Про розгляд звернень громадян протягом 9 місяців 2015 року

Протягом 9 місяців 2015 року в облдержадміністрації розглянуто         1474 звернення громадян, що на 34 або 2,45 відсотка менше,  ніж за аналогічний період 2014 року.

Конституційним правом на звернення скористалися 11 182 громадянина, що на 4 711, або на 72,8 відсотка більше, ніж за січень – вересень 2014 року.

У 9 регіонах області зменшилася кількість звернень громадян, зокрема, у містах: Сміла (-31,47 %), Черкаси (-25,28%), Ватутіне (-14,29 %), Золотоноша (-3,58 %), у районах: Катеринопільському (-53,34%), Уманському (-29,04%), Монастирищенському (-11,12%), Чорнобаївському (-9,38%), Золотоніському (-6,90%).

Зросла кількість звернень від жителів 17 регіонів області у містах Умань (на 56,60 %), Канів (на 29,41 %), Христинівському  (на 88,88 %), Канівському (на 75,00 %), Смілянському  (на 71,42 %), Лисянському  (на 60,00 %), Драбівському (на 58,82 %), Маньківському (на 50,00 %), Жашківському                           (на 37,83 %), Шполянському (на 37,14 %), Тальнівському   (на 34,78 %), Городищенському (на 30,43 %), Чигиринському (на 25,42 %), Кам’янському  (на 13,79 %), Звенигородському  (на 12,82 %), Черкаському  (на 12,20 %), Корсунь-Шевченківському  (на 10,00 %) районах.

Протягом січня – вересня 2015 року найбільше розглянуто звернень  від жителів м. Черкас – (32,29 % від загальної кількості звернень громадян),  м. Умані – 83 (5,63 %), Черкаського району – 92 (6,24 %)

1

Станом на 10.10.2015 із загальної кількості звернень 1325 (89,89 %) вирішено по суті.

В облдержадміністрації приділяється особлива увага організації особистих прийомів громадян, під час яких протягом 9 місяців цього року розглянуто 214 звернень, що на 30, або на 16,3 відсотка більше,  ніж за відповідний період минулого року.

Жителі області звертаються до голови облдержадміністрації  за допомогою у отриманні матеріальної допомоги, призначенні соціальних виплат, вирішенні житлових питань, оформленні оренди або права власності   на земельні ділянки, поверненні коштів вкладникам кредитних спілок, ремонті автомобільних доріг, сприянням у працевлаштуванні.

Щоденно з 9.00 до 18.00 громадяни мають можливість отримати необхідну допомогу і консультації у приймальні громадян облдержадміністрації.

Кожний другий вівторок та четвертий понеділок місяця в облдержадміністрації функціонує консультативний центр, у роботі якого беруть участь керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади в області.

Упродовж січня-вересня 2015 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 570 звернень, що на 149, або 35,39 відсотка більше, ніж за січень-вересень 2014 року. Їх питома вага становить 38,67 відсотка від загального числа звернень.

 

9 місяців 2011 року 2012 року 2013 року 2014 року 2015 року
Загальна кількість звернень

з ЦОВ

 

1071

 

921

 

732

 

421

 

570

Питома вага від загальної кількості  

38,9

 

34,40

 

41,52

 

27,9

 

38,67

 

Зменшилася кількість звернень до органів влади вищого рівня від жителів міста Сміла (-85,0 %), Корсунь-Шевченківського (-64,28 %), Катеринопільського (-55,56 %), Золотоніського (-53,85 %), Уманського   (-40,0 %) районів.

Збільшилась кількість звернень громадян, надісланих на розгляд до облдержадміністрації центральними органами влади від жителів 19 регіонів області, а саме: міст Ватутіне (в 6 разів), Канів (в 4,8 рази), Умань  (на 111,53 %), Черкаси (на 43,20 %), Золотоноша (на 28.57 %), Канівського  (на 160,00 %), Черкаського (на 145,45 %), Жашківського (на 125,00 %), Чигиринського  (на 112,5 %), Чорнобаївського (на 100 %), Звенигородського     (на 64,28 %), Христинівського (на 58,33 %), Маньківського (50,00 %), Монастирищенського  (на 40,00%), Смілянського (на 36,36 %), Шполянського (на 29,41 %), Лисянського (на 28,57 %), Кам’янського (на 25,00 %), Тальнівського (на 8,33 %) районів.

В цілому протягом звітного періоду найбільше таких звернень надійшло  від жителів міст Черкаси (116) та Умань (55) .

Показники надходження звернень громадян за 9 місяців 2015 року у порівнянні з показниками чотирьох останніх років до Адміністрації Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів

9 місяців 2011 року 2012 року 2013 року 2014 року 2015 року
АПУ 710 565 439 234 284
КМУ 225 203 174 109 158
ВРУ 76 60 46 36 47

 

Кількість звернень, надісланих на розгляд до облдержадміністрації з Адміністрації Президента України, збільшилася на 21,36 відсотка, з Кабінету Міністрів України – на 44,95 відсотка.

2

Найбільш поширені питання, з якими звертаються жителі області  до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України – це питання соціального захисту населення (28,87 % від кількості усіх звернень  до Адміністрації Президента України та 29,35 % – від кількості звернень  до Кабінету Міністрів України).

У зверненнях громадян, розглянутих у облдержадміністрації січні-вересні  2015 року, порушено 1 943 питання, що на 2,42 % більше, ніж за аналогічний період 2014 року.

На першому місці за актуальністю питання соціального захисту  (426, або 21,92 % від їх загальної кількості). З них найбільше надійшло  від жителів м. Черкаси (39,9% від всіх звернень цієї тематики), м. Сміли  (5,63 %), Черкаського (5,00 %), Чорнобаївського (4,92 %), Шполянського  (4,00 %) районів (додаток 4).

Більше половини цих звернень (55,00 %) – це питання надання матеріальної допомоги.

На другому місці – питання аграрної політики і земельних відносин  – 244, або 12,55 % від загальної кількості звернень. Більш активно звертались   з цих питань жителі міста Черкаси (11,47 %), Жашківського (9,00 %), Черкаського (6,55 %), Тальнівського (6,15 %) районів. У значній частині звернень вказаного напрямку (34,02 %) порушуються питання оформлення оренди або права власності на земельні ділянки.

Третім за кількістю звернень є питання комунального господарства –   205, або 10,55 % від їх загального числа. Найбільше цих звернень  зареєстровано від жителів міст Черкаси (43,41%), м. Золотоноша (6,34 %), м.Умань (6,34 %). Сміла (4,87 %), Черкаського (12,2 %) району.

3

Протягом січня-вересня 2015 року в облдержадміністрації розглянуто   267 звернень від найменш соціально захищених категорій громадян, що становить 18,11 %  від загальної кількості звернень громадян, 20 звернень надійшло від інвалідів війни, що на 18 менше, ніж у аналогічному періоді
2014 року.

У зверненнях вказаної категорії громадян найчастіше порушувалися питання соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги, допомоги в лікуванні, перегляду розміру пенсії, призначення субсидій   на оплату житлово-комунальних послуг.

Із загальної кількості звернень до облдержадміністрації 235  були колективними, що на 45 або 23,68 відсотка більше, ніж за аналогічний період 2014 року.

Відповідно до вимог чинного законодавства України, Черкаською обласною державною адміністрацією проводиться необхідна робота щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян та забезпечення реалізації    їх  конституційних  прав на звернення.

Анонси