Золотоноша

Загальні відомості про місто

Місто Золотоноша розташоване на лівому допливі Дніпра р.Золотоношки на залізничній лінії Бахмач – Одеса з променем на Київ через Миронівну та на перехресті асфальтових шляхів Київ – Кременчук і Черкаси – Шрамківка. Відстань до Черкас залізницею – 30 км., автотрасою – 35,5 км., до Києва -149 км. Площа міста -21.7 км2 (із селищами Згарі, Гришківка, Ярки, які підпорядковані Золотоніській міській раді – 44.6 км2 ).

Назву Золотоноша пов’язують із назвою річки: її піщане дно, покрите шаром золотавої слюди, сяяло, мов золото. Золотоноша виникла, вірогідно в 2-ій чверті 16 ст. Перша згадка про місто припадає на 1576 рік. За останні три сотні років Золотоноша була в підпорядкуванні Черкас, Переяслава, потім Києва та Чернігова, входила до складу Полтавської губернії, області, – аж доки стала Черкаською. Місто Золотоноша в 1992 році стає містом обласного підпорядкування. Місто розташоване в сільськогосподарському районі, є різнопрофільним – є машинобудівний завод, завод залізобетонних виробів, будівельні організації, але основними є підприємства переробної промисловості (масло -комбінат, комбінат хлібопродуктів, м’ясокомбінат, два приватні підприємства по переробці с/г продукції, один по переробці море та рибопродукції, лікеро-горілчаний завод, завод продтоварів і інші). Найпоширеніші ґрунти в районі Золотоноші – родючі мало гумусні чорноземи.

Всього населення в місті – 29600

з них :

Кількість працездатного населення -16954

Кількість пенсіонерів – 8773

Всього сімей в місті – 10862

Чисельність незайнятих громадян, які перебувають

на обліку в центрі зайнятості – 460

На території міста працюють відділення : ЧГРУ “Приватбанк”, ЧФ АТ “Укрінбанк”, ЧОД АППБ “Аваль”, Ощадний Банк.

Місце знаходження міської ради:

19700, України, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Садовий проїзд №8
тел./факс (04737) 5-50-13, E-mail: miska_rada@zolo.ck.ua

Керівництво міськвиконкому

Міський голова

Корпань Олексій Васильович

тел./факс 5-50-13
5-21-72

Секретар міської ради

Лисянський Олег Вікторович

5-34-93

Перший заступник міського голови

Жалобний Станіслав Володимирович

5-33-63

Заступник міського голови

Кащук Володимир Степанович

5-25-17

Заступник міського голови

Кондрасій Андрій Олександрович

5-21-79

Керуючий справами

Хвиль Світлана Дмитрівна

5-50-13


Графік прийому відвідувачів у міському виконавчому комітеті

Прізвище, ім’я,
по батькові
Посада
Дні тижня
Години

Корпань Олексій Васильович

Міський голова

перший понеділок місяця

10.00-13.00

14.30-17.00

Лисянський Олег Вікторович

Секретар міської ради

другий понеділок місяця

10.00-13.00

14.30-17.00

Жалобний Станіслав Володимирович

Перший заступник міського голови

третій понеділок місяця

10.00-13.00

14.30-17.00

Кащук Володимир Степанович

Заступник міського голови

четвертий понеділок місяця

10.00-13.00

14.30-17.00

Кондрасій Андрій Олександрович

Заступник міського голови

перший вівторок місяця

10.00-13.00

14.30-17.00

Хвиль Світлана Дмитрівна

Керуючий справами

другий вівторок місяця

10.00-13.00

14.30-17.00

Розпорядок роботи Золотоніського міського виконавчого комітету

Початок роботи – 8.00 год.

Кінець роботи – 17год. 15 хв.

Обідня перерва – 13.00 – 14.00 год.

Апарат виконавчого комітету

Назва відділу
Керівник
телефон

Начальник організаційного відділу

Левченко Вікторія Анатоліївна
5-34-93

Начальник загального відділу

Тупота Олена Миколаївна
5-27-12

Начальник юридичного відділу

Євтушенко Віталій Васильович
5-26-30

Бухгалтерія

Заболотна Ірина Володимирівна
5-63-04

Управління,відділи та інші структурні підрозділи

Структурний підрозділ
П.І.Б.керівника
телефон
Начальник відділу внутрішньої політики

Дикий Володимир Миколайович

5-34-93
Начальник фінансового управління

Педько Тамара Миколаївна

5-21-04
Начальник управління праці та соціального захисту населення

Зінченко Ольга Миколаївна

5-33-20
5-27-04
Начальник управління житлово-комунального господарства

Цимбал Володимир Петрович

5-33-46
Начальник управління з питань молодіжної політики

Вареник Людмила Вікторівна

5-36-72
Начальник відділу з питань реалізації програм щодо сім’ї, жінок та дітей

Сименюк Надія Олександрівна

5-26-68
Начальник відділу з питань фізичної культури та спорту

Строкань Микола Данилович

5-34-72
Начальник служби в справах неповнолітніх

Харін Віктор Григорович

5-51-64
Директор Центру соціальних служб для молоді

Кучерявий Віталій Іларіонович

5-36-72
Державний реєстратор

Романенко Юрій Леонідович

5-22-75
Начальник відділу культури

Лучанінова Світлана Іванівна

5-33-29
Відділ внутрішньої політики

Дикий Володимир Миколайович

5-34-93
Начальник відділу земельних ресурсів

Лига Валентина Григорівна

5-21-50

Начальник відділу архітектури

Борщ Олександр Якович

5-22-95

Директор Центру соціальної допомоги

Усанова-Бакай Таміла Іванівна

5-25-37

Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій

Ситник Володимир Андрійович

5-39-00

Начальник архівного відділу

Верещака Оксана Миколаївна

5-33-25

Головний спеціаліст відділу екологічного контролю держуправління екоресурсів в Черкаській області

Фесенко Людмила Анатоліївна

5-25-93

Структура доходів міського бюджету за 1 квартал 2007 року

За 1 квартал 2007 року до загального та спеціального фондів міського бюджету мобілізовано власних та закріплених доходів в сумі 4045,8 тис. грн., або 20.9 відсотки до річного плану. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження власних та закріплених доходів до загального та спеціального фондів зросли на 351.2 тис. грн., темп приросту становить 9.5 відсотки.

Прогнозні показники Міністерства фінансів України по доходах, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів (доходи 1 кошика) виконані на 121.6 відс. і отримано додатково 513.7 тис. грн..

Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти (станом на 01.06.2007р.)

Відповідно до Закону України від 22.02.2000 “Про закупівлю товарів і послуг за державні кошти” в місті впроваджена і діє система державних закупівель на тендерних засадах.

В даний час в структурних підрозділах міськвиконкому діє 20 тендерних комітетів для організації проведення торгів для закупівлі товарів, роботі і послуг за державні кошти.

Тендерними комітетами за І квартал 2006 року проведено 9 процедур закупівлі, в яких взяли участь 24 постачальники, з них 9 визнано переможцями.

Для здійснення закупівель найбільше застосовувалась процедура запиту цінових пропозицій – 100% відсотка від усіх процедур.

Загальна сума державних коштів, передбачена замовниками для закупівлі товарів (робіт, послуг) у 2006 році склала – 1141,8 тис. грн. Укладено договори між замовниками та виконавцями-переможцями процедур закупівлі на суму 611,6 тис. грн. Сума державних коштів, які заявили на тендер у звітному періоді для закупівлі товарів (робіт) і послуг за рахунок державного бюджету склала 125,1 тис. грн., за рахунок місцевого бюджету – 486,5 тис. грн.

Цільові програми у відповідній сфері,затверджені сесією міської ради у 2006 році

  • Про програму забезпечення правопорядку в місті на 2006 – 2010 роки.
  • Про міську програму „Молодь за здоров’я”на 2006-2010 роки.
  • Про міську програму „Українська родина”на 2006-2010 роки.
  • Про міську програму зайнятості населення на 2006 – 2007 роки.
  • Про програму поліпшення медичного забезпечення ветеранів війни на 2006 рік.
  • Про міську соціальну програму боротьби з туберкульозом.
  • Про міську програму „Забезпечення педагогічних працівників житлом на 2006-2012 роки”
  • Про програму поліпшення екологічного стану м. Золотоноші на 2006-2010 роки.

Про програму сприяння впровадженню індивідуального опалення у житлових будинках м. Золотоноші на 2006-2008 роки та положення про порядок надання фінансової підтримки при встановленні приладів індивідуального опалення у багатоповерхових житлових будинках та помешканнях громадян на 2006-2008 роки.

  • Про програму „Іменні міські стипендії”.
  • Про міську Програму запобігання дитячої бездоглядності на 2006-2010 роки.
  • Про програму „Питна вода Золотоноші” на 2006-2020 роки.
  • Про міську програму зайнятості населення на 2006-2007 роки”.

Порядок реєстрації, ліцензування окремих видів діяльності у відповідній сфері, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для реєстрації та отримання відповідної ліцензії (розрахункові рахунки для внесення платежів, розмір цих платежів, тощо)

Документи, що подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи:

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи;
  • копію рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи у випадках, передбачених законом;
  • два примірники установчих документів;
  • документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи.

У разі державної реєстрації юридичної особи, для якої законом встановлено вимоги щодо формування статутного фонду додатково подається документ, що підтверджує внесення засновниками вкладу до статутного фонду юридичної особи в розмірі, який встановлено законом.

Документи, що подаються для внесення запису про рішення засновників юридичної особи щодо припинення юридичної особи:

  • нотаріально посвідчену копію рішення засновників або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи;
  • документ, що підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про прийняття засновниками рішення щодо припинення юридичної особи у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам-правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками юридичної особи за судовим рішенням або за рішенням органу державної влади, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Документи, які потрібно подати для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації:

(подає голова ліквідаційної комісії або уповноважена ним особа після закінчення процедури ліквідації, яка передбачена законом, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації)

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв’язку з ліквідацією;
  • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
  • оригінал установчих документів;
  • акт ліквідаційної комісії з ліквідаційним балансом, який затверджено рішенням засновників (учасників) або уповноваженого ними органу;
  • довідку відповідного органу державної податкової служби про зняття юридичної особи з обліку як платника податків;
  • довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про зняття з обліку;
  • довідки відповідних органів фондів соціального страхування про зняття з обліку;
  • довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
  • У випадках, що встановлені законом, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу.
  • Підписи на ліквідаційному балансі повинні бути нотаріально посвідчені.

Документи, що подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи, яка має намір стати підприємцем:

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця;
  • копію довідки про включення заявника до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків та інших обов’язкових платежів;
  • документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця.

Якщо документи для проведення державної реєстрації подаються заявником особисто, державному реєстратору додатково пред’являється паспорт.

Документи, які потрібно подати для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця:

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу-підприємця;
  • оригінал свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;
  • документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну особу-підприємця.

Документи, що подаються для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем:

  • нотаріально посвідчену заяву про припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем;
  • документ, що підтверджує внесення плати за публікацію повідомлення про прийняття фізичною особою-підприємцем рішення щодо припинення підприємницької діяльності.

Для проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа-підприємець не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення подає особисто такі документи:

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем за її рішенням;
  • свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця;
  • довідку відповідного органу державної податкової служби про зняття фізичної особи – підприємця з обліку як платника податків;
  • довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про зняття з обліку;
  • довідки відповідних органів фондів соціального страхування про зняття з обліку.

Питома вага галузей в загальному обсязі видатків становить :

  • освіта 37,2 відсотків;
  • соціальний захист та соцзабезпечення 43,1 відсотки;
  • культура 4,3 відсотки;
  • фізична культура і спорт 0,4 відсотки;
  • інші галузі (органи місцевого самоврядування, житлово-комунальне господарство, засоби масової інформації, будівництво, транспорт) 15,0 відсотків.

Про хід виконання видаткової частини міського бюджету за перший квартал 2007 р.

КФК
Видатки бюджету за функціональною структурою Уточнений план на рік Уточнений план на 1-й кварталу Виконано +, – до плану 1-го кварталу % викон.
010116
Органи місцевого самоврядування
2916,2
750,9
697,3
-53,6
92,9
070000
Освіта
11503,1
3092,7
2650,5
-442,2
85,7
090000
Соцзахист та соцзабезпечення
13500,1
3658,4
3072,2
-586,2
84,0
З них 091204
Територіальні центри
1124,7
280,3
243,3
-37,0
86,8
100000
Житлово-комунальне господарство
814,9
278,9
275,4
-3,5
98,7
З них 100102
Капремонт житлового фонду
50,0
0
0
0
0
100103
Дотація ЖКГ
50,0
11,0
10,3
-0,7
93,6
100202
Водопровідно-каналізаційне господарство
79,9
0
0
0
0
100203
Благоустрій
635,0
267,9
265,1
-2,8
99,0
110000
Культура і мистецтво
1096,7
336,3
304,6
-31,7
90,6
З них 110300
Кінематографія
20,0
5,0
5,0
0
100
120000
Засоби масової інформації
41,6
9,6
1,4
-8,2
14,6
130000
Фізична культура і спорт
201,5
38,1
29,4
-8,7
77,2
З них 130107
ДЮСШ
131,5
32,5
26,3
-6,2
81,0
150107
Житлове будівн. та прид. житла для військовосл.
350,0
0
0
0
0
170000
Транспорт
644,4
160,8
83,9
-76,9
52,2
210110
Заходи з організацією рятування на водах
8,0
1,5
1,5
100,0
250000
Видатки, не віднесені до основних груп
7563,8
1600,3
1583,3
-17,0
98,9
З них 250102
Резервний фонд
102,3
9,3
0
-9,3
0
250404
Інші видатки
138,6
26,5
18,8
-7,7
70,9
250323
Субвенція на утрим. об’єктів спільного користування
7322,9
1564,5
1564,5
0
100,0
Всього по загальному фонду
38640,4
9927,5
8699,5
-1228,0
88,0

 

На утримання органів місцевого самоврядування освоєно коштів за перший квартал поточного року 697,3 тис. грн., що складає 92,9 відсотки уточнених бюджетних призначень.

На протязі кварталу в першу чергу проводилось фінансування захищених статей.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано – 591,8 тис. грн., що складає 94,2 відсотки уточнених бюджетних призначень, на оплату спожитих енергоносіїв – 54,7 тис. грн., виконання складає 98,4 відсотків.

Видатки за спожиті енергоносії профінансовано в повному обсязі.

Дебіторська кредиторська заборгованість відсутня.

Станом на 01.04.2007 року кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати з нарахуваннями складає за другу половину березня 2007 року в сумі 126,3 тис. грн..

На утримання установ та закладів освіти використано 2650,5 тис. грн., виконання складає 85,7 відсотків уточнених бюджетних призначень.

Із загальної суми видатків спрямовано кошти :

  • на виплату заробітної плати з нарахуваннями в сумі 2029,5 тис. грн.;
  • на медикаменти та перев’язочні матеріали – 0,9 тис. грн.;
  • на продукти харчування – 223,2 тис. грн.;
  • на проведення розрахунків за спожиті установами освіти енергоносіїв – 355,9 тис. грн..

Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2007 року відсутня.

Станом на 01.04.2007 року рахується кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати з нарахуваннями за другу половину березня 2007 року в сумі 405,7 тис. грн..

Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2007 року по КЕКВ 1343 загального фонду становить 737,3 тис. грн. по виплатах, передбачених Законом України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів".

Видатки за спожиті енергоносії по загальному фонду по галузі "Освіта" проведені в повному обсязі.

На соціальний захист населення та соціальне забезпечення спрямовано кошти з міського бюджету в сумі 3072,2 тис. грн., що становить 84 відсотки до уточнених бюджетних призначень.

В загальній сумі видатків за перший квартал спрямовано субвенції :

державного бюджету на виплату в сумі 2793,8 тис. грн., в тому числі:

  • допомоги сім’ям з дітьми – 1064,5 тис. грн.;
  • на надання пільг ветеранам війни, ветеранам праці (пільги та субсидії природний газ, електроенергія, тепло, вода ) – 1705,8 тис. грн.;
  • на надання інших пільг ветеранам війни, ветеранам праці (зв’язок) – 22,1 тис. грн.;
  • на надання пільг ветеранам війни, ветеранам праці (пільги та субсидій скраплений газ, тверде паливо) – 1,4 тис. грн.;

з обласного бюджету в сумі 4,5 тис. грн. пільги на медичне обслуговування, громадянам постраждалим внаслідок ЧАЕС.

По територіальному центру соціальної допомоги (КФК 091204) в першому кварталі поточного року освоєно коштів в сумі 243,3 тис. грн., виконання складає 86,8 відсотків, з них:

  • на заробітну плату з нарахуваннями – 183,2 тис. грн.,
  • продукти харчування – 7,4 тис. грн.,
  • оплата енергоносіїв – 39,0 тис. грн.,
  • окремі заходи по реалізації програм – 1,0 тис. грн..

В загальній сумі видатків на соціальний захист і соціальне забезпечення населення профінансовані видатки на реалізацію:

  • програм і заходів центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді в сумі 1,1 тис. грн.;
  • соціальних програм і заходів державних органів у справах сім’ї, дітей та молоді – 0,8 тис. грн.;
  • на утримання центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 20,5 тис. грн., з них на заробітну плату з нарахуваннями – 18,6 тис. грн., оплату енергоносіїв -1,7 тис. грн.;
  • інші видатки по соціальному захисту населення, в тому числі на виконання міської програми «Турбота» (надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верстам населення) – 5,9 тис. грн.;
  • інші видатки на соціальний захист ветеранів війни та праці – 0,5 тис. грн. (субвенція з обласного бюджету на допомогу особам, що мають заслуги перед Батьківщиною).

На надання фінансової підтримки громадських організацій інвалідів і ветеранів спрямовано 2,4 тис. грн., з них :

на виконання міської програми «Турбота»:

  • фінансове утримання голови ради ветеранів і праці – 1,1 тис. грн.;
  • фінансова підтримка організації «Союз Чорнобиль» – 0,8 тис. грн.;
  • фінансова підтримка спілки ветеранів Афганістану – 0,5 тис. грн..

Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2007 року складає 0,4 тис. грн., в тому числі по розрахунках за пільги та субсидії за природний газ, тепло, електроенергію, воду – були проведені схемні розрахунки, включаючи поточний місяць.

Кредиторська заборгованість становить – 542,2 тис. грн., з них:

  • на виплату заробітної плати з нарахуваннями за другу половину березня 2007 року в сумі 37,1 тис. грн. ( утримання центрів соціальних служб – 6,6 тис. грн., територіальний центр соцдопомоги – 30,5 тис. грн.).
  • по виплатах допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям в сумі 267,7 тис. грн., що виникла за березень місяць поточного року;
  • по пільгах та субсидіях житлово-комунальних послугах в сумі 188,2 тис. грн., в тому числі прострочена – 13,3 тис. грн. за лютий 2007 року, що виникла з причин не надходження субвенції з Державного бюджету;
  • з послуг зв’язку в сумі 49,2 тис. грн., в тому числі прострочена 32,2 тис. грн. за січень – березень 2007 року, що виникла з причин не надходження субвенції з Державного бюджету.

Видатки за спожиті енергоносії по загальному фонду по галузі "Соціальний захист та соціальне забезпечення" проведені в повному обсязі.

На видатки житлово-комунального господарства спрямовано коштів з міського бюджету в сумі 275,4 тис. грн., що становить 98,7 відсотків до уточнених призначень, з них:

на дотацію житлово-комунальному господарству – 10,3 тис. грн.,

благоустрій – 265,1 тис. грн..

Установи та заходи культури та мистецтва в першому кварталі поточного року профінансовані в обсязі 304,6 тис. грн., що становить 90,6 відсотків до уточнених призначень.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 251,1 тис. грн.,за спожиті енергоносії – 34,0 тис. грн..

Розрахунки за спожиті енергоносії проведені в повному обсязі.

Обліковується кредиторська заборгованість станом на 01.04.2007 року на загальну суму 133,3 тис. грн., в тому числі:

по виплаті заробітної плати з нарахуваннями за другу половину березня 2007 року в сумі 74,1 тис. грн.;

по КЕКВ 1343 в сумі 59,2 тис. грн. Заборгованість виникла в зв’язку з нарахуванням педагогічним працівникам надбавок за вислугу років за період із січня 1997 року по серпень 2002 року та допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки з січня 1998 року по серпень 2002 року у відповідності до п.4 Постанови КМУ від 19 вересня 2005 року № 934 "Про реалізацію Закону України "Про реалізацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів" та згідно поданих заяв.

Із загальної суми видатків спрямовано коштів на виконання програми розвитку кіномережі в сумі 5,0 тис. грн., що становить 100,0 відсотків до уточнених призначень.

Освоєно видатки по засобах масової інформації в сумі 1,4 тис. грн., що складає 14,6 відсотків, які спрямовано на фінансування телебачення і радіомовлення.

На фінансування закладів та заходів фізичної культури і спорту спрямовано 29,4 тис. грн., або виконання складає 77,2 відсотки.

Із загальної суми видатків по фізичній культурі і спорту видатки на утримання ДЮСШ проведено в сумі 26,3 тис. грн., з них на заробітну плату з нарахуваннями – 24,6 тис. грн., оплата енергоносіїв – 0,4 тис. грн..

По КФКВ 130112 "Інші видатки " видатки на перший квартал не передбачались.

Станом на 01.04.2007 року рахується кредиторська заборгованість з виплати заробітної плати з нарахуваннями за другу половину березня 2007 року в сумі 4,9 тис. грн..

Видатки на житлове будівництво та придбання житла військовослужбовцям, учасникам бойових дій в Афганістані передбачені на 2007 рік в міському бюджеті в сумі 350,0 тис. грн. за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету. Видатки на перший квартал не передбачено.

На компенсаційні виплати на пільговий проїзд окремих категорій громадян використано кошти субвенції з Державного бюджету в сумі 83,9 тис. грн., або виконання складає 52,2 відсотки.

Не використані кошти в сумі 76,9 тис. грн., з причин не надходження субвенції з Державного бюджету.

Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2007 року складає 97,0 тис. грн..

На запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха спрямовано видатки на заходи з організації рятування на водах в сумі 1,5 тис. грн., або виконання складає 100,0 відсотків.

Кошти на протязі першого кварталу з резервного фонду не використовувались.

По КФКВ 250404 "Видатки, не віднесені до основних груп" спрямовано кошти в сумі 18,8 тис. грн., або виконання складає 70,9 відсотків до уточненого річного плану.

На протязі першого кварталу поточного року кошти спрямовувались на виконання міських програм, а саме :

  • Програма забезпечення правопорядку – 5,7 тис. грн.;
  • Програма вдосконалення роботи органу самоврядування – 7,8 тис. грн. ;
  • Програма розвитку дорожнього руху – 4,2 тис. грн. ;
  • Програма боротьби з туберкульозом – 1,1 тис. грн. .

Перераховано субвенцію районному бюджету на утримання об’єктів спільного користування ( охорона здоров’я) в сумі 1564,5 тис. грн., або виконання становить 100,0 відсотків до уточнених бюджетних призначень.

Спеціальний фонд

За рахунок надходжень до спеціального фонду за перший квартал поточного року освоєно видатки в сумі 326,2 тис. грн., що складає 6,8 відсотків до уточнених річних кошторисних призначень.

За рахунок власних надходжень бюджетних установ профінансовано 162,3 тис. грн., що складає 20,1 відсоток до уточнених призначень на рік, в тому числі:

  1. освіта 100,8 тис. грн., або 21,6 відсотки;
  2. соціальний захист та соціальне забезпечення 1,9 тис. грн., або 4,3 відсотки;
  3. культура 18,1 тис. грн., або 15,8 відсотки;
  4. інші галузі (органи місцевого самоврядування) 41,5 тис. грн., або 22,7 відсотки.

Видатки по бюджету розвитку профінансовано в сумі 65,3 тис. грн., з них:

капітальні вкладення – 38,3 тис. грн.,

внески органів місцевого самоврядування у статутні фонди – 27,0 тис. грн. ( детальна інформація в розрізі об’єктів наведена у відповідному додатку).

Доходи бюджету розвитку

Сума

тис. грн.

Видатки бюджету розвитку

Сума

тис. грн.

Всього:

302,8

Всього:

65,3

в тому числі:

Надходження від відчуження майна, що знаходиться в комунальній власності

Надходження від продажу землі

 

100,0

 

202,8

Розпорядник коштів:

Виконавчий комітет, всього:

з них по об’єктах:

– реконструкція електропостачання (управління економіки);

– будівництво майданчика (фізична культура і спорт)

 

Управління ЖКГ, всього:

з них по об’єктах:

– внески в статутний фонд КП «Міський водоканал»

 

38,3

 

9,9

 

28,4

 

27,0

 

 

27,0

За рахунок надходжень у вигляді податку з власників транспортних засобів та плати за придбання торгових патентів пунктами нафтопродуктів здійснено видатки на утримання доріг міста в обсязі 91,7 тис. грн., або 13,2 відсотки уточнених річних призначень.

Із фонду по охороні навколишнього природного середовища використано кошти на природоохоронні заходи в сумі 7,0 тис. грн., або 83,3 відсотки річних призначень. 

Кредитування 

У звітному періоді із загального фонду пільгові довгострокові кредити громадянам на будівництво та придбання житла не надавались. Повернуто кредитів до спеціального фонду від наданих у минулі роки молодим сім’ям на придбання житла в сумі 4,8 тис. грн..

Міжбюджетні трансферти

З міського бюджету перераховано районному бюджету субвенція на утримання об’єктів спільного користування (центральна районна лікарня) в сумі 1564,5 тис. грн..

До міського бюджету з державного бюджету надійшло дотацій в сумі 2535,5 тис. грн., субвенцій – 2888,0 тис. грн..

Заборгованість бюджетних установ

Дебіторська заборгованість по загальному фонду міського бюджету станом на 1.04.2007 року становить 0,4 тис. грн., в тому числі:

  • по розрахунках за пільги та субсидії за природний газ, тепло, електроенергію, воду – були проведені схемні розрахунки, включаючи поточний місяць.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду міського бюджету станом на 1.04.2007 року становить 2046,7 тис. грн., в тому числі по:

  • виплаті заробітної плати з нарахуваннями за другу половину березня 2007 року в сумі 648,1 тис. грн.;
  • по КЕКВ 1343 загального фонду становить 796,5 тис. грн. по виплатах, передбачених Законом України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів";
  • субвенції з державного бюджету на надання пільг та субсидій та поточних трансфертів населенню в сумі 602,1 тис. грн., з них:
  • по виплатах допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям в сумі 267,7 тис. грн., що виникла за березень місяць поточного року;
  • по пільгах та субсидіях житлово-комунальних послугах в сумі 188,2 тис. грн., в тому числі прострочена – 13,3 тис. грн. за лютий 2007 року, що виникла з причин не надходження субвенції з Державного бюджету;
  • з послуг зв’язку в сумі 49,2 тис. грн., в тому числі прострочена 32,2 тис. грн., за січень – березень 2007 року, що виникла з причин не надходження субвенції з Державного бюджету;
  • компенсаційні виплати на пільговий проїзд окремих категорій громадян в сумі 97,0 тис. грн., за лютий – березень 2007 року, що виникли з причин не надходження субвенції з Державного бюджету.

Видатки за спожиті енергоносії по загальному фонду по бюджетних установах всіх галузей проведені в повному обсязі.

Основні завдання структурних підрозділів міськвиконкому

Основні функції та нормативно-правові засади діяльності

Перелік інвестиційних проектів станом на 1 жовтня 2007р

Перелік установ і закладів, що належать до сфери компетенції органу

Анонси