У Пенсійному фонді презентували новітні технології та сервіси, які спростять процедуру отримання послуг

222222Робота Пенсійного фонду України спрямована на максимальне спрощення процедур отримання послуг. Можливим це є завдяки сучасним електронним сервісам і новітнім технологіям, які презентували фахівці головного управління Пенсійного Фонду в Черкаській області під час брифінгу з представниками  засобів масової інформації.

Перший заступник начальника головного управління Анна Вовкогон також повідомила, що сервісами можуть користуватися і пенсіонери, і застраховані особи, і страхувальники. Серед основних – надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом, смс-інформування, призначення пенсії «в одне відвідування», функціонування електронної пенсійної справи, електронне пенсійне посвідчення, мобільний додаток. Журналісти дізналися про особливості користування та специфіку кожного сервісу. 2222222222

У 2018 році запроваджено новий сервіс із надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом. Це сучасне нововведення дозволяє громадянам не виходячи з дому отримувати електронні документи (форма ОК-5, довідка про розмір пенсії, інформація про страховий стаж).

Ще одним зручним сервісом є «Кабінет страхувальника», через який роботодавець може отримати інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу, а також електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності.

За допомогою послуги смс-інформування Пенсійний фонд повідомляє застраховану особу щомісячно про сплату єдиного соціального внеску та зарахування страхового стажу, а пенсіонера – про всі зміни, які відбуваються у пенсійній справі.

Новий сервіс вебпорталу електронних послуг – призначення пенсії «в одне відвідування» – створений для спрощення взаємодії громадян із органами Фонду. Сервіс передбачає надання документів для призначення пенсії в електронному вигляді.

Оптимізує роботу фахівців Фонду та мінімізує вплив людського фактору функціонування електронної пенсійної справи, що формується зі сканованих документів майбутнього пенсіонера та інформації з Реєстру застрахованих осіб.

Усі категорії пенсіонерів, які отримують пенсійні виплати через Ощадбанк, мають можливість отримати електронне пенсійне посвідчення. Це інструмент, який дозволяє отримувати пенсію, здійснювати безготівкові платежі, розраховуватися за комунальні послуги. Електронним пенсійним посвідченням користуються внутрішньо переміщені особи з 2016 року, інші категорії пенсіонерів – із 2018 року.

Пенсійний фонд розпочав розробку мобільного додатку. Через смартфон можна буде отримати інформацію про свій заробіток, страховий стаж, про те, на якому етапі розгляду перебувають звернення.

Довідково

В області зареєстровано 55 749 користувачів вебпорталом Пенсійного фонду України.

Також зареєстровано 30 374 користувачі послугою смс-інформування.

Послугою призначення пенсії «в одне відвідування» скористалося 26 осіб.

Звернулися для оформлення електронного пенсійного посвідчення 9 664 особи.

 За інформацією головного управління Пенсійного фонду в Черкаській області

Автор статті