Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
17:29Ігор Табурець про Раду оборони області (ПРЯМА МОВА)
Провів чергову Раду оборони області. Щоразу порушуємо найнагальніші питання. Вони передовсім стосуються безпеки. Наша команда ОВА, обласний штаб, Сили безпеки й оборони, громади – ми…
17:29 -
16:39Черкаські агровиробники отримають 18 млн грн на будівництво теплиць
Чотири підприємства області отримають 18 млн грн на будівництво модульних теплиць. Міністерство аграрної політики та продовольства погодило надання відповідних грантів. Про це повідомляють у департаменті…
16:39 -
16:30Пліч-о-пліч: громади області доєднуються до нацпроєкту
Ще дві громади Черкащини долучилися до національного проєкту «Пліч-о-пліч: згуртовані громади». Смілянська та Уманська тергромади налагоджуватимуть співпрацю із громадами, які постраждали внаслідок бойових дій. Зокрема,…
16:30 -
16:04На Великдень в області діятимуть посилені заходи безпеки, – Ігор Табурець
Посилені заходи безпеки діятимуть на Черкащині на Великодні свята. На цьому наголосив очільник області Ігор Табурець під час наради з представниками правоохоронних органів і релігійних…
16:04 -
15:18Автоцивілка для ветеранів та ветеранок: страховий поліс буде коштувати 0 грн
Верховна Рада України ухвалила у другому читанні та в цілому законопроєкт №12295-д, що передбачає повну компенсацію вартості обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ) для ветеранів війни. Документ…
15:18 -
15:14Для вакцинації дітей: в Україну надійшло 111 100 доз вакцини проти дифтерії та правця
В Україну надійшло 111 100 доз вакцини проти дифтерії та правця для вакцинації дітей. Вакцина проти дифтерії та правця (АДП) є частиною поставки вакцин, які…
15:14 -
15:10МОН про завершення навчального року та літні канікули
Міністерство освіти і науки України надає роз’яснення про те, як буде завершуватися навчальний рік 2024-2025 в України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 липня 2024…
15:10 -
15:08Гранти для переробних підприємств: як долучитись і отримати кошти
Ще 22 українські підприємства отримають від держави гранти на створення або розвиток виробництв у переробній промисловості. Загальна сума державної підтримки для заявників — 81,9 млн…
15:08 -
13:49Як використати сертифікат єВідновлення для першого внеску за єОселю
Сертифікат єВідновлення можна використати як перший внесок за іпотекою єОселя. Це шанс для багатьох родин, які втратили житло через війну, швидше отримати власну оселю. Як…
13:49 -
11:59Нові патронатні вихователі Черкащини розпочали навчання
В області стартувала чергова хвиля навчання кандидатів у патронатні вихователі. Про це повідомили у Службі у справах дітей ОВА. Цього разу участь у навчаннях беруть…
11:59 -
10:57Мобілізовані ФОПи та ветерани Черкащини можуть отримати податкові консультації за номерами «гарячих ліній»
Для вирішення податкових питань мобілізованих самозайнятих осіб в Україні запустили «гарячих ліній». Вони працюють у кожному територіальному органі ДПС та надають консультації мобілізованим ФОПам, особам,…
10:57 -
09:12Загальні бойові втрати противника станом на 17 квітня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 17.04.25 орієнтовно склали:особового складу ‒ близько 937440 (+1230) осіб ,танків ‒ 10654 (+16) од,бойових броньованих машин ‒ 22217…
09:12