ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР

Більше про умови відбору: https://bit.ly/3wJCAVh

Місце знаходження:

Тел.:  0800-508-876, (0472) 36-11-13 (з 8.00 – 17.00),
0686218029, 0504201356, (цілодобово)
E-mail: cherk_kont.centr@ukr.net
веб-сайт: http://okc.ck.gov.ua/
FB-сторінка: https://www.facebook.com/profile.php?id=100087973837859

Графік роботи:
24/7  (цілодобово)

 

Директор – Ходаковська Лариса Володимирівна

Черкаський обласний контактний центр є бюджетною установою, що належить до сфери управління обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Контактний центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації.
Основними завданнями Контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами – підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через Інтернет.

Контактний центр відповідно до покладених на нього завдань, забезпечує за допомогою програмно-технічного комплексу Єдиної системи:

  • приймання звернень заявників за єдиним телефонним номером та через Інтернет;
  • опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції;
  • інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Проводить:

  • аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
  • моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
  • моніторинг найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
  • здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром щодо надходження звернень заявників та стану їх розгляду;
  • подає на запит облдержадміністрації інформацію про звернення заявників та результати їх розгляду;
  • забезпечує взаємодію з посадовими особами районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, відповідальних за опрацювання звернень заявників;
  • готує інформацію для формування інформаційно-пошукового довідника автоматизованої інформаційної бази звернень, пропозиції щодо його удосконалення та подає їх Урядовому контактному центру;
  • організовує інформування громадськості про роботу Контактного центру через засоби масової інформації, веб-сайт облдержадміністрації;
  • організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції Контактного центру.

 

Регіональний координатор у Черкаській області уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин при Міністерстві з питань реінтеграції та відновлення

Донець Анна Федорівна, Гаряча лінія т.098-024-24-37

Viber/Telegram/WhatsApp т.093-384-90-97

annadonec89@gmail.com

 

Відділ з питань ветеранів війни та членів їх сімей

З метою об’єднати зусилля органів влади, громадських об’єднань та силових структур для ефективного вирішення проблем учасників бойових дій, заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації на базі Черкаського обласного контактного центру функціонує відділ з питань ветеранів та членів їх сімей.

Відділ у своїй роботі використовує телефонну «гарячу лінію», також здійснюється особистий прийом демобілізованих військовослужбовців та членів їх сімей, вивчення та узагальнення їхніх проблемних питань.

Фахівці відділу на підставі порушених питань відповідно до компетенції разом зі структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади здійснюють заходи для їх вирішення.

Учасники бойових дій, родини загиблих бійців зможуть отримати вичерпну інформацію, консультацію та допомогу щодо надання статусу учасника бойових дій (ветерана війни), отримання матеріальної допомоги, оздоровлення, постановки на квартирну чергу чи отримання житла, вирішення проблем із наданням земельної ділянки, тощо.

 

Місце знаходження:

тел: (0472) 31-90-30, 068 900 86 86 (з 8:00 – 17:00)
E-mail: cherk_ato.centr@ukr.net
Корисні посилання:


Урядовий контактний центр – http://ukc.gov.ua/
Корисна інформація Урядового контактного центру https://ukc.gov.ua/a-dovidkova-informatsiya-a/korysna-informatsiya/
Нормативно-правова база https://ukc.gov.ua/dlya-rozdilu-pro-tsentr/normatyvno-pravova-baza/

Пам’ятка порядок дій населення у разі оголошення евакуації

Районні ГО на території області, що працюють з учасниками російсько – української війни – Районні ГО

Дорожня карта (Права обов’язки та гарантії соціального захисту учасникам російсько -української війни і військовозобов’язаним) – Дорожня карта

Дорожня карта для людей, внутрішньо переміщених в межах країни

Впровадження проектів Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні

Оголошення додаткового набору ветеранів та ветеранок на безкоштовне навчання за сертифікатною програмою “Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення”.

Анонси