Завдяки службі зайнятості роботу отримали понад 24 тисячі черкащан

загруженоДинаміку зайнятості населення Черкащини та роль служби зайнятості у його вирішенні розглянули вчора в облдержадміністрації. Так, за сприяння служби зайнятості отримали роботу 24,1 тис. осіб, зокрема й 16,1 тис. безробітних. Загалом, з початку року послугами обласної служби зайнятості скористалися 69,9 тис. осіб, розповів директор обласного центру зайнятості Григорій Дендемарченко.

Аналізуючи ж роботу обласної служби зайнятості з підвищення соціальної захищеності населення Черкащини Григорій Дендемарченко зазначив, що фахівці намагаються вирішити питання зайнятості населення у найкоротші терміни.

– Свою діяльність з особами, які до нас звертаються у пошуку роботи, ми організовуємо, таким чином, аби якнайшвидше скерувати людину до працевлаштування, підвищити її мотивацію до зайнятості, – зауважує Григорій Григорович. – І саме цьому сприяють нові підходи та механізми, які ми впроваджуємо в нашу роботу, зокрема регламентний метод. Як результат цього року збільшилась чисельність людей, які отримали роботу в перші дні, ще до набуття статусу безробітного, а тривалість зареєстрованого безробіття скоротилась на 7 днів.

З метою стимулювання створення нових робочих місць, в першу чергу для осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, роботодавцям компенсують витрати єдиного соціального внеску. А завдяки отриманню одноразової допомоги по безробіттю чимало громадян відкрили власну справу. Одним із дієвих засобів прискорення працевлаштування є і професійне навчання безробітних. Оскільки часто клієнти служби зайнятості не можуть отримати бажану роботу, бо їхні професійні навички не відповідають вимогам роботодавця, або професія чи спеціальність не є затребуваною на ринку праці.

Отож, за словами директора обласного центру зайнятості, безпосередньо навчання здійснюється під конкретні замовлення роботодавців або за напрямками, які сприяють самозайнятості та веденню власного бізнесу. Показовим є те, що тільки цього року професійне навчання проходили понад 6,1 тис. безробітних, а рівень  охоплення безробітних цією послугою становить – 12,7%, що перевищує показник в цілому по Україні (12,6%).

Крім того, організовуються громадські та інші роботи тимчасового характеру. За словами Григорія Дендемарченка, для безробітних громадян участь у них дозволяє зберегти або відновити мотивацію до праці, отримати додатковий дохід. Також громадські роботи є своєрідним механізмом підбору постійних працівників.

– Особливої уваги потребують соціально вразливі верстви населення, – відзначив він, – Тобто молодь, люди з обмеженими фізичними можливостями, внутрішньо переміщені особи та колишні учасники антитерористичної операції. Вони потребують індивідуального підходу до вирішення питання їхньої зайнятості.

 Окрему увагу він звернув на застосуванні в роботі служби зайнятості нових ефективних механізмів самопрезентації, як роботодавців так і пошукачів роботи, в режимі онлайн, зокрема використання відеорезюме та відеовакансій. Серед інновацій, які будуть впроваджені найближчим часом – дистанційне навчання. Така форма роботи сприятиме підвищенню якості навчання, скороченню терміну його проведення та прискорення працевлаштування безробітних. Навчання буде проводиться на базі центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, яких на сьогоднішній день в Україні налічується 11.

– У своїй роботі ми прагнемо оперативно реагувати на ситуацію, яка складається на ринку праці та її упередження, – наголосив Григорій Дендемарченко. – У разі отримання центрами зайнятості інформації від роботодавців про заплановане вивільнення працівників, спеціалісти проводять виїзні зустрічі з колективами цих підприємств, де надають інформацію про послуги служби зайнятості і актуальні вакансії, юридичні консультації.

 

Довідково:

Реформи, які відбуваються в державі, торкаються і служби зайнятості. Тому розглядається питання щодо реорганізації базових центрів зайнятості. Тож на базі діючих центрів зайнятості заплановано  створення філій. Зазначені зміни сприятимуть підвищенню якості послуг, оскільки працівники таких відокремлених філій будуть зосереджені лише на обслуговуванні та наданні якісних послуг шукачам роботи, безробітним та на співпраці із роботодавцями.

За інформацією Черкаського обласного центру зайнятості

Поширити в соц. мережах

Share to Google Plus

Автор статті