Силі – місце. Черкащину брендували
Новий образ, сильний емоційний «посил», сучасні меседжі, якісна візуалізація – рік тому в області розпочали роботу над брендом та айдентикою Черкащини. Залучали експертів та знавців з усієї України. Нині ж презентували результати роботи. Місце обрали для цього також «сильне» – Дикий Хутір, що на Чигиринщині.
Ініціювали роботу в обласному Департаменті регіонального розвитку. Тут взяли за мету оновити «ім’я» області, вирізнити її з-поміж інших. Задля цього зверталися до експертів у цій галузі, проводили чисельні обговорення, круглі столи, залучали громаду Черкащини. Остання, між іншим, обирала слоган, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина – місце сили». Його обрали черкасці з понад 230 запропонованих слоганів.
– Сучасний світ розвивається дуже швидко, тож, коли ми говоримо про успіх та економічну чи культурну спроможність, однозначно, що ми маємо усвідомлювати свої переваги, – твердить очільник області Роман Боднар. – Кожен регіон має свої особливості і в цьому полягає сила – в унікальності. Складний процес розробки брендингу дає усвідомлення ідентичності. Айдентика ж дає відчуття корпоративної єдності, розуміння того, що люди, які проживають на конкретній території, мають свої територіальні «фішки».
Бренд – це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів, додає голова ОДА. До роботи над ним залучали різні категорії людей, що дозволяє вважати, що процес відбувся інклюзивно і є легітимним.
– Світ дуже складний, розвивається напрочуд швидко, тож відчуття свого місця у світі, культурі – має надзвичайне значення, – зауважує Роман Боднар. – Українська нація збереглася попри всі складнощі. Більше 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліти. Попри все українська нація вистояла і на цьому маємо акцентувати. Велика кількість людей схильна до самокритичності та «самоїдства». «Ми не такі, ми не успішні». Ні, ні і ще раз ні! Ми розвиваємося, зберігаємо культуру, українську душу, яка постійно намагається досягти гармонії в усьому: господарстві, спілкуванні, душі. Це прагнення пройшло через століття. І в цьому наша сила!
Краще побачити один раз, ніж почути сто разів, адже символи – об’єднують. Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну «White Studio Design» Олег Білий та керівник креативного бюро «Dmytro Bulanov creative büro» Дмитро Буланов. Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району. Дмитро Буланов працював над брендами міст Запоріжжя та Генічеськ.
– Те, що ми створили – це верх айсбергу, – відзначає Дмитро Буланов. – Це своєрідна «упаковка» бренду. Відчуття, що Черкащина – місце сили, стало для нас самих відкриттям. Ми не з Черкащини і для нас було важливо зануритися в атмосферу, подорожувати, спілкуватися з черкасцями. Нам важливо, аби цю айдентику прийняли сучасні люди, але щоб водночас вона втілювала величну та непросту історію Черкаського краю. Бо це не тільки про розваги та веселощі, а й історія, хоч місцями й сумна, але напрочуд героїчна. З брендингу та айдентики лише все починається. Завдяки інструменту, який ми створили разом з великою командою, кожен зможе поширювати історію, красу Черкащини на весь світ, привертаючи таким чином увагу до регіону, щоби усі відчули всю силу Черкащини.
Працюючи над візуалізацією, дизайнери опрацювали чимало символів, якими багата область. Узагальнюючи, хотіли показати не лише силу, а й волю, легкість, каже Олег Білий.
– Дякую за довіру та можливість попрацювати на Черкащині, з Черкащиною, – додає він. – Тут я відчув себе ще більше українцем. Сам логотип – це своєрідні двері до цілої зали з історіями, заголовна літера до історії регіону. Айдентика ж – це обкладинка книги з історією. Текстом є люди, їхні історії, які ми всі разом продовжуємо писати.
Бренд є складовою маркетингової стратегії розвитку туризму. Її також розробила команда під кураторством керівника ТІЦ м. Дрогобич, фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави.
– Працюючи над стратегією, аналізували можливості, актив, те, що є присутнє в конкретній області, – пояснює фахівець. – Наша робота розпочалася з туристичного аудиту регіону. Побачили інфраструктуру, можливості для візитів, поспілкувалися з активом на місцях. Оскільки можна мати найкращі візуальні комунікації, але якщо ти не маєш зацікавлених людей, то немає змісту рухатися далі. Завдання стратегії – донести до кожного мешканця області, що вони самі є брендом. Будь-хто, хто до неї буде звертатися, хай то будуть черкасці, інвестори, мають чітко розуміти, що відбувається в області, яка кінцева мета та для чого це все робиться. А це робиться для розвитку туризму, наповнити контентом цікавих місць, підняття їхньої «планки».
Більше фото дивіться у фотоальбомі. Фото Петра Забіли та пресслужби ОДА.
Про створення візуалу дивіться у презентації.
Брендинг – це якісно новий і потужний канал комунікації області з потенційними інвесторами та стейкхолдерами. Як технологія, він допомагає виявити сильні сторони регіону та підсилити їх, об’єднати історичну спадщину, урбаністику, екологію та культуру. Це – довготривалий процес формування вражень про територію у свідомості потенційного туриста та інвестора через візуальну комунікацію (в тому числі і логотип) та вербальні повідомлення.
За рік роботи над брендом:
- зробили детальний аналіз регіону;
- об’єднали в робочу групу людей, які представляють різні сфери життя Черкащини і України щоб запустити процес зі створення бренду;
Разом із цими людьми розробили сайт з брендингу, промовідео слоганів, провели туристичний форум та конкурс на обрання слогану, запустили інформкампанію.
- разом з жителями регіону визначили і обрали слоган бренду ЧЕРКАЩИНА – МІСЦЕ СИЛИ.
На участь у конкурсі на найкращий слоган було подано 231 пропозицію, з яких робоча група з брендингу обрала ТОП-3. Єдиний слоган для регіону було визначено шляхом проведення публічних консультацій, де кожен міг проголосувати за 1 із ТОП-3 слоганів.
-
17:57Держава визнала підтримку ветеранів та їхніх родин одним із пріоритетів внутрішньої політики України
Верховна Рада України ухвалила у другому читанні та в цілому важливий законопроєкт, який уперше в історії визначає засади внутрішньої політики у ветеранській сфері в українському…
17:57 -
17:01Сергій Куліш здобув першість на чемпіонаті Європи
Дворазовий призер Олімпійських ігор Сергій Куліш здобув «золото» чемпіонату Європи з кульової стрільби з 10 метрів у хорватському Осієку. Про це повідомляють в управлінні у…
17:01 -
16:19Президент України провів зустріч зі Спадкоємним принцом Саудівської Аравії
Під час офіційного візиту до Саудівської Аравії Президент України Володимир Зеленський у Джидді провів зустріч зі Спадкоємним принцом, прем’єр-міністром Королівства Саудівська Аравія Мухаммадом бін Салманом…
16:19 -
14:54єОселя: Від початку дії програми майже 16 тис. українців отримали кредити на житло
Українці продовжують активно долучатися до програми доступної іпотеки "єОселя" та отримувати кредити на власне житло за пільговими ставками. Всього за час дії програми вже 15…
14:54 -
14:07Шкільні команди Звенигородщини змагалися за вихід у фінал ліг
Зональні змагання з волейболу серед учнів 9-11 класів у межах нацзмагань «Всеукраїнські шкільні ліги: пліч-о-пліч» відбулись у Звенигородському районі. Участь у турнірі взяли команди з…
14:07 -
13:55Українські оборонці отримали підсилення від Черкащини
Черкащина продовжує підтримувати українських захисників. Чергову партію допомоги передали сьогодні. Зокрема, йдеться про міномети для 118 окремої бригади Сил ТрО ЗСУ: 7 одиниць від соціально…
13:55 -
13:29Як довго можна отримувати допомогу з безробіття та хто на неї має право?
Держава підтримує людей, які втратили роботу, надаючи допомогу з безробіття. Розмір виплати залежить від вашого страхового стажу. Максимальна сума – 8000 грн на місяць. Як…
13:29 -
13:12Мінцифра та Мінагрополітики запустили електронний реєстр промислових конопель
Звітність і реєстрація промислових конопель за хвилини, а не місяці — Міністерство цифрової трансформації разом із Міністерством аграрної політики запустили електронний реєстр промислових конопель на…
13:12 -
11:261,6 млрд євро на підтримку українського бізнесу: ЄС оголосив конкурс заявок в межах Ukraine Investment Framework
Керівна рада Ukraine Investment Framework 7 березня оголосила конкурс заявок для операцій з опосередкованого кредитування мікро-, малих і середніх підприємств через банки. Конкурс спрямований на…
11:26 -
09:2161,33 млн грн – сума переможних ставок на приватизаційних аукціонах минулого тижня
Минулого тижня Фонду державного майна України провів 16 успішних онлайн-аукціонів з приватизації на 61,33 млн грн. Всі торги проходили в електронній системі «Прозорро.Продажі». Загалом за…
09:21 -
09:16Як почати сплачувати за себе добровільні страхові внески онлайн?
Українці можуть сплачувати добровільні внески до Пенсійного фонду, щоб збільшити страховий стаж і мати більшу пенсію у майбутньому. Такі внески можна сплачувати як за себе,…
09:16 -
08:51Загальні бойові втрати ворога станом на 11 березня
Загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 11.03.25 орієнтовно склали: особового складу ‒ близько 887620 (+1300) осіб, танків ‒ 10303 (+11) од, бойових броньованих машин…
08:51