Упродовж 9 місяців 2016 року

Упродовж 9 місяців 2016 року в облдержадміністрації розглянуто 1453 звернення громадян, що на 21 або 1,42 відсотка менше,  ніж за аналогічний період 2015 року.
Конституційним правом на звернення скористалися 8748 громадян, що на 2434, або на 21,72 відсотка менше, ніж за січень – вересень 2015 року.
У 12 регіонах області зменшилася кількість звернень громадян, зокрема,  у містах: Золотоноша (-22,23 %), Канів (-20,45 %), Черкаси (- 6,51 %),  у районах: Тальнівському (-29,03 %), Шполянському (-25,00 %), Христинівському (-17,65 %), Черкаському (-15,22 %), Драбівському (- 14,81 %), Золотоніському  (- 7,40 %), Лисянському (- 6,25 %), Маньківському (-5,56 %), Чигиринському (-2,90 %).
При загальній тенденції щодо зменшення кількості звернень, розглянутих в облдержадміністрації у січні – вересні 2016 року, в порівнянні  до відповідного періоду минулого року, зросла кількість звернень від жителів 17 регіонів області:  м. Ватутіне (на 75,00 %), м.Сміли (на 14,75 %), м. Умані  (на 1,20 %), Монастирищенського  (на 81,25 %), Катеринопільського (на 78,57 %), Кам’янського (на 36,36 %), Корсунь-Шевченківського (на 21,21 %), Городищенського (на 20,00 %), Уманського (на 13,64 %), Жашківського  (на 13,73 %), Звенигородського (на 6,82 %) районів.
Кількість звернень жителів Канівського, Смілянського, Чорнобаївського районів залишилася сталою.
Упродовж звітного періоду найбільше розглянуто звернень від жителів  м. Черкас –  445 (30,63 % від загальної кількості звернень громадян),  м. Умані – 84 (5,78 %), м. Сміли – 70 (4,82 %), Черкаського району – 78 (5,37 %), Чигиринського району – 67 (4,61 %).

Упродовж січня – вересня 2016 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 614 звернень, що на 44, або 7,72 відсотка більше, ніж за січень-вересень 2015 року. Їх питома вага становить 42,26 відсотка від загального числа звернень.
Збільшилась кількість звернень громадян, надісланих на розгляд до облдержадміністрації центральними органами влади від жителів майже всіх регіонів області, за виключенням  міста Канів, Христинівського, Черкаського, Чорнобаївського районів. В цілому протягом звітного періоду найбільше таких звернень надійшло  від жителів міст Черкаси (115) та Умань (60) .

Станом на 10.10.2016 і з загальної кількості звернень 237 (16,3 відсотка) вирішено позитивно, на 992 (68,3 відсотка) надано роз’яснення.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» на веб-сайті облдержадміністрації діє рубрика «Електронні звернення громадян». Упродовж звітного періоду до обласної державної адміністрації надійшло 91 електронне звернення громадян,  які оперативно прийняті  та опрацьовані, заявникам надано необхідну допомогу щодо вирішення порушених питань.
Протягом звітного періоду в облдержадміністрації розглянуто 327   звернень від найменш соціально захищених категорій  громадян,
що становить 22,5 %  від загальної кількості звернень громадян, 17 звернень надійшло від інвалідів війни, що на 3 менше, ніж у аналогічному періоді
2015 року.
Із загальної кількості звернень до облдержадміністрації 208 були колективними, що на 27 або 11,5 відсотка менше, ніж за аналогічний період 2015 року.
У зверненнях громадян, розглянутих у облдержадміністрації упродовж січня-вересня  2016 року, порушено 1 809 питань, що на 6,9 % менше, ніж  за аналогічний період 2015 року.
На першому місці за актуальністю питання соціального захисту  (342, або 19,00 % від їх загальної кількості). З них найбільше надійшло від жителів м. Черкаси (34,2 % від всіх звернень цієї тематики), м. Сміли (7,3 %), м. Умань (4,4 %), Шполянського (4,5 %), Черкаського (4,4 %), Чорнобаївського (4,09 %), Городищенського (4,09 %)  районів (додаток 4).
Більше половини цих звернень (55,55 %) – це питання надання матеріальної допомоги.
Більш, ніж у 3 рази, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, збільшилась кількість звернень громадян щодо призначення субсидій  на оплату житлово-комунальних послуг (75 або 22 % звернень соціального напрямку проти 20  (7 %) за 9 місяців 2015 року).
На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин  – 242, або 13,38 % від загальної кількості звернень. Більш активно звертались з цих питань жителі міста Черкаси (13,63 %), Жашківського (12,4 %), Уманського (6,61 %), Кам’янського (6,2 %) районів.
Третім за актуальністю  −  питання комунального господарства – 191, або 10,56 % від їх загального числа. Найбільше цих звернень  зареєстровано від жителів міст Черкаси (39,26 %), Сміла (7,85 %), Золотоноша (7,33 %), Черкаського району (7,33 %).

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus