Це важливий, але тільки перший крок до глобальних інфраструктурних змін, – Сергій Сергійчук про запуск нового потягу (фото)

Сьогодні почав курсувати швидкісний дизель-потяг за маршрутом “Черкаси – станція імені Т.Г. Шевченка”. Потяг щодня робитиме 4 зворотніх рейси.

– Це важливий, але тільки перший крок до глобальних інфраструктурних змін. Не в далекій перспективі, а вже найближчим часом!  Розклад сформували так, щоб людям було зручно пересідати на потяги «Інтерсіті», що йдуть в усіх напрямках нашої держави. Ми вирішуємо одну з транспортних проблем черкащан. Сьогоднішня подія – це наша чітка відповідь тим скептикам, які не вірили в те, що це можливо зробити в короткий термін. Але ми обіцяємо – і робимо Ця подія є черговою перемогою всієї команди Президента Володимира Зеленського! – наголосив голова Черкаської ОДА Сергій Сергійчук. 

Як зауважив народний депутат України Олександр Скічко, у планах на наступний рік – провести модернізацію ділянки «Черкаси – станція Шевченка». У державному бюджеті 2021-го року на це вже передбачено 195 млн грн. Це дасть можливість черкащанам значно скоротити час поїздок до Києва та зв’яже місто в одну лінію швидкісних потягів з іншими обласними центрами.

Дизель-поїзд ДПКр-3-001 виробництва ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”.

Укрзалізниця запропонувала зручний розклад руху регіональних поїздів сполученням ст. ім. Т.Шевченка (м. Сміла) – Черкаси. У разі необхідності пасажири можуть зробити пересадку з/на низку пасажирських та швидкісних поїздів.

У складі дизель-поїзда 3 вагони, загалом 170 місць для сидіння.

Вартість проїзду у вагоні 3 класу становить 25,78 грн, у вагоні 2 класу – 78,95 грн.

Квитки на ці поїзди можна придбати у залізничних касах та на офіційному вебсайті Укрзалізниці.

Графік руху поїздів за маршрутом ім.Т.Шевченко – Черкаси:

– п. №804/803   ст.ім.Т.Шевченко – 07.28, прибуття на ст.Черкаси – 08.09, відправленням зі ст.Черкаси – 08.25, прибуття на ст.ім.Т.Шевченко – 09.06 (можлива пересадка з поїзда № 11/12 Новоолексіївка – Київ; на поїзди № 739/740 Кривий Ріг – Київ (ІС+), № 84/83 Маріуполь – Київ, № 766/765 Київ – Херсон (ІС));

– п. №806/805   ст.ім.Т.Шевченко – 10.17, прибуття на ст.Черкаси – 10.55, відправленням зі ст.Черкаси – 12.50, прибуття на ст.ім.Т.Шевченко – 13.26 (можлива пересадка з поїздів № 739/740 Кривий Ріг – Київ (ІС+), № 84/83 Маріуполь – Київ, № 766/765 Київ – Херсон (ІС); на поїзди № 738/737 Київ – Запоріжжя (ІС), № 737/738 Запоріжжя – Київ (ІС));

– п. 808/807  ст.ім.Т.Шевченко – 15.09, прибуття на ст.Черкаси – 15.45, відправленням зі ст.Черкаси – 19.25, прибуття на ст.ім.Т.Шевченко – 20.01 (можлива пересадка з поїздів № 738/737 Київ – Запоріжжя (ІС), № 737/738 Запоріжжя – Київ (ІС); на поїзди № 731/732 Запоріжжя – Київ (ІС+), № 765/766 Херсон – Київ (ІС));

– п. 810/809 ст.ім.Т.Шевченко – 20.14, прибуття на ст.Черкаси – 20.55, відправленням зі ст.Черкаси – 21.50, прибуття на ст.ім.Т.Шевченко – 22.26 (можлива пересадка з поїздів № 731/732 Запоріжжя – Київ (ІС+), № 109/110 Херсон – Львів, № 734/733 Київ – Покровськ (ІС+), № 84/83 Київ – Маріуполь; на поїзди № 102/101 Київ – Херсон, № 86/85 Львів – Новоолексіївка).

Довідково:

Дизель-поїзд ДПКр-3 побудований у 2019 році у тривагонній комплектації на замовлення Укрзалізниці. Його максимальна експлуатаційна швидкість — 140 км/год.

Поїзд обладнаний індивідуальними блоками крісел, столиками, розетками, моніторами. Для перевезення людей з інвалідністю на візках облаштований безбар’єрний простір: встановлений висувний пандус, передбачені місця для візків та просторий санітарний модуль.

 

Стрічка новин