проблеми, а не на обмеженнях;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою;
- відповідати впродовж 5 хвилин під час спілкування в онлайн-чаті. Якщо відповідь потребує більше часу, людину треба попередити впродовж 1 хвилини.
Також у надання послуг розширилися деякі вимоги:
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту.
Водночас держоргани мають бути безбар’єрними для людей з інвалідністю. Наприклад, документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Крім цього, наявні найпоширеніші вимоги стали обов’язковими для всіх держорганів, що надають послуги українцям. Зокрема, шанобливо і тактовно спілкуватися з відвідувачами будь-якого віку та соціального статусу, використовувати техніку активного слухання, дотримуватися ділового дрескоду і вимог законодавства.
Нові стандарти обов’язкові для ЦНАП, сервісних центрів МВС, державних міграційних служб та всіх держорганів, що надають адмінпослуги українцям.
-
13:25Пліч-о-пліч: на Черкащині готуються до старту обласного етапу шкільних ліг
https://youtu.be/pEJRH6RdmRc Уже наступого тижня на Черкащині стартує обласний етап "Всеукраїнчьких шкільних ліг пліч-о-пліч". За першість змагатимуться 35 команд з футзалу, баскетболу, волейболу, черлідингу та спортивного…
13:25 -
16:59СБУ закликає громадян дотримуватися заходів безпеки під час Великодня
Служба безпеки продовжує системно викривати численні спроби агресора розхитати суспільно-політичну обстановку в Україні в умовах війни. Для реалізації злочинних намірів окупанти використовують великий арсенал заходів…
16:59 -
16:07Втрата: не стало народного художника України Миколи Теліженка
Сьогодні в засвіти відійшов відомий скульптор і графік, народний художник України Микола Теліженко. За собою митець залишив низку робіт в Україні та за її межами.…
16:07 -
15:54Які психосоціальні послуги надаються в Україні безоплатно за Програмою медичних гарантій
Щоб створити чітку модель психосоціальної допомоги в медзакладах, МОЗ визначило (наказом від 13 грудня 2023 року №2118) перелік послуг з надання…
15:54 -
15:47На Черкащині запрацював центр комплексної допомоги дітям, які постраждали від насильства
У Черкасах відкрито перший в області центр «Барнахус» для дітей, які постраждали від насильства або стали його свідками. Місто стало 12 регіоном України, де створено…
15:47 -
15:12Більше 9 млрд грн за чотири місяці сплатили жителі області до бюджетів усіх рівнів
9 034 млн грн податків, зборів та платежів сплатили до бюджетів усіх рівнів платники Черкаської області за січень-квітень 2024 року. В ГУ ДПС області відзначають,…
15:12 -
13:53Фонд підтримки спрямовує 10 млн дол. для українських стартапів: подавайте заявки
Google продовжує підтримувати українські стартапи і за сприяння Мінцифри запускає приймання заявок на другий етап Фонду підтримки Google для стартапів в Україні. Про це інформують…
13:53 -
13:51Ігор Табурець про заходи безпеки на Великдень (ПРЯМА МОВА)
Черкащино і черкащани! Для нас із Силами безпеки й оборони області ваша безпека – понад усе. На прийдешній Великдень ми не будемо послаблювати безпекові заходи.…
13:51 -
12:03Як взаємодіяти з людьми з бойовим досвідом: новий освітній серіал на Дія.Освіта
Серіал «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» навчить коректно та з повагою комунікувати з військовими, ветеранами та ветеранками. Про це інформують у Мінцифри. Серіал —…
12:03 -
12:00На Черкащині визначили кращого спортсмена квітня
Кращим спорстменом квітня в області став гімнаст Ілля Ковтун. Про це інформують у відділенні НОК України у Черкаській області. Відділення НОК України в Черкаській області…
12:00 -
11:25Прозорість і підзвітність: в області моніторять оголошені тендери
На Черкащині триває моніторинг тендерних пропозицій у межах діяльності робочої групи «Прозорість та підзвітність». Так, з 25 квітня до 03 травня в області у статусі…
11:25 -
11:03Україна вийшла на довоєнні показники експорту
У квітні Україна експортувала рекордний обсяг продукції. Як повідомила Перший віцепрем’єр-міністр України — Міністр економіки України Юлія Свириденко, минулого місяця експорт склав понад 13 млн тонн,…
11:03