«У Черкащини невичерпний туристичний потенціал», – Ярослав Березань на ІІ Туристичному форумі

_DSC0353Більше 40 зелених садиб, понад 10 тематичних сіл, 9 національних та державних історико-культурних заповідників, храми, замки, монастирі, безліч фестивалів – Черкащина готова запропонувати якісний відпочинок на будь-який смак та у будь-яку пору року. Цієї суботи Черкаси об’єднали чи не всіх провідних представників туристичного бізнесу, влади та громадськості для напрацювання пропозицій до розробки Обласної програми розвитку туризму на 2018-2020 роки. Тут вже вдруге відбувся Туристичний форум Черкащини.

_DSC0167 _DSC0173Організували форум Департамент регіонального розвитку Черкаської ОДА спільно з Громадською спілкою «Асоціація гостинності Черкащини». Її офіційно утворили взимку цього року і вже на сьогодні учасники туристичної Асоціації області запропонували на загал 12 туристичних маршрутів «Невідома Черкащина».

_DSC0328_DSC0345_DSC0207 _DSC0250– З кожним роком Черкащина все більше розширює свої туристичні горизонти, – говорить голова Асоціації гостинності Черкащини Валентина Височин. – Перше, що ми зробили після об’єднання в асоціацію – проінспектували Черкащину, аби знати напевно, де є вже готові туристичні об’єкти, а які потребують доопрацювання. Як результат – ми створили нових 12 маршрутів «Невідома Черкащина». Невідома, бо Черкащину знають переважно однобоко, а внутрішній турист обирає одноденні тури. Ми ж пропонуємо туристичні уік-енди, де були б задіяні всі учасники туристичного процесу та робимо акцент на анімаційній складовій. Цікавими маршрутами для туристів є тематичні села. Це взагалі унікальна для України річ, оскільки аналогів немає ще в жодній області.

_DSC0218 _DSC0310_DSC0319_DSC0346 _DSC0181Утворення туристичної Асоціації в області – крок виважений. Втім, як відзначають в Департаменті регіонального розвитку, – надзвичайно потрібний. Оскільки полегшує співпрацю та координацію між туроператорами та владними структурами. Водночас Асоціація гостинності Черкащини допомогатиме й представникам туристичного бізнесу області об’єднати зусилля та створювати нові проекти. Так, у ході форуму, серед інших до Асоціації долучився військово-патріотичний музей «Шампань». Тут, між іншим, побували туристи з 134 країн, а сам заклад займає 2 сходинку рейтингу за відвідуваністю в Україні з-поміж музеїв країни.

_DSC0184 _DSC0195– За рік спільними зусиллями ми зробили чимало цікавого та корисного для промоції нашої області на туристичному ринку, – зауважив заступник очільника області Ярослав Березань. – Найбільшим же нашим здобутком вважаю створення Асоціації гостинності Черкащини. Це – наочний результат роботи І Туристичного форуму, який відбувся торік у Чигирині. Водночас ми разом з компанією Google створили туристичний портал, презентували туристичний додаток по місту Черкаси, розроблений спільно з IT-компанією Everlabs. Працюючи над цими проектами розуміємо, що область має невичерпний туристичний потенціал як для внутрішнього, так і для в’їзного туризму. Певен, що проведення вже ІІ Туристичного форуму стане для нас поштовхом до подальшої роботи, обміну досвідом, співпраці, напрацювання все нових інструментів та ідей.

 

Автор статті