У столиці за участі черкасців обговорили шляхи розширення потенціалу системи звернень до органів влади

учасники круглого столу КиївПредставники Черкаського обласного контактного центру взяли участь у засіданні круглого столу на тему «Потенціал Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади: новації та інновації». Зустріч відбулась днями в Києві на базі Урядового контактного центру.

На заході були присутні й представники інших обласних контактних центрів, Всеукраїнської асоціації контактних центрів, Секретаріату Кабінету Міністрів України, ділові партнери Центру.

Ось уже упродовж 10-ти років Урядовий контактний центр та його суб’єкти, що діють у різних областях України, виступає державним органом, який сприяє вирішенню важливих питань громадян у різних сферах життєдіяльності.

Заступник директора Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів Наталія Окша високо оцінила роботу Урядового контактного центру, назвавши його першим державним органом, який від початку діяльності  й упродовж 10 років поспіль сприяє  вирішенню  життєво важливих  питань людей. Коментуючи цифри – 9,5 млн звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію»  за цей період, вона  зазначила: «Люди звертаються до вас тому, що ви готові, по-перше, вислухати, а по-друге, допомогти». Розповіли також про запровадження в Урядовому контактному центрі на початку 2018 року web-комунікації для громадян з порушенням слуху, оскільки  Конвенцією про права осіб з інвалідністю, державою-учасницею якої є Україна, проголошено прагнення нашої держави вживати належних заходів для забезпечення таким особам нарівні з іншими доступу до інформаційних, комунікаційних та інших служб. Нині нечуючи можуть звертатися на урядову «гарячу лінію» через Skype-зв’язок жестовою мовою.

Цього дня директорку Черкаського обласного контактного центру, радницю з питань ВПО в Черкаській області Ларису Ходаковську відзначили подякою за вагомий внесок у забезпечення діяльності Національного системи звернень до органів виконавчої влади.подяка

Як наголосила Лариса Ходаковська, ця почесна відзнака є заслугою плідної й злагодженої співпраці з усіма структурними підрозділами облдержадміністрації, районними адміністраціями та об’єднаними територіальним громадами.

Водночас заступник директора ЧОКЦ Микола Шевчук каже: «Люди до нас звертаються, і ми прагнемо їм допомогти. Уважно вислухати, зафіксувати звернення, надати довідкову інформацію тощо. І в наш час це дуже важливо. Нам постійно дякують, з нами радяться, нам довіряють. Свою повсякденну роботу аналізуємо та оптимізуємо, аби її результативність завжди була на належному рівні».

Довідково:

Прийом звернень заявників та надання довідково-консультативної інформації здійснюється за телефонними номерами: (0472) 36-11-13, 0-800-508-876 та (0472) 33-55-17 − з 9:00 до 18:15.

Електронна поштова скринька: cherk_kont.centr@ukr.net

 

Автор статті