ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР

 

baner_centrМісце знаходження:

18001, м. Черкаси,
бульвар Шевченка, 185, каб. 115.
Тел.:  (0472) 36-11-13, 0-800-508-876,
33-55-17 – з 9:00 до 18:15 год.
E-mail: cherk_kont.centr@ukr.net

FB-сторінка: https://www.facebook.com/Черкаський-обласний-контактний-центр-591703567596031/

Графік роботи:

понеділок – четвер 9.00 – 18.15
п’ятниця – 9.00 – 17.00
обідня перерва 13.00 – 14.00

 

Керівництво Черкаського обласного контактного центру

Директор

Ходаковська
Лариса Володимирівна

(0472) 36-50-36

Заступник директора

Шевчук
Микола Іванович

(0472) 36-11-13

Начальник відділу звернень

Слизкоух
Юлія Анатоліївна

(0472) 36-11-13

 

Черкаський обласний контактний центр є бюджетною установою, що належить до сфери управління обласної державної адміністрації та є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Контактний центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації.
Основними завданнями Контактного центру є забезпечення оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами – підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через Інтернет.

 

 
Контактний центр відповідно до покладених на нього завдань, забезпечує за допомогою програмно-апаратного комплексу Національної системи:

    • приймання звернень заявників за єдиним телефонним номером та через Інтернет;
    • опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд органам виконавчої влади відповідно до компетенції;
    • інформування та консультування заявників щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.

Проводить:

    • аналіз змісту звернень заявників та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
    • моніторинг забезпечення своєчасного розгляду звернень заявників органами виконавчої влади та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
    • моніторинг найважливіших соціально-економічних питань, що потребують невідкладного прийняття рішень, та подає відповідну інформацію облдержадміністрації, Урядовому контактному центру;
    • здійснює обмін інформацією з Урядовим контактним центром щодо надходження звернень заявників та стану їх розгляду;
    • подає на запит облдержадміністрації інформацію про звернення заявників та результати їх розгляду;
    • забезпечує взаємодію з посадовими особами районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, відповідальних за опрацювання звернень заявників;
    • готує інформацію для формування інформаційно-пошукового довідника автоматизованої інформаційної бази звернень, пропозиції щодо його удосконалення та подає їх Урядовому контактному центру;
    • організовує інформування громадськості про роботу Контактного центру через засоби масової інформації, веб-сайт облдержадміністрації;
    • організовує відповідно до законодавства поширення соціальної реклами з питань, що належать до компетенції Контактного центру.

     

Відділ «Центр допомоги учасникам
антитерористичної операції»

З метою об’єднати зусилля органів влади, громадських об’єднань та силових структур для ефективного вирішення проблем учасників АТО на базі Черкаського обласного контактного центру створений відділ «Центр допомоги учасникам антитерористичної операції».
Відділ у своїй роботі використовує «гарячу лінію», здійснює анкетування демобілізованих військовослужбовців з метою вивчення та узагальнення їхніх проблемних питань.
Фахівці відділу на підставі порушених питань під час анкетування та відповідно до компетенції разом зі структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, центральними органами виконавчої влади здійснюють заходи для їх вирішення.
Учасники антитерористичної операції, родини загиблих бійців зможуть отримати вичерпну інформацію, консультацію та допомогу щодо надання статусу учасника бойових дій, отримання матеріальної допомоги, оздоровлення, постановку на квартирну чергу чи отримання житла, вирішення проблем із наданням земельної ділянки тощо.

 

Місцезнаходження:

18000, м. Черкаси,
бульвар Шевченка, 185, каб. 133, 135
Тел: (0472) 31-90-30, 31-90-29
E-mail: cherk_ato.centr@ukr.net
FB-сторінка: https://www.facebook.com/cherkasyatocentr/

 

Корисні посилання:

Урядовий контактний центр – http://ukc.gov.ua/
Корисна інформація Урядового контактного центру
http://ukc.gov.ua/info/consult/
Нормативно-правова база
http://ukc.gov.ua/about/legal/
Для учасників бойових дій:http://dsvv.gov.ua/
Для учасників бойових дій:http://legalspase.org/

Публічна кадастрова карта України
Допомога в навігації по Публічній кадастровій карті

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН З АР КРИМ, СЕВАСТОПОЛЯ ТА СХІДНИХ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ

«Гаряча лінія» щодо підтримки сімей з території Автономної Республіки Крим та східних областей України - (0472) 36-11-13

Дорожня карта для людей, внутрішньо переміщених в межах країни

Щодо опрацювання звернень, які надійшли до Черкаського обласного контактного центру з Урядової та обласної „гарячих ліній“ за I квартал 2019 року

Впровадження проектів Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.