Валерій Данилевський про цінність навчально-практичних центрів у сфері профтехосвіти

49864924_345460249379770_867309396353351680_nДля утвердження позитивного іміджу професійної освіти, підвищення рівня підготовки робітничих кадрів в області відкривають навчально-практичні центри галузевих напрямів, розповідає начальник Управління освіти і науки Черкаської ОДА Валерій Данилевський та додає:

– Таких на Черкащині функціонує вже 13, зокрема три – енергетичного напряму, шість – будівельного, два – сільськогосподарського, а також дорожньо-будівельний та швейний. Між іншим, торік ми відкрили 8 центрів. У цілому ж вони дають змогу створити умови, максимально наближені до виробничих. Таким чином випускник, закінчивши заклад професійної освіти, отримує справді якісні й необхідні йому знання. А це натомість є запорукою для одержання ним пристойної зарплатні.b2ap3_medium_29 b2ap3_medium_2

За словами Валерія Данилевського, взявши за основу ініційовані Президентом та Урядом важливі завдання, зокрема в освітній сфері, аналогічні визначили на регіональному рівні, приділяючи особливу увагу питанням ефективної та якісної підготовки робітничих кадрів в області. Адже в сучасних умовах швидкого розвитку технічного прогресу та реформування економіки зростають і вимоги до підготовки кваліфікованих та конкурентоздатних робітників.21752396_461838740866688_3356903725173062683_n

– Щоб бути затребуваним на ринку праці, – зауважує Валерій Вікторович, – сучасний робітник має бути не тільки висококваліфікованим професіоналом своєї справи, а й миттєво пристосовуватися до реалій виробництва та життя загалом. Організації ж активної пізнавальної та творчої діяльності учнів сприяє втілення інформаційних технологій у навчальний процес. Так, у межах пілотного проекту та для підвищення якості освітніх послуг, що надають в закладах професійно-технічної освіти, модернізації їхньої матеріально-технічної бази та створення інноваційного освітнього середовища, що відповідає європейським стандартам, значний фінансовий ресурс спрямовано на впровадження STEM-освіти. Це, зокрема, поповнення кабінетів фізики, хімії, біології профтехосвітніх закладів інтерактивними мультимедійними та новітніми цифровими вимірювальними комплексами. Впровадженню інформаційних технологій у викладання предметів професійно-теоретичної підготовки сприяє і придбання 3D-принтерів.b2ap3_medium_DSC_1405

 

Автор статті