Управління якістю є одним із пріоритетів реформи дорожньої галузі, – Укравтодор

Масштабна розбудова дорожньої інфраструктури вимагає не лише сучасних рішень при виконанні ремонтно-будівельних робіт, але й лібералізації ринку незалежних консультаційних послуг в цілому і переходу на європейські підходи в управлінні інфраструктурними проєктами.  На початку 2021 року Укравтодор визначив реформу управління якістю одним із пріоритетів реформ дорожньої галузі.

Для розвитку і вдосконалення вітчизняного ринку консультаційних та інжинірингових послуг у будівельній галузі ДП «ДерждорНДІ» ініціювало проведення курсів підвищення кваліфікації за спеціальністю  «Інженер-консультант» на початку 2022 року.

30 грудня на зустрічі в Укравтодору презентовано свідоцтво визнання між Органом сертифікації державного підприємства і ГО «Інститут просторового розвитку» про підтвердження навчальних курсів вимогам сертифікації, адже цей крок дасть можливість розвитку ринку консультаційних послуг.

Участь в експертному обговоренні цього кроку взяли представники Укравтодору, провідних галузевих асоціацій, наукових установ та Офісу підтримки реформ.

Як зазначив Заступник Голови Укравтодору з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Роман Комендант, під час виконання своїх обов’язків, інженер-консультант генерує великий обсяг верифікованої інформації, яка підтверджена виконавчою документацією: акти виконаних робіт, кошториси, протоколи лабораторних випробувань, сертифікати якості тощо.

«Отримана інформація в машиночитному форматі повинна збиратись, накопичуватися та аналізуватися в системі E-ROAD. Після чого оброблена інформація щодо процесу девелопменту інфраструктурного об’єкта буде використовуватись керівництвом Укравтодору для обґрунтування при прийнятті адміністративних та управлінських рішень», –  Роман Комендант.

Управління якістю у дорожній галузі має відбуватися на всіх етапах життєвого циклу дорожнього об’єкта. Усі заходи та рішення для вдосконалення якості та строків виконання робіт мають прийматися на основі верифікованих даних.

Реформа передбачає запровадження заходів з управління якістю на всіх етапах реалізації інфраструктурних проєктів – від етапу пріоритетизації ремонтів, підготовки проєктної документації, відбору проєктанта та підрядника, виконання робіт та їх моніторингу, а також на час дії гарантійних зобов’язань та у процесі експлуатаційного утримання.

Стрічка новин