Упродовж січня − червня 2017 року

Упродовж І січня − червня 2017 року в облдержадміністрації розглянуто 836 звернення громадян, що на 134, або 13,87 відсотка менше, ніж за аналогічний період 2016 року.
Конституційним правом на звернення скористалися 3578 громадян,що на 2138, або на  37,4 відсотка менше, ніж у І півріччі 2016 року.
Відбулося зменшення  кількості звернень жителів 18 регіонів, а саме: м. Канева (- 57,14 %), м. Ватутіне (- 50,00 %), м. Сміли (-37,50 %), м. Умані (-31,58 %), м. Черкас (-6,78 %), Катеринопільського (-61,11 %), Кам’янського (-52,17 %), Чорнобаївського (-38,10 %), Городищенського (-34,62 %), Корсунь-Шевченківського (-32,10 %), Жашківського (-29,27 %), Звенигородського (-24,40 %), Канівського (-23,53 %), Монастирищенського (-20,83 %), Уманського (-17,65 %), Драбівського (-13,33 %), Шполянського  (- 3,33 %), Чигиринського (-2,22 %) районів.
При загальній тенденції зменшення кількості звернень громадян, що надійшли до облдержадміністрації, зросла їх  кількість від жителів   7 регіонів області, зокрема, з м. Золотоноші (на 70,00 %), Золотоніського  (на 92,30 %), Маньківського (на 50,00 %), Тальнівського (на 28,57 %),  Лисянського  (на 22,22 %), Христинівського (на 16,67 %), Смілянського  (на 8,70 %), районів.
Протягом січня – червня 2017 року найбільше розглянуто звернень жителів міст Черкаси – 275 (32,89 % від загальної кількості звернень громадян), Умань – 39 (4,66 %), Черкаського – 50 (5,98 %), Чигиринського  – 44 (5,26 %) районів

Упродовж січня-червня 2017 року з центральних органів виконавчої влади на розгляд до облдержадміністрації надійшло 317 звернень, що на 94 звернення,  або 22,54 відсотка менше, ніж у І півріччі 2016 року. Їх питома вага становить 37,92 відсотка від загальної кількості звернень.

Зросла кількість звернень громадян, надісланих на розгляд до обласної державної адміністрації центральними органами влади за січень – червень 2017 року, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, від жителів міст Золотоноша (на 28,57 %), Черкаси (на 10,40 %), районів: Христинівського (на 150,00%), Тальнівського (на 87,50 %), Маньківського (на 80,00 %), Лисянського (на 16,67 %), Уманського (на 14,28 %).
Зменшилася кількість звернень громадян до оганів влади вищого рівня від жителів міст: Канів (-78,57 %), Сміла (-58,07 %), Умань (-55,82 %),Ватутіне (-16,67 %), районів: Кам’янського (-75,00 %), Чорнобаївського (-66,67 %), Катеринопільського (-57,14 %), Звенигородського (-47,62 %), Монастирищенського (-45,00 %), Драбівського (-37,50%), Корсунь-Шевченківського (-37,50 %),  Смілянського (-36,36 %), Городищенського (-33,33 %), Канівського (-33,33 %), Жашківського (-25,93 %), Золотоніського (-25,00 %), Черкаського (-22,22 %), Шполянського (-22,22 %), Чигиринського (-3,70 %).      
Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень  до центральних органів влади від жителів  м. Золотоноші залишилася сталою.
 
Кількість звернень, надісланих на розгляд до облдержадміністрації з Адміністрації Президента України, зменшилася на 25,77 %, з Кабінету Міністрів України  – на 29,73 %.
Протягом січня – червня 2017 року найбільше розглянуто звернень,що надійшли з центральних органів влади, від жителів м. Черкас – 37 (11,67 % від загальної кількості зазначених звернень громадян).
У зверненнях громадян, розглянутих у січні − червні 2017 року в облдержадміністрації, порушено 1 226 питань, що на 4,07 % менше,  ніж за аналогічний період 2016 року.

Найбільш актуальними, як і у попередні періоди,  залишаються питання  соціального захисту – 182, або 14,85 % від загальної кількості. У своїх зверненнях заявники порушують питання надання матеріальної допомоги, перерахунку розміру пенсії, призначення соціальних виплат, субсидій на оплату житлово-комунальних послуг.  Максимальна кількість звернень такого змісту надійшла від жителів м. Черкас (73, або 40,10 % від загальної кількості цих питань), Черкаського району (13, або 7,14 %).
На другому місці  − питання аграрної політики і земельних відносин: 175, або 14,27 % від загальної кількості звернень.
Найбільш актуальні питання цієї тематики – оформлення права власності або договорів оренди на земельні ділянки, сприяння у вирішенні земельних конфліктів
Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів м. Черкаси (28, або 16,00 %) та Жашківського  (18, або 10,28 %), Чигиринського (15, або 8,57%), Золотоніського (14 або 8,00 %) районів.
Третє місце  посіли питання житлово-комунального господарства:144, або 11,75 % від загальної кількості звернень. Громадяни висловлюють незадоволення підвищенням тарифів на оплату житлово-комунальних послуг, якістю цих послуг, порушують питання ремонту місцевих доріг, санітарного стану та благоустрою населених пунктів.
Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів міст Черкаси (68 або 47,22 %) та Сміла ( 10 або  6,94 %).
Із загальної кількості звернень, зареєстрованих у  облдержадміністрації 76 – колективні, що на 70, або 52,04 % менше, ніж у І півріччі 2016 року.
Із загальної кількості звернень (станом на 01.07.2017) 171 (20,45 %) вирішено позитивно, на 463 (55,38 %) надано роз’яснення.