Протягом 9 місяців 2017 року

Протягом 9 місяців 2017 року в облдержадміністрації розглянуто 1296 звернень громадян, що на 158 або 10,87 відсотка менше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Конституційним правом на звернення скористалися 4789 громадян,що на 3959, або на 45,26 відсотка менше, ніж за січень – вересень 2016 року.
У 17 регіонах області зменшилася кількість звернень громадян, зокрема,  у містах: Ватутіне (-61,94 %), Канів (-45,71 %), Сміла (-34,29 %), Умань (-13,10 %), Черкаси (- 7,66 %), у районах: Катеринопільському (-64,00  %), Кам’янському (-42,22 %), Чорнобаївському (-40,00 %), Христинівському (-32,14 %), Корсунь-Шевченківському (- 25,00 %), Звенигородському (- 17,02 %), Гордищенському (- 16,67 %), Уманському (-16,00%), Жашківському (-13,80 %), Драбівському (-13,04 %), Канівському (-10,72 %), Смілянському (-2,78 %).
При загальній тенденції щодо зменшення кількості звернень, розглянутих в облдержадміністрації у січні – вересні 2017 року, в порівнянні  до відповідного періоду минулого року, зросла кількість звернень від жителів 7 регіонів області:  м. Золотоноші (на 52,38 %), Золотоніського  (на 32,00 %), Лисянського (на 20,00 %), Маньківського (на 17,65 %), Шполянського  (на 11,11 %), Чигиринського (на 5,97 %), Черкаського  (на 1,28 %) районів.
Кількість звернень жителів Монастирищенського, Тальнівського районів залишилася сталою.
Упродовж звітного періоду найбільше розглянуто звернень від жителів  м. Черкас –  410 (31,64 % від загальної кількості звернень громадян), м. Умані – 73 (5,63 %), м. Сміли – 46 (3,55 %), Черкаського району – 79 (6,00 %), Чигиринського району – 71 (5,48 %)  
Упродовж січня – вересня 2017 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 512 звернень, що на 102 або 16,61 відсотка менше, ніж за аналогічний період 2016 року. Їх питома вага становить 39,5 відсотка від загального числа звернень.

Зменшилася кількість звернень громадян, надісланих на розгляд до облдержадміністрації центральними органами влади від жителів майже всіх регіонів області, за виключенням  міст Черкаси, Золотоноша, Лисянського, Христинівського,  Чигиринського районів. В цілому протягом звітного періоду найбільше таких звернень надійшло  від жителів міст Черкаси (115) та Умань (60) .

У зверненнях громадян, розглянутих у облдержадміністрації упродовж січня-вересня  2017 року, порушено 1 843 питання, що на 1,84 відсотка  більше, ніж за аналогічний період минулого року.
На першому місці за актуальністю питання соціального захисту(283, або 15,36 % від їх загальної кількості). З них найбільше надійшло від жителів м. Черкаси (36,75 % від всіх звернень цієї тематики), м. Умань (5,65 %), Черкаського (7,77 %) Городищенського (5,65 %), районів.
Найбільш поширені питання цієї тематики  – це питання надання матеріальної допомоги на лікування, на погашення боргів за житлово-комунальні послуги, призначення житлових субсидій.
На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин  – 253, або 13,73 % від загальної кількості звернень. Більш активно звертались з цих питань жителі міста Черкаси (16,20 %), Жашківського (10,28 %), Чигиринського (7,50 %), Золотоніського (6,72 %) районів.
Найчастіше у цій тематичній групі порушувалися питання оформлення права власності на земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства, сприяння у вирішенні земельних конфліктів, отримання плати за здані в оренду земельні паї.
На третьому місці  −  питання комунального господарства – 229,або 12,43 % від їх загальної кількості порушених питань. Найбільше цих звернень  зареєстровано від жителів міст Черкаси (40,61 %), Сміла (9,17 %), Умань (6,97 %), Смілянського району (6,11 %). Громадяни висловлюють невдоволення підвищенням тарифів   на житлово-комунальні послуги, якістю роботи служб з утримання  та експлуатації будинків.
Найбільш актуальні питання цієї тематики: підвищення плати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житла, санітарного стану, благоустрою населених пунктів, ремонту доріг, якості тепло- та електропостачання.

Упродовж звітного періоду в облдержадміністрації розглянуто 459   звернень від найменш соціально захищених категорій  громадян,що становить 35,42 %  від загальної кількості звернень громадян, 10 звернень надійшло від інвалідів війни, що на 7 менше, ніж за відповідний період 2016 року.
Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації у звітному періоді, 127 буди колективними, що на 81 або 39 відсотків менше, ніж за аналогічний період 2016 року.