У Департаменті соціального захисту обговорювали автоматичне призначення житлових субсидій

???????????????????????????????Питання призначення державної соціальної допомоги обговорювали нещодавно під час проведення семінару «Реформування системи соціальної підтримки населення України» для працівників органів соціального захисту населення Черкаської області. Такі заходи проводяться вже втретє за безпосередньої участі Світового банку, Міністерства соціальної політики України та за підтримки фонду ESMAP.

Цього разу семінар був присвячений питанню нарахувань житлових субсидій, державної допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів. Окремий навчальний блок – психологічні аспекти спілкування з громадянами, робота із запереченнями та «самодопомога» при емоційному вигоранні, що нерідко стають додатковими перешкодами для ефективної роботи.

???????????????????????????????У своїх презентаціях доповідачі в доступній формі донесли слухачам семінару нововведення стосовно автоматичного призначення на новий період житлових субсидій та розрахунків розмірів деяких видів соціальної допомоги. Ці зміни пов’язані з новими законодавчими актами, що мають на меті суттєво спростити процедуру отримання допомоги для громадян.

– Такі семінари необхідні, – переконаний заступник директора Департаменту соціального захисту населення Черкаської ОДА Олег Шимчук, – адже зараз на Черкащині отримують субсидії 235 тисяч домогосподарств, а це майже у чотири рази більше, ніж минулого року. Під час навчання наші спеціалісти почули про шляхи врегулювання певних проблем, що виникають при нарахуванні державних допомог. А питання і побажання, що з’являються  під час обговорення та дискусій, організатори проекту подають на розгляд у Міністерство соціальної політики.

Вже зараз значно скоротився час розгляду звернень громадян і прийняття рішення щодо надання субсидій. А  найближчим часом ці процедури  стануть ще простішими та ефективнішими.

За інформацією Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації

Автор статті