Загальноукраїнська мережа «Прозорих офісів» – це новий формат відносин Уряду із органами місцевого самоврядування

PM81image002У Міністерстві соціальної політики під головуванням Міністра Андрія Реви відбулась робоча нарада з представниками керівництв міст-пілотників, що першими втілюватимуть  модель центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів), на базі стандартів «Прозорого офісу», що вже вісім років діє у Вінниці.  До перших п’яти міст (Київ, Одеса, Дніпро,  Харків, Львів)   має долучитись шосте – Черкаси.

Наразі Міністр окреслив покроковий  план дій  для «піонерів» на перший період, це – вибір типової адміністративної споруди. Обов’язковою умовою є те, що під «Прозорий офіс» має бути відведено перші два поверхи. Далі міста-учасники першої лінії впровадження мають розробити проектно-кошторисну документацію і т.д.

Директор департаменту соціального захисту Вінницької міської ради Лариса Попова провела презентацію для учасників наради, детально познайомивши з роботою центру надання адміністративних послуг у Вінниці та  основними вимогами до його успішної  діяльності.

На даному етапі найшвидшими темпами зі створення «Прозорого офісу»  рухається Харків.

Варто зазначити, що створення  «Прозорих офісів» у перших пілотних містах дасть мультиплікаційний ефект, оскільки  перші розроблятимуть  зразок для масового загальнодержавного  впровадження роботи ЦНАПів.  Загалом, за словами Міністра соціальної політики Андрія Реви, «Прозорі офіси» по всій країні мусять запрацювати через 5-7 років.

План  створення мережі «Прозорих офісів»  винесений на порядок денний Уряду  Прем’єр-Міністром  Володимиром Гройсманом. Його основна мета – реформування неефективного державного апарату та значне покращення надання послуг населенню. Дуже важливо, що втілення цього задуму – не просто виконання операційного плану, а є новим форматом відносин Уряду з органами місцевого самоврядування.

За інформацією Міністерства соціальної політики України

Автор статті